• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal
    Ik zucht als ik zie dat Ian bij Nala zit en hij geen straf krijgt en Nala ook niet 'Sei fortunato. Mazzo di idioti!' sis ik dan nog eens naar de mannen, ze konden het toch niet verstaan en loop dan terug naar mijn plek en schuif de cornflakes weg, ik had net een paar happen gegeten, maar ik had toch geen honger meer.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 21:01 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik zal het proberen.' Ik kijk Nala aan en druk nog een kus op haar voorhoofd. 'Je ziet hier goed toch? Dan ga ik terug naar Naomi.' Ik kijk even naar Naomi en glimlach geruststellend naar haar. Dan sta ik op en kijk nog even naar Nala. Dan aai ik nog even over haar bol en loop naar Naomi.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Naomi Micheal

    Ik zucht weer en ga met mijn hoofd op mijn armen liggen die op tafel liggen. 'Voglio andare a casa.' zeg ik dan zuchtend tegen mezelf en ga dan recht zitten en steun mijn kin nu op mijn handen.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 21:09 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik knik naar hem en als hij weg is, keer ik me terug naar mijn broodje kaas. Ik besluit dat ik geen honger heb en schuif het van me af.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik kijk naar Nala naast me. 'Het spijt me Nala, ik had het gewoon niet door,' mompel ik. Ik was van plan geweest om op haar te letten. 'Sorry.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Het is niet erg. Je zou toch niets kunnen doen hebben. Trouwens hij heeft niets gedaan... gewoon wat gedreigd, maar dat zijn we gewend, toch?" haalde ik mijn schouders op. Ik glimlachte geruststellend naar haar en leunde achterover in mijn stoel.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik glimlach een beetje naar haar terug. Volgens mij heeft hij in haar kont geknepen. Maar ik houd erover op. Ik neem een hap van mijn eten. Ik zie dat Nala niet eet. 'Geen trek?' vraag ik dan aan haar. En ik neem nog een hap.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nala
    "Niet echt." haalde ik mijn schouders op. "Wil jij mijne?" als zij niet wou, kon ik hem ook nog aan Sam geven. Die zou hem waarschijnlijk wel opeten.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [IK WIL JOUW PLAN WETEN!]

    Julio Martinéz
    Een hand pakt mijn arm vast, een hand pakt mijn been. Een ruwere hand pakt mijn andere arm, een bijbehorende ruwe hand mijn andere been. Weer een ander pakt mijn middel vast, mijn hoofd, een stuk tape om mijn mond. Net niet om mijn neus. Een tafel onder mijn buik. Een stuk leer, een riem, om mijn polsen, mijn enkels. Mijn nek. Ik kan niks meer doen. Niks meer tegen de mannen beginnen. Ik wil dingen naar ze roepen: Wat heb ik fout gedaan? Waarom moet ik gestraft worden?, maar eigenlijk weet ik het antwoord al. Natuurlijk. Omdat ik Eleadora verdedigd heb. Omdat ik een man neergeslagen heb. Niet dood, over een dag of twee is hij weer vol op krachten en kan hij gewoon weer meemartelen. Maar het gaat om het idee dat ik in opstand kwam. Ook al vond ik dat zelf volkómen terecht. Die man was haar notabene aan het aanranden.. Ik roep de dingen niet, omdat ze laf klinken. Omdat ik gewoon mijn straf netjes onderga. En bovendien omdat ik ze niet eens kan roepen door de tape. Dat is misschien wel de belangrijkste reden.. Ik kan alleen maar afwachten. Voelen hoe mijn shirt met mijn hoofd er nog helemaal bij van mijn rug af gehaald wordt, omhoog geschoven. En dan hoe ik op mijn rug geslagen word. Eerst met een vlakke hand. Vervolgens met een zweep. Op mijn onderrug. Precies op de enige plek van mijn rug waar ik nog niet echt pijn had (van mijn rug), of waar het wel meeviel. Het is officieel. Ik kan niet meer dansen. Ze maken mijn hele rug kapot, maar gaan me wel tot dansen dwingen. Ik moet dansen, ik wil dansen.. maar ik kan het niet. Wat willen ze? Behalve dat ik dans? Willen ze me geestelijk laten doordraaien door mijn droom af te nemen, maar me tegelijkertijd tot mijn afgenomen droom te dwingen?

    [Moet nu van laptop af en kan dus niet verder typen ^v^]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Mario Estevez
    Ik glimlachte toen ik merkte dat niemand mijn ontsnapping gemerkt had. Ik ging de deur weer uit en sloop richting de deur.
    Ik had echt geluk, want ik kwam niemand tegen.
    Met nog een beetje meer geluk zou mijn plan echt lukken.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Ian Silvas

    Ik voel dat de man me aankijkt terwijl ik eten pak. Ik negeer zijn blik en loop naar Naomi. Ik geef een kus op haar lippen 'Sprry van net. Ik moest die man echt even..' Ik zwijg. 'Laat maar.' Ik roer door mijn cornflakes en neem een hap. Helemaal gerust was ik niet. Wat kon ik nou inbrengen tegen zo'n man? Ik kon Nala onmogelijk beschermen


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    {Leslie? ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Sorry ik kijk tv, een serie. Dus het duurt langer. Ik ga al typen (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    jaimyhoi schreef:
    [Sorry ik kijk tv, een serie. Dus het duurt langer. Ik ga al typen (;]

    {Ok, snix ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik glimlach en zeg. 'Ik neem hem wel van je over.' en ik pak het broodje. 'Probeer anders wat cornflakes?'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.