• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Same, haha!]

    Naomi Micheal
    Dan zie ik Sam en hij vraagt of alles goed gaat met Ian, ik kijk naar hem en dan naar Ian en dan terug naar Sam en blijf kijken.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik glimlach. 'Ja het gaat prima. Bedankt.' Ik glimlach nog een keer en kijk dan van Naomi naar Sam en weer terug. Was er een ongemakkelijke stilte of verbeelde ik me dat? Ik schraap even mijn keel. 'Hoe gaat het met jouw,' vraag ik dus maar.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam Jason Night
    Ik glimlach naar Ian. 'Het gaat wel, de zweepslagen voel ik amper,' zeg ik dan. 'Als er nog een keer een man komt die je slaat en ik heb het niet door kan je me roepen.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik lach en knik. 'Dat is aardig van je. Ik zal het onthouden. Hetzelfde geld voor jouw.' ik glimlach. 'maar ik denk dat je beter snel terug naar Nala en Leslie kunt gaan.' Ik kijk naar de mannen die ons onderzoekb aankijken. Ik kijk naar Sam en glimlach snel even.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Sam Jason Night
    Ik kijk in dezelfde richting als Ian. Ik knik dan en zeg. 'Ja, ik ga weer naar ze toe.' en ik glimlach nog even naar Naomi en loop dan terug naar Nala en Leslie. Leslie kijkt even naar me en ze glimlacht. Ik ben blij dat ze weer emotie vertoont.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik glimlach. Oke, dat wasongemakkelijk. Dan kijk ik Ian weer aan. 'Wat zouden we gaan doen?' zeg ik dan en bijt op mijn lip.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    SerpentEyes schreef:
    Eleadora Amora Alonso
    Een lichte pijnscheurt ging door Eleadora haar lichaam toen de man nog een keer in haar kontkneep, precies op een stukje huid dat blauwgekleurd werd. Eleadora klemde zich vast aan Julio zijn arm en legde haar voorhoofd tegen zijn schouder om zich weg te draaien van de man naast haar. "Ah is dat je vriendje?" Hij lachte bespottelijk. "Kom op schatje, je kunt veel beter krijgen" Een huivering bekroop haar lichaam en rillingen liepen over haar rug toen hij met zijn hand over haar wang aaiden en door haar haren streek. Eleadora sloeg zijn hand weg waarna hij haar pols stevig vastgreep. "Je wilt toch niet dat het zelfde gebeurd als de vorige keer?" Met een doodse en kille blik staarde hij in haar ogen terwijl tranen zich opstapelden in de ogen van Eleadora en deze naar de man keken met een wazige gloed. "Dacht ik al" Ruw liet hij haar pols los waar zich een blauwe plek op bevond, hij gaf een mep op haar kont en draaide haar kin naar de zijne waarna hij een ruwe zoen op haar lippen drukten, en haar vervolgens weer los liet terwijl hij Julio compleet negeerde.


    Julio Martinéz
    Kom op schatje, je kunt veel beter krijgen.. De woorden herhalen zich steeds weer in mijn hoofd, en steeds weer met meer walging. Ja, ze kan misschien beter krijgen, maar hij heeft bedoelt met 'beter' zichzelf, en dat heeft hij dus zo mis. Ik zeg niet graag dat ik beter als iemand ben, maar beter als hem.. Niet zo moeilijk. Dat dus zeker wel. Ik dreig niet met een verkrachting als iemand weigert voor een aanraking.. Een rilling trekt door mijn lichaam en laat mijn gezicht nog emotielozer worden. Met een boze waas voor mijn ogen probeer ik oogcontact met de man te zoeken. Maar de man kijkt niet terug, waardoor ik precies zie wat hij nog meer doet. Hij drukt een kus op Eleadoras lippen. En niet zomaar één.. Dat hij ze leuk vindt.. dat snap ik, maar hij moet er vanaf blijven. Hij moet helemaal van haar afblijven. Ik voel het laatste beetje woede omslaan in niks, waarna ik uit pure haat Eleadoras hand los laat en met mijn andere hand - tot een vuist gebald - een harde klap op de slaap van de man geef. "Blijf. Van. Haar. Af!" Sis ik nogmaals. De man blijft eindelijk van Eleadora af en zakt half bewusteloos op de grond, waarna ik met samengeperste lippen om me heen kijk. In de ogen van zes woedende mannen.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 17:47 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal
    Ik schrik als ik iemand op de grond hoor vallen ik zie dan Julio en dat meisje, volgensmij Eleadora. Ik kijk naar het meisje en Julio en dan naar de mannen.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Nala
    Ik beet bang op mijn lip. Dit alles was gewoon zo overweldigend. Ik heb zo soms mijn momenten, dat ik echt kwaad kan worden, dat ik roep en tier tegen ze en me zelfs niets aantrek van wat ze gaan doen, maar dat is een verblind moment. Nu zie ik alles al te duidelijk en wist ik dat het beter was om niets te doen en stil te zijn. De hand die Leslie niet vast had, trilde licht en ik balde hem om het minder te laten opvallen.
    "Allemaal in de rij blijven en volgen!" schreeuwde de man. "Vooruit." siste hij dan tegen Leslie, die voorop liep.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 17:29 ]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Naimi heeft sws geen hand beet van Nala (;]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Huh, de hand die Naomi niet vasthoud?! Snap het even niet, haha!]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    {srry ik ben verschrikkelijk met namen en ze eindigen allebei op een I-klank!!!!
    Weet je wel hoe moeilijk dit is voor mij xD

    heb het al aangepast ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    Ik kijk achterom en zie een man achter ons liggen. 'Allemaal in de rij blijven en volgen,' schreeuwt de man dan. 'Vooruit,' sist hij tegen mij. En ik doe er volgens mij te lang over van hem en hij pakt me bij mijn schouder en trekt me een stuk vooruit. 'Au, klootzak,' floep ik eruit. Dat deed pijn. Dan voel ik een vlakke hand op mijn wang. Hij heeft me geslagen in mijn gezicht. En voor 1 keer ben ik wijs en loop dan gewoon. Ik reageer niet meer op de man. Dat zou me alleen maar in de problemen brengen. En de anderen. Ik loop en volg de man.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Eleadora Amora Alonso

    Met een geschrokke blik staarde Eleadora naar de man, niet uit medelijde, maar omdat ze wist wat er zou gaan gebeuren met Julio. De tranen sprongen in haar ogen, terwijl ze haar handen voor haar mond sloeg. "Julio" piepte ze zachtjes toen ze haar handen van haar mond had gehaald en zag hoe de 6 zich als een kluitje om haar en Julio hadden gevormd. Eleadora klemde zich aan Julio vast terwijl ze haar hoofd in zijn arm verborg niet toe wiLlen kijkend wat er zou gebeuren, terwijl ze zag hoe haar tranen op de grond vielen. "Bedankt" zei ze zachtjes voordat een van de mannen zijn vuist tegen haar slaap sloeg en alles zwart werd voor haar ogen.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ik wil ook wat doen weet iemand wat?]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp