• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 15:42 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    jaimyhoi schreef:
    (...)

    [Je moet er niet img voor zetten (; dan doet het niets. Want ik zie dat het een filmpje is :3]

    {ja, had op de verkeerde knop gedrukt ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    WillNotLearn schreef:
    Damon

    'Dat staat je vast goed, maar ik zal je aanraden om eerst die chocolade taart van je gezicht te halen' Zeg ik tegen Leslie waarna ik een eindje van hun af tegen de muur van de gang leun. Het was volgens mij nog best lang geleden dat ik haar voor het laatst gezien had.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Damon

    'Dat staat je vast goed, maar ik zal je aanraden om eerst die chocolade taart van je gezicht te halen' Zeg ik tegen Leslie waarna ik een eindje van hun af tegen de muur van de gang leun. Het was volgens mij nog best lang geleden dat ik haar voor het laatst gezien had.


    Leslie Day
    Ik hoor ineens een stem. Ik kijk op en glimlach automatisch. 'Damon!' zeg ik vrolijk. Ik loop naar hem toe en trek hem in een knuffel. 'Jou heb ik al in geen eeuwigheid gezien!' en ik glimlach naar hem. Ik trek hem mee richting Jake. 'Jake, dit is Damen, een goede vriend van me. Damen, dit is Jake, mijn vriendje.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demon

    'Hmm.. Ik vroeg me al af waneer jij eens een vriendje kreeg' Zeg ik plagend, 'Was de taart zo lekker dat je het op je gezicht moest smeren?' Vraag ik haar vervolgens als ik kijk dat ook Jake's gezicht vol zat met taart.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    Ik geef Damen een stomp. 'Waarom zou je je dat afvragen?' vraag ik grijnzend. 'Daf maakt toch niets voor jou uit.' Damen en ik kennen elkaar al een tijd. En we hebben het altijd goed kunnen vinden. 'Ja, de taart is echt heerlijk. Maar eigenlijk zit er taart op mijn gezicht omdat Jake een voedselgevecht in de kantine startte, en zelf taart in zijn gezicht kreeg,' en ik kijk even lachend naast me. 'Ik lachte, en toen zat er spontaan taart op mijn gezicht.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demon

    'Ik maakte me zorgen om je, anders blijf je de rest van je leven nog alleen' Zeg ik nogsteeds plagend, 'Hmm.. Arme taart' Zeg ik met een korte grijns.


    Don't be like the rest of them, darling

    Leslie Day
    'En in plaats van dat ik mijn hele leven alleen ben, ben ik nu voor de rest van mijn leven samen,' zeg ik glimlachend. Dan smeer ik ook wat taart in zijn gezicht. 'Nú pas is de taart zielig.' zeg ik plagend.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Demon

    'Jeej, en they lived a happely ever after' Mompelde ik sarcastisch, ik haate die zin. 'Ugh.. Ja arme taart en mijn arme hooft' Zeg ik waarna ik het er probeer af te halen met de mouw van mijn trui.


    Don't be like the rest of them, darling

    JokerBaby schreef:
    (...)
    Axton
    Ik parkeer voor een groot gebouw waarvan je van buitenaf niet kan zien waar het voor dient.
    "Geen emo conventie." grinnik ik. Ik stap uit en ga haar deur open houden.

    Braxlin 'Rose'
    "Ok." mompelde ik al even hees en nam mijn kleren mee, terwijl ik een eindje van hem af liep. Ik trok mijn topje en short aan en begon toen mijn schoenen aan te doen.
    Ik leunde voorover om mijn veters te strikken.
    "Wow." mompelde ik zacht.


    Alexi
    'Ooh? Waarom niet!' lach ik en stap uit. Direct pak ik zijn hand en verstrengel mijn vingers met de zijne. 'Oke? Waar zijn we dan?' vraag ik.

    Joshua Devine
    Ik kleed me vlug om en kijk dan naar hoe Rose zich omkleed.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Gaat Jake nu reageren ^^
    Dan wacht ik nog even :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik kijk lachend naar de hyper actieve Leslie. 'Moet je nu perse iedereen met chocoladetaart insmeren?' vraag ik haar grinnikend.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Ik steek mijn tong uit naar Jake. 'Jij bent begonnen met taartsmeren,' grijns ik. 'En Damon, je wordt er zo alleen maar knapper op met die taart. Als ik jou was zou ik het zo laten!' ik heb het jurkje nog steeds in mij hand. En mijn schoenen staan voor me. 'Op welke kamer lig je?' vraag ik dan aan hem. 'En lig je alleen?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik besluit me maar uit hun gesprek te houden. Ze kennen elkaar blijkbaar al lang. Ik leun een beetje tegen de muur.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Damon

    'Ik ben sowieso al knap dus daar kun je niet veel meer aan toevoegen schat' Zeg ik grijnzend, 'Ehm.. Geen idee welk nummer en nee ik lig niet alleen, ik heb een.. Gezellige kamergenoot die ik een paar jaar geleden voor het laatst heb gezien' Andwoord ik soms naar woorden zoekend.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 19:52 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    [weet je dat je letterlijk Demon schrijft ipv Damon?] xd


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'