• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

“To live will be an awfully big adventure.”

Eleadora Amora Alonso

Met een lijkbleek gezicht, een schram op de hoek van haar lip en meer blauwe plekken die plaats hebben genomen bij de andere rond haar heupen, stormpeld Eleadora naar binnen. Terwijl haar blik voor zich uit is gericht, leveloos maar het is te zien dat ze gehuild heeft aan het water in haar ogen. De huid rond haar lippen trekt nog wat na van het tape, en pijnlijke steken gaan tussen de plaats op haar benen. Met nog steeds haar zich voor haar uit gericht neemt Eleadora plaats op een stoel, en zwijgt.

The expert in anything, was once a beginner.

Nala
    "Maakt niet uit." glimlach ik. "Als we straks terug in de slaapzaal zijn, kijk ik wel even naar je verwondingen." zeg ik vriendelijk en leg mijn hand zacht op zijn arm.
    "Wil je iets om te eten? Broodje kaas, hesp of wat cornflakes?"

Julio Martinéz
    "Geen honger" Zeg ik, hoewel ik weet dat ik eigenlijk wel moet eten. Ik had gisteravond best honger, ik moet straks weer dansen. Denk ik. Hoop ik voor één keer niet. Maar ik moet eten. Ik heb geen honger, alles spreekt me tegen om te eten, maar het zou een stuk gezonder zijn als ik nu wat te eten binnen krijg. "Nouja, met tegenzin dan. Doe maar een broodje kaas, alsjeblieft" Zeg ik dan maar tegen het meisje. "Hoe heet je eigenlijk?"

[Sorry voor de late reactie, moest honden uitlaten/eten en nu hw]

Stop acting normal. It gets bored.

Nala
    "Ik ben Nala." glimlach ik en loop dan achter een broodje kaas. Ik loop snel, bang dat er weer iemand me komt lastig vallen, maar ik heb geen problemen. Ik loop terug en geef hem het broodje.
    "En jij? Hoe heet jij?"

{maakt niet uit, veel succes met het hw}

Eleadora Amora Alonso

Met een bonk liet Eleadora haar voorhoofd op de tafel vallen, alles deed haar zeer, ze was moe, uitgeput, terwijl ze hier nog maar twee dagen was. Toch? Hoelang ze hier was, nee dat wist ze niet meer, het enige wat ze wist was dat ze naar huis wou. Terug, naar Spanje, samen met Julio. Julio...Een kleine zucht verliet haar lippen ze wist niet hoe het met hem ging, waar hij was of wat voor iets vreselijks ze met hem deden. Ze wou niet weten wat ze met hem gedaan zouden hebben, want ze wist dat het vreselijk had moeten zijn. Misschien was hij al hier? Eleadora had het fut niet om haar hoofd op te tillen van de tafel, rond te kijken en op te staan om naar hem toe te lopen als hij hier zou zijn. Ze was té uitgeput. Eleadora vouwde haar armen rond haar middel, beschermend, bang dat mensen haar weer aan zouden raken zoals de mannen haar aan hadden geraakt.

Julio Martinéz
    "Julio" Zeg ik. "Ben jij eh.. al erg gemarteld?" Het komt er wat voorzichtig uit en ook wat pijnlijk, omdat ongeveer alles wat ik doe wel ergens in mijn rug te voelen is, zowel licht als erg pijnlijk. Ondertussen eet ik mijn broodje lusteloos, maar toch dankbaar, op, omdat ik weet dat ik er later echt profijt van zal hebben.

[Thank you! Ik heb er zo geen zin in he, ik ben echt alles aan het doen om mezelf af te leiden XD Dus ik blijf wel reageren ^^]

Nala
    Ik zucht en toon mijn onderarmen waar de letters fuck me, I'm a whore nog steeds in de vorm van wonden te zien waren.
    "En natuurlijk nog wat ze bij alle meisjes doen... dat ook." voeg ik eraan toe.
    Ik hoor plots een bonk en draai mijn hoofd.
    "Hé, ik ga even kijken hoe het met haar gaat. Euhm... ik ben zo terug." zeg ik tegen hem en loop naar het meisje.
    Ik kijk haar meelevend aan en steek mijn hand naar haar uit. Ik raak haar nog niet aan.
    "Hé." zei ik zachtjes.

Julio Martinéz
    Mijn blik volgt het meisje die bij mij kwam zitten, terwijl tot me doordringt dat ze ook haar verkracht hebben, dat ze littekens geplaatst hebben op haar armen met een tekst die ze nooit meer wegkrijgt.. Ik leef echt heel erg met haar mee. Een steek van bezorgdheid schiet door me heen als ik weet naar wie ze toe loopt.. Eleadora.. Maar ik kan er niet naartoe. Dat gaat me te erg kwellen. Daarom neem ik maar een héél grote hap waar ik hard op bijt om mijn woede af te reageren.

[Aparte manier XD]

{haha, ja}
    Nala
    Ik tik zachtjes op haar schouder als ze niet meteen reageert.
    "Hé, alles goed?"

[Haha, das een leuke vraag xD]

Eleadora Amora Alonso

Alles deed haar zeer, maar dan ook echt alles. Ze was té uitegput om haar hoofd omhoog te richten en het meisje dat naast haar was komen staan aan te kijken. "H-h-hey..." zei ze zachtjes maar wel verstaanbaar. Zelfs praten deed zeer,ze wist niet waarom want de mannen hadden niets met haar keel gedaan, toch? Eigenlijk kon Eleadora zich niets meer herinneren van de marteling, of wat ze dan ook hadden gedaan, het enige wat ze wist was dat het vreselijk was."J-j-ja...het g0-gaat wel..." Hield ze vol, maar barste daarna in tranen uit.

[ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 19:38 ]

[Maar ze hebben haar toch niet gemarteld? Alleen maar knock-out geslagen om Julio te pesten toch, omdat zij niks deed?]

[Met wie kan Naomi praten en heb medelijden met Julio en Eleadora...]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

Amor8 schreef:
    [Maar ze hebben haar toch niet gemarteld? Alleen maar knock-out geslagen om Julio te pesten toch, omdat zij niks deed?]

[Nope, Eleadora werd meegesleept naar een kamertje, waar ze haar vastbonde aan een bed terwijl ze bewusteloos was en haar vervolgens gemarteld en verkracht hebben terwijl ze bewusteloos was]

Nala
    Ik knielde naast haar stoel, zodat ik onder haar armen door naar haar kon kijken.
    "Wil je iets om te eten? Er is een broodje kaas, hesp en er is cornflakes."
    Het kon me niet schelen dat ik maar 13 was, ik gedroeg me een beetje als een moeder nu. Zoals ik van de een naar de ander ging om te helpen.