• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Baaibaai Noa, slaap lekker ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Moet ik de marteling nu gaan beschrijven? Wat wil je dat ze met je gaan doen? (cool) Ik zal zelf ook wel wat sadistische dingen toevoegen. (nerd), maar dat ik een begin heb...]

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 23:48 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Nou met mij doen ze niets :Y)

    Maar met Sam... Ehh... Er is een reden waarom ik het zo open liet :Y)

    Oké, laat me denken....

    Beginnen met stroom?

    Dan is dit gewoon het moment waarop de verdoving uit begint te werken]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik kijk naar het stroomapparaat dat een van de mannen vast heeft en nu richting Sam loopt en kijk Sam hem bang aan, de man grijnst gemeen naar me en zet dan het apparaat aan zijn been, maar er staat nog geen stroom op, ik zie nu een andere man die het aanzet en kijk dan weer bang naar Sam die nu onder stroom gezet wordt en bijt op mijn lip als ik de schokken door Sam zie gaan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ian komt spioneren. Maar Ian mag niet komen ik wil niet dat er iets met hem gebeurt, daar is hij te lief voor!!! (A)]

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 23:55 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Ik kreeg echt meelij met Ian toen hij zei over dat Naomi Sam zei, en niet zijn na :\

    Eerlijk waar, zo had ik het nog niet eens bekeken tot Ian het zei :')]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Maar ze lopen op de gang en ik dacht dat Ian nog in de eetzaal was enz....]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [En Sam is, hij moet de pijn beschrijven... Zielig...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam
    Ik hoor de mannen bezig, maar ik kan niet opkijken. Ineens voel ik iets tegen mijn been gezet worden. Wat is dat? Het is in iedergeval een teken dat de verlamming aan zijn einde komt. Perfect op tijd voor de mannen zodat ik de pijn kan voelen. Ineens voel ik pijn. Stroom. Ik slaak een klein kreetje van pijn. Door de stroom komt mijn gevoel sneller terug. Ik kan weer bewegen. Maar ik zit nog steeds vast. De stroom wordt iets harder gezet en ik maak beweging met mijn lichaam door de schokken. De pijn is pijnlijk. En ik slaak een iets hardere kreet van pijn als de stroom weer nog wat harder wordt gezet. Het voelt alsof ze inhakken op mijn spieren en me ten bloeden laten liggen. En ik kan er niets tegen doen.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 0:00 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik kijk toe en merk dat er een traan over mijn wang loopt, het doet me pijn om hem zo te zien, dan komt er een van de mannen naar me toe en veegt de traan weg. 'Niet huilen lieffie, jij bent dadelijk aan de beurt, misschien nog wel wat erger, want wat jij hebt gedaan mag echt niet, hij kon wel dood zijn.' zegt hij dan op een lieve toon en grijnst gemeen naar me en geeft me een klap in mijn gezicht en loopt dan gemeen lachend terug en ik moet weer toekijken en zie hem gewoon kronkellen en schreeuwen van de pijn..


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Sam Jason Night
    Ineens wordt de stroom stopgezet. En even denk ik dat mijn straf voorbij is. Dan komt de stroom misschien wel nog harder terug en het wordt even zwart voor mijn ogen waardoor ik niet meer beweeg. Een volgende stroomschok zorgt er weer voor dat ik bij kennis kom. 'Kan ik haar straf overnemen?' vraag ik dan hijgend terwijl ik probeer weg te komen van de pijn. Ik slaak weer een kleine kreet en het wordt weer zwart voor mijn ogen.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    'Sam, nee!' schreeuw ik dan, hij verdiende niet nog meer pijn, hij ligt hier door mij, als ik niet in de problemen was geraakt waren we hier nu allebei niet. 'Het is mijn schuld dat je hier nu ligt.' zeg ik dan zacht en kijk de mannen aan die me allemaal geniepig aankijken en naar me grijnzen wat me weer rillingen geeft.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik bijt op mijn lip en focus me op elk geluid. Waar waren ze? Was Naomi bij Sam? Zaten ze samen in een kamer of apart? Opeens hoor ik geschreeuw. Ik ga recht op de deur af waar het vandaan komt. Het klonk als Sam. Ik moest naar binnen, maar naar binnen stormen leek me niet zo'n goed idee. 'Gebruik je hoofd,' mompel ik in mezelf. Een grijns vormt zich op mijn lippen. Mijn ogen zoeken af naar een rooster. Ik grijns als ik er een zie. Ik klim er behendig in en ga op het gesjreeuw af. Ik kijk door de rooster van de martelkamer en slik als ik alles zie. Ineens komt een scène uit Peter pan in mijn Hoofd. Peter Pan daagt Kapitein Haak uit, maar weet niet waar Petrr Pan is. 'He klootzak,' schreeuw ik. Hopelijk leidde het af.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam
    Ze geven geen gehoor aan ons. De stroom blijft komen. 'Ik neem haar straf over,' zeg ik. Ik voel weer pijn. Dit kan nooit goed zijn voor mijn hart. En de stroom wordt ook afgezet. 'We willen het je niet laten missen om te zien hoe we het meisje straffen,' wordt er tegen me gezegd. 'Maar we delen jullie straffen wel. Zodat jullie even veel pijn lijden.' ik word losgemaakt. En voordat ik ook maar iets kan zeggen of überhaupt tegen kan stribbelen draaien ze me hardhandig om en maken me weer vast. Ik voel me kwetsbaar. Ik weet niet wat ze met me gaan doen. 'Hé klootzak,' hoor ik ineens. Het is Ian. En ik weet gelijk waar hij zit. De lucht schacht. Ik hoop dat de mannen niet op het idee komen.

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 0:16 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik kijk naar Sam die nu omgedraaid wordt en kijk hem bang aan. Verward hoorde ik plotseling een stem en grijnsde. 'Ian?' vroeg ik toen en zag weer een van de mannen op me afkomen en me losmaken en hij pakt me dan strak vast. 'Is dat je vriendje?' vraagt de man gemeen grijnzend en houd me met een hand vast en de andere heeft hij om mijn keel. 'Ik zou het niet wagen jongen, waar je ook zit, kom tevoorschijn, als je niet wilt dat er wat met je lieve vriendinnetje gebeurt.' zeg de man dan gemeen, ik probeer los te komen, maar het lukt niet de druk op mijn keel van zijn hand word dan alleen maar grooter.

    TOPIC 14!

    [ bericht aangepast op 23 aug 2012 - 0:21 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp