• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ooo, weet ik dat ook weer XD

    Haha, ik ook XD Julio geeft het nog steeds niet op, ook al zal hij niet meer kunnen dansen de komende paar dagen. Die gaat het nog héél zwaar krijgen..]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Mario
    Ik was buiten. Tot nu toe ging alles perfect.
    Ik stapte de sneeuw in en keek om me heen, weer niemand? Ik zou achterdochtig moeten zijn, maar het ging niet. Ik was te enthousiast.


    {Ooooh! Ik heb een idee! straks moeten ze naar buiten om een rondje te joggen en dan.... ^^}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Zal Naomi Julio komen troosten? Heb ik ook wat te doen.. Want Nala is toch met Eleadora bezig. En ik verveel me een beetje.... :$]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik vind het goed ^^
    Maar moet ondertussen wel hw maken, wat ik nog STEEDS niet gedaan heb XD]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora kantelde haar hoofd wat naar de zijkant, maar beet op haar onderlip en kreunde zachtjes van de pijn terwijl ze het meisje aankeek. Oud leek ze niet, hooguit 13, meteen vond Eleadora het vreselijk dat zij hier zat, ze was nog maar een kind. Eleadora schudde zachtjes haar hoofd. "N-nee...b-bedankt maar i-ik heb g-geen honger..." zei ze met een trilling in haar stem.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Naomi Micheal
    'Ik ben even bij Julio.' zeg ik dan tegen Ian en druk kort mijn lippen op de zijne en loop dan naar Julio toe, hij ziet er niet al te best uit, ik ga naast hem zitten en leg zacht mijn hand op zijn schouder zonder hem pijn te doen. 'Gaat het een beetje?' vraag ik dan zacht en bijt op mijn lip. Natuurlijk gaat het niet, dat zie je toch, stomme vraag.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    "Wat denk je?" Zeg ik met een ietwat sarcastische grijns. Ik wil zeggen dat het wel oké gaat, dat ik alleen maar een dans nodig heb en dat ik dan geestelijk weer helemaal in orde ben. Maar eigenlijk.. nee, ik kan niet dansen. Dat doet me heel erg veel pijn van binnen, wat ik natuurlijk niet probeer te laten zien, en dan vooral als ik me bedenk dat ik hier gedwongen ga worden om dat toch te doen. Iets wat mijn droom was.. is.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    Ik keek even achterom en zag dat de mannen niet op ons aan het letten waren. Ze stonden in een groep bij elkaar en fluisterden ergens geanimeerd over.
    Ik draaide me weer naar het meisje en nam de pijnstillers die ik nog over had uit mijn zak. Het waren er nog drie.
    "Hier." fluisterde ik zacht en stak ze naar haar uit.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal
    Ik graai in mijn zakken en al snel heb ik gevonden wat ik zocht, pijnstillers, ik had er toen straks nog een paar gepakt en geef er 2 aan Julio. 'Neem deze maar nu.' zeg ik dan zacht en geef hem de pijnstillers, met 2 moet hij niet veel meer voelen, het zijn vrij sterke. 'Ik hoop dat het iets helpt en de pijn wegneemt.' zeg ik dan en bijt op mijn lip. 'Ik kan niet veel doen, maar wat hebben ze met je gedaan?' vraag ik dan zacht en kijk hem aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora had haar ogen even gesloten, terwijl ze moeizaam slikten en een zacht zuchtje aan haar lippen ontsnapten. Ze opende echter haar ogen weer toen ze voelde hoe het meisje iets voor haar neus hield. "D-dankje" Snel, maar toch ook best moeizaam, nam Eleadora de pijnstillers aan en stopte deze in haar zak. "I-ik ben E-eleadora"


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "Dankje" Fluister ik, waarna ik de pijnstillers in mijn mond doe en ze doorslik met behulp van mijn drinken. Het doet nu nog allemaal pijn, maar het zal snel beter gaan. Dat weet ik gewoon. "Eh, gisteren hebben ze me geslagen op mijn bovenrug waardoor het daar helemaal gekneusd was, en vandaag kwamen daar nog zweepslagen op mijn onderrug bij.. die waarschijnlijk wel hun wonden nagelaten hebben" Zeg ik met een pijnlijk gezicht, emotieloos doordat ik dat probeer te verbijten. "Ik denk dat ik niet meer kan dansen de komende dagen" Fluister ik er daarna achteraan, met een stem vergaan van pijn. Dat kan ik echt niet tegenhouden.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Nala
    "Ik ben Nala." glimlach ik. "Maar misschien neem je de pijnstillers beter nu. Als ze je straks nog laten dansen of zo... Je weet maar nooit hier." zei ik bezorgd.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Naomi Micheal
    Ik bijt weer op mijn lip en kijk hem dan aan. 'Als je wilt kan ik de wonden straks voor je schoonmaken en ontsmetten en misschien wat nieuw verband eromheen, want het moet schoon en het heelt makkelijker en de pijn zal minder zijn.' zeg ik dan en kijk hem aan. 'Want als het gaat ontsteken krijg je alleenmaar nog meer pijn.' zeg ik dan zacht.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Iemand Leslie of Sam nodig? :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Je kan misschien bij Naomi en Julio gaan zitten of bij Nala en Eleadora....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp