• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Timothy Rhine - Painting
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner
    Braxlin Rose Evermore - JokerBaby


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Elena Gracia Ramirez - Painting

    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn
    Damon Salvator - WillNotLearn

    Meisjes:
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog
    Ashley Paige Worth - LostMagic
    Elizabeth Moore - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 15:42 ]


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Alexi
    Ik slaak een gilletje als hij me optilt. 'Waar gaan we naartoe?' vraag ik hem.

    Joshua Devine
    Ze kon dus toch niet tegen kietelen. 'Pas op dat je niet valt.' waarschuw ik haar.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Demon

    'Weet ik niet' Andwoorde ik, 'Ik denk dat ik maar eens terug ga naar mijn kamer' Voeg ik er aan toe waarna ik langs haar loop. Toen ik bij de kamer aankwam stond de deur op een kier en toen ik zag wie er op het andere bed zat had ik de deur al opengedaan maar bleef ik in de deuropening staan.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 17:23 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Axton
    "Wij gaan... naar mijn auto." improviseerde ik snel. "En denk maar niet dat ik langzaam ga rijden."

    Braxlin 'Rose'
    Ik doe alsof ik val, maar laat het heel echt overkomen. Met een gil ga ik kopje onder en laat wat belletjes omhoog komen. Dan hou ik de rest van mijn adem in en wacht glimlachend tot hij dichterbij zou komen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Alexi
    Ik haal mijn schouders even op en kreun zachtjes. 'Ik ga zo dood.' mompel ik serieus.

    Joshua Devine
    Ik ren naar het water toe. 'Rose!!!' roep ik en kijk om me heen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    [Ik ben nu onderweg naar huis :3 wat heb ik gemist?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Lily
    Halverwege mijn gaap stopte ik met gapen toen ik Damon in de deuropening zag staan.
    ''Wat doe je hier?'' vroeg ik hem met een opgetrokken wenkbrauw, en stond op.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Axton
    "Je overleeft het wel." mompel ik en haal mijn schouders op. Dan komen we bij mijn wagen aan. Ik zet haar in de passagiersstoel en klik haar gordel vast.
    "En probeer niet weg te lopen."


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Demon

    'Bedoel je op de school of in de kamer? Wand ik ben hier omdat ik toch iets moet doen met mijn leven en ik ben in deze kamer omdat je blijkbaar een kamergenoot hebt' Andwoord ik terwijl je de haat in mijn stem kon horen.


    Don't be like the rest of them, darling

    Braxlin 'Rose'
    Ik greep zijn voet vast en trok me eraan omhoog.
    "Boe." zei ik, nadat ik voor zijn gezicht opdook. Ik drukte een kus op zijn lippen en grijnsde.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Lily
    ''Oh, dit méén je niet,'' mompelde ik, half tegen mezelf. ''Ik had nog zo gevraagd om géén kamergenoot!'' mopperde ik, en liep toen naar hem toe. ''Waarom-'' ik slaakte een zucht en keek hem geërgerd aan om vervolgens weer naar de andere kant van de kamer te lopen.
    ''Ge-wel-dig.''

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 17:33 ]


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Demon

    'Als ik het niet gemeend had had ik het niet gezecht en stond ik nu niet in deze kamer dus blijkbaar wel' Andwoorde ik sarcastisch.


    Don't be like the rest of them, darling

    Lily
    Ik rolde met mijn ogen.
    ''Je bent niks veranderd, of wel?'' mompelde ik fronsend terwijl ik uit het raam keek.


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    [Iemaaanndddd? 3:]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Damon

    'Hmm.. Qua innerlijk of uiterlijk? want qua uiterlijk inderdaad niet want dat gebeurde toen ik jouw voor de laatste keer zag' Andwoord ik terwijl ik tegen de deurpost leun.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    Ik trek mijn benen op en leg mijn hoofd op mijn benen. 'Fuck.' mompel ik. 'Ik haat als ik niet weet waar we naar toe gaan.'

    Joshua Devine
    Ik val achteruit het water in. 'Pfff' ik proest het water uit.
    'Gemeen meisje.' zeg ik maar kan een glimlach niet onderdrukken.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'