• Ik zoek nog een paar rollen, het zijn er niet zo héél veel maar dat maakt me niks uit.

    2x Beste vriendin:
    4x Vijand:

    Naam:
    Leeftijd:
    Uiterlijk:
    Karakter:
    Afdeling:
    Bloedsoort:
    Relatie:
    Extra:


    The magic will never end.

    Mag ik vanavond nog een rol invullen?


    Forlife.

    rol: Beste vriendin.
    Naam:Adoray Victoria May
    Leeftijd:16 (bijna 17)
    Uiterlijk:1, 2
    Karakter:Geliefd is haar bijnaam, haat past niet bij haar. Zelfstandig, zelfzeker en meedogenloos loopt ze door de gangen, blinkt uit in al wat ze doet, genietend van alles. Haar eerlijkheid krast kleine wondjes in je huid, maar zal je niet snijden. Haar liefde voor elk levend wezen gaat boven afgunst en verafschuwing, boven haat.Nooit zal ze een mens kwaad doen.
    Afdeling:In Ravenklauw blinkt zij uit.
    Bloedsoort:Volbloed
    Relatie:Zelfs zij, die het meest perfect lijkt heeft een vlekje op haar witte gewaad, niemand had dan ook verwacht dat haar liefde voor een zwaderaar onvoorwaardelijk zou zijn. Theodore Nott, de liefde van haar leven, haar geheime liefde.
    Extra:Een litteken siert de pols van het meisje, te danken aan jaloezie en afgunst

    Naam: Camille Stetcher
    Leeftijd: 16
    Uiterlijk: Camille is vrij klein 1.67 en heeft een lichte huid. Rond haar neus heeft ze een paar kleine sproetjes. Ze heeft lang rood haar dat ze meestal los draagt. Ze heeft grote bruine ogen met meestal een beetje mascara.
    Karakter: Camille is behoorlijk verlegen maar toch musicaal. In grote groepen valt ze snel stil. Bij haar vrienden praat ze gemakkelijker maar het duurt wel even voor je haar vertrouwen hebt. Ze geeft mensen snel een 2e of 3e kans en geloofd heilig in de goedheid van de mens.
    Afdeling: Griffindor
    Bloedsoort: puur
    Relatie: Fred wemel
    Extra: Niks.

    Foto komt nog.

    [ bericht aangepast op 3 april 2011 - 18:18 ]


    Rol: Vijand
    Naam: Devin 'Dev' Aquino
    Leeftijd: 18,bijna 19. Ze is een jaar blijven zitten en zit in het laatste.
    Uiterlijk:


    Kenzy heeft korte donkerbruine haren en grote bruine ogen. Boven haar lip heeft ze een piercing. Op haar rechterschouder heeft ze een tattoo van een roze diamant en op haar onderarm staat er There once was a little girl who never knew love until a boy broke her heart te lezen. Deze tattoos hebben allebei een betekenis. De diamant staat voor haar moeder's bijnaam voor haar,Oros,wat diamant is in het Spaans. En de tekst staat voor wat ze meegemaakt heeft met haar vorige vriendje. Zie extra
    Karakter: Dev is een mes dat snijdt aan twee kanten. Als je vriendelijk tegen haar doet,zal ze je gebruiken en je dan dumpen al was je zwerfvuil. En als je ruzie met haar zoekt,boort ze je zonder verpinken in de grond. Ze heeft op alles een antwoord klaar en snauwt je voor het minste af. Ze is zo snel op haar teentjes getrapt dat ze je al afblaft als je haar nog maar verkeerd durft te bekijken. Desondanks is ze enorm populair. Alle nalopertjes hangen rond in haar buurt,in de hoop bij haar in de gratie te komen. Ze heeft geen echte vrienden,alleen maar de mensen die ze kan gebruiken. Daardoor kent niemand de échte Dev. Eigenlijk is ze ontzettend teruggetrokken en bang. Ze durft niemand te vertrouwen,bang dat ze haar zullen kwetsen. Daarom doet ze zich zo hard voor. Niemand weet dat ze zichzelf elke nacht in haar bed in slaap huilt.
    Afdeling: Door haar gedrag en haar bloedstatus zit ze goed op haar plaats in Slytherin.
    Bloedsoort: Ze is een Pureblood uit een eeuwenoude familie. Haar ouders zijn allebei Spaans. Ze is daar opgegroeid. Haar ouders wonen daar nog steeds. Daarom blijft Dev in de kleine vakanties steeds op Hogwarts.
    Relatie: Dev heeft niet echt een vriendje. Hier en daar wat flirts en wat onenightstands,niets serieus. Daarvoor is ze te bang. Ze weigert haar hart nog openstellen voor iemand.
    Extra: Dev's vorige vriendje,Christian,heeft haar gebroken. Ze verkeerden een halfjaar toen hij 'diensten' van haar begon te eisen. Hij vond dat ze hem zijn cadeautjes moest terugbetalen. Hij leende haar avondjes uit aan zijn vrienden,die dan hun lusten op haar botvierden. Doordat die vrienden vaak stoned en dronken waren,zijn er meer dan eens klappen gevallen. Ook Christian begon haar te slaan. Haar rug wordt 'gesierd' door een groot litteken waar hij ooit zijn woede op haar heeft uitgewerkt met een stuk glas. Hij heeft haar vernederd en kapotgemaakt. Toen ze ontdekte dat hij haar ook nog eens bedroog,is ze eindelijk gevlucht. Sindsdien laat ze niemand meer zo dicht komen,zodat hij of zij haar niet meer kan kwetsen. Het hele gebeuren heeft haar getekend voor de rest van haar leven. Vaak heeft ze nog nachtmerries. Dan schrikt ze badend in het zweet wakker en voelt ze de handen van al diegenen waarmee ze heeft moeten slapen nog op haar lichaam. Tijdens zo'n nachten doet ze geen oog meer dicht,wat resulteert in een nog venijniger Dev.

    Christian



    Dev en haar ouders enkele dagen na haar geboorte



    Ik hoop dat hij goed is. ;D Ik heb me wat laten gaan,vrees ik. Als ik iets moet veranderen,geef je maar een gilletje. En kun je iets laten als ik de rol zou hebben?
    (flower)

    [ bericht aangepast op 31 maart 2011 - 17:00 ]


    Don't make people into heroes, John. Heroes don't exist. And if they did, I wouldn't be one of them. -Sherlock Holmes