• Namen veranderd. Als ik geen namen schrijf is het niet te snappen maar ik wil ook niet hier al die namen opschrijven.

    Ik heb een meisje in mijn klas Clara zij is paranormaal begaafd (zegt ze). ik fietste samen met haar naar huis omdat ik langs haar huis moet fietsen opweg naar mijn huis. Opeens begint ze te vertellen over Kai, een jongen uit mijn klas. Over dat ze ziet dat het niet goed met hem gaat en dat het thuis slecht gaat. dat zijn dingen die ik ook weet aangezien ik Kai al ken sinds baby. Mijn ouders gaan altijd al met zijn ouders om en ik ben daar haast elke week wel zoieso 1 keer. Maar Clara begon dus ook allemaal dingen te vertellen over hoe het gaat nu zijn ouders gescheiden zijn en dat zijn moeder heel asociaal tegen hem doet. dat hij van zijn vader alles mag en dat het daardoor slecht met Kai gaat. Ik vertelde dat ik weet dat het slecht met hem gaat maar om geheel andere redenen. Het was dus mijn weet tegen haar paranormale gaven. Nu word ik echt gek. Kai verteld mij altijd alles, doen we altijd al. We zijn als broer en zus, misschien wel tweeling. We hebben wel eens ruzie maar dat duurt nooit langer dan een paar uur. Ik ben nu best bang dat hij tegen me liegt maar aan de andere kant weet ik dat hij dat niet zou doen, maar toch laat het me superhard twijfelen.

    Ik word echt gek.

    Vertel hem over het gesprekje van Clara en jou op de fiets, en zeg dan gewoon eerlijk dat je aan hem twijfelt.
    Als hij boos wordt er niet verder op ingaan, dat is zonde van jullie vriendschap. Geef hem een kans, misschien ligt hij wel heel erg overhoop met zichzelf.


    it's so empty living behind these castle walls

    Praat er met hem over, zou ik zeggen :3
    succes <3

    Paranormale mensen kunnen zelf ook goed fout zitten, vergeet dat niet.


    your eyes are like stars in the night.

    Zoals al eerder is gezegt, praat er gewoon met hem over, als jullie echt al zolang bevriend zijn, dan zou hij het je echt wel toe vertrouwen ;)

    Veel succes dr mee :$


    ~ You're original, cannot be replaced ~

    Poseidon schreef:
    Paranormale mensen kunnen zelf ook goed fout zitten, vergeet dat niet.


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Het lijkt mij dat mensen die paranormaal begaafd zijn het niet zo zeggen en er ook niet zo over praten. Dus ik twijfel of ze wel eerlijk is. Ik kan ook zeggen dat ik paranormaal begaafd ben en dat gewoon iets wat ik heb opgevangen en verder dingen over te weten ben gekomen zd ben. dat ik dat weet omdat ik paranormaal begaafd ben. Waarom zou hij tegen je liegen als je hem al zo lang kent en er ineens een meisje zegt dat er dit en dat aan de hand is. Ik zou eerder die jongen geloven. Als er inderdaad aan de hand is wat zij zegt vraag ik me af hoe zij dat kan weten en jij niet?


    Queen of Hell is my name

    Het beste vraag je het aan Kai himself. Die weet er vast meer van af dan Clara. En als hij er niet over wil praten, geef hem wat tijd.


    Be careful what you wish for, 'cause you just might get it all.

    Ik ben zelf ook paranormaal begaafd, maar soms zit ik ook fout hoor. Ik vang dingen op, van iedereen. Dus die kan ik gemakkelijk met elkaar verwisselen of wat dan ook. Of zij vangt alleen maar op dat het fout zit en probeert jou te overtuigen dat zij het beter weet. Ik zou er met Kai over praten, dat is het beste.


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    UNCOMMON schreef:
    Praat er met hem over, zou ik zeggen :3
    succes <3


    None but ourselves can free our minds.

    Praat er met hem over en gaat het echt zo slecht met hem vraag dan aan je ouders of ie een tijdje bij jullie kan komen zodat hij er boven op kan komen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Aan hem vragen hoe het zit?


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    tiepmiep95 schreef:
    Het lijkt mij dat mensen die paranormaal begaafd zijn het niet zo zeggen en er ook niet zo over praten. Dus ik twijfel of ze wel eerlijk is. Ik kan ook zeggen dat ik paranormaal begaafd ben en dat gewoon iets wat ik heb opgevangen en verder dingen over te weten ben gekomen zd ben. dat ik dat weet omdat ik paranormaal begaafd ben. Waarom zou hij tegen je liegen als je hem al zo lang kent en er ineens een meisje zegt dat er dit en dat aan de hand is. Ik zou eerder die jongen geloven. Als er inderdaad aan de hand is wat zij zegt vraag ik me af hoe zij dat kan weten en jij niet?


    ik weet dat ze dat heeft want pas in de les kreeg ze ook iets door en toen keek ze recht vooruit en begon ze zomaar heel gedetailleerd een meisje te tekenen zonder te kijken wat ze tekende. En daarna moest ze huilen.
    Het was wel eng en de hele klas schrok ervan.

    maar ik denk dat ik wel met hem ga praten.

    Poseidon schreef:
    Paranormale mensen kunnen zelf ook goed fout zitten, vergeet dat niet.
    Idd en vergeet niet dat de mensen die zich zo noemen meestal veel slechter en minder goed (bezig) zijn als zijzelf denken en andere mensen wijs maken.


    Wie du mir, so ich dir.