• Haaai.
    Justin bieber zegt niets te hebben met Selena Gomez, ondetussen zijn ze zoenend en intiem gespot op vakantie, justin heeft ook vaak zijn hand op haar kont liggen.
    Hij zegt altijd dat zijn fans zijn familie zijn maar ondertussen liegt hij wel tegen ons!
    Wat vinden jullie daar nou van?


    -Nee ik ga niet in op zeurende mensen die dit soort topics haten, als je het haat doe dan niet de moeite om een reactie tezetten. Avb

    -geen hatelijke reacties zetten tegen mij, ik vraag alleen wat jullie er van vinden en niet wat jullie van deze topic vinden!

    [ bericht aangepast op 18 jan 2011 - 19:04 ]


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    steek hem in de fik. ^^]

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 8:49 ]


    its always the same road,it just go's on and on..

    Ik snap nog steeds niet wat Selena met hem moet ... *vat het niet persoonlijk op, ik ben geen jb fan ...ook geen Selena fan maar ik vind gewoon dat zij veel beter kan krijgen* duss...

    [ bericht aangepast op 14 jan 2011 - 8:52 ]


    sticks and stones might break my bones but chains and whips excite me

    TheReaper schreef:
    Ik snap nog steeds niet wat Selena met hem moet ... *vat het niet persoonlijk op, ik ben geen jb fan ...ook geen Selena fan maar ik vind gewoon dat zij veel beter kan krijgen* duss...

    sluit ik me voledig bij aan


    its always the same road,it just go's on and on..

    Om eerlijk te zijn denk ik niet dat hij de fans als zijn familie of vrienden ziet,hij kan we on soort van om ze geven maar zoals om zijn familie en vrienden? Nee dat denk ik niet.
    Artieste zijn ook maar mensen en iedereen liegt wel eens,dus hij ook. Misschien heeft hij wel een goede rede(denk aan die dood bedreigingen). Je kan niet weten waarom hij liegt.

    Dus als ik jou was zou ik me er niet druk om maken,hij is een mens en mensen zijn nu eenmaal niet perfect.


    Hey you, don't tell me there's no hope at all. Together we stand, divided we fall

    Eh, vrijwel alle artiesten ontkennen een relatie hoor.
    Zo gek is dat helemaal niet..
    En nou ja dat hij zegt dat zijn fans familie zijn.. Hij moet z'n fans toch een beetje aandacht geven he (:


    No man is just a soldier. Every soldier is a hero.

    Exercitus schreef:
    Om eerlijk te zijn denk ik niet dat hij de fans als zijn familie of vrienden ziet,hij kan we on soort van om ze geven maar zoals om zijn familie en vrienden? Nee dat denk ik niet.
    Artieste zijn ook maar mensen en iedereen liegt wel eens,dus hij ook. Misschien heeft hij wel een goede rede(denk aan die dood bedreigingen). Je kan niet weten waarom hij liegt.

    Dus als ik jou was zou ik me er niet druk om maken,hij is een mens en mensen zijn nu eenmaal niet perfect.


    Hij zegt altijd van wel...
    Ik denk juist dat die bedreigingen erger zijn doordat ze er over liegen,als hij het uitlegt dat hij echt gelukkig met haar is denk ik dat een echte fan daar vrede mee heeft


    Just because it burns doesn't mean you're gonna die.

    Kill him with fire ^^

    Elke artiest slijmt tegen ze fans om ze te behouden.. Denk je nou echt dat ie jullie als familie ziet :')


    Don't wait for the perfect moment, take the moment and make it perfect.

    Die twee gaan het samen toch niet lang uithouden. :')
    Hij is pas 16...


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Qlimax schreef:
    Elke artiest slijmt tegen ze fans om ze te behouden.. Denk je nou echt dat ie jullie als familie ziet :')


    They fell in love, didn't they?

    Exercitus schreef:
    Om eerlijk te zijn denk ik niet dat hij de fans als zijn familie of vrienden ziet,hij kan we on soort van om ze geven maar zoals om zijn familie en vrienden? Nee dat denk ik niet.
    Artieste zijn ook maar mensen en iedereen liegt wel eens,dus hij ook. Misschien heeft hij wel een goede rede(denk aan die dood bedreigingen). Je kan niet weten waarom hij liegt.

    Dus als ik jou was zou ik me er niet druk om maken,hij is een mens en mensen zijn nu eenmaal niet perfect.


    Real friends are hard to find, but even harder to keep.

    Er werd gezegd dat zelfs als ze wat zouden hebben ( wat ze denk ik niet hebben want als hij zegt dat het niet zo is geloof ik hem!)
    maar er werd dus gezegd dat ze dan tog geen tijd voor elkaar hadden,
    dus jaa.. ik ben ook bieberfan en vind het niet leuk van die foto's enzo
    maar als je een echte fan van hem bent moet je hem gewoon geloven vind ik

    x


    Believe.

    Mungojellie schreef:
    Kill him with fire ^^


    kill you with fire!


    Believe.

    Laat ze nou toch eens met rust denk ik dan.
    Als Justin Bieber gewoon Justin was geweest en niemand zijn naam had geweten, was dit ook niet zo'n grote heisa geweest.
    Waarom zal je er om geven denk ik dan?


    Alleen maar tranen van geluk

    hij had het ook ontkent met dat gedoe van jasmine ? maar later had hij het toch toegegeven.. nouja afwachten denk ik ? (:


    Life is a beautiful struggle