• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Nala
    Ik kneep onbewust wat harder in Leslie's hand, wanneer ik nog een klap hoorde. Ik draaide mijn hoofd tijdens het lopen om te zien wat er aan de hand was. Ik moest me langs Sam buigen om te zien wat er gebeurde. Mijn adem stokte in mijn keel, toen het tafereel op mijn netvlies werd gebrand, maar ik wist dat er niets aan te doen viel. Nu niet, nog niet.
    Ik kreeg plots een idee en sloeg mijn ogen snel neer zodat Sam niet het plotselinge vuur erin zou zien.
    Wie is het kleinst en kan het makkelijkst overal tussen en door? Ik. Wie kan geruisloos sluipen? Ik. Wie is dus perfect om een ontsnappingspoging te doen en dan de politie te waarschuwen? Ik, ik, ik!
    Ik draaide me weer naar voor en staarde peinzend naar de grond, terwijl ik de details begon uit te werken.

    {omfg! Ik heb een dramatisch idee!!! Maar dan niet met Nala xD}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [We moeten volgen in de rij Naoom (;

    De rij is begonnen met lopen. Stond in Nala haar stukje, en Les is erop verder gegaan]



    [VERTEL! Met wie Femke?]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 17:48 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [Met wie dan?? En ik verveel me, wil ook iets doen...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Ian Silvas

    Ik haal mijn schouders op. 'Geen idee.' ik geef haar een kus en glimlach geruststellend. 'Het komt goed ik ben bij je.' Ik geef haar een kus en kijk om me heenZ


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Yeah, I Know, maar dan kan ik niks doen... Daarom...]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Naomi Micheal
    Ik knik en loop achter Ian en zucht.
    Waarom doen ze dit?!
    Dan pak ik zijn hand vast en ga dicht bij hem lopen.
    'Dankje.' zeg ik dan weer en kijk hem glimlachend aan.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 17:58 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [Sorry voor het drama ^^ Maar je moet je voorstellen dat die mannen zich bezighouden met Eleadora en Julio, en de rest moet koelbloedig de versterking volgen enzo]

    Julio Martinéz
    Eigenlijk heb ik geen idee wat de mannen nu gaan doen. Het is vast iets van mij straffen. Maar weetje.. dat maakt niet uit. Ik onderga de straffen wel, als ik Eleadora daarmee uit een verkrachting kan houden. Ik weet wat voor een effect het op Eleadora had. Het huilen in de douche.. de zwarte make-up die ik langzaam met haar wegveegde, waardoor ze zich ook weer beter voelde.. Nee, ik laat het zéker niet nog eens gebeuren.. De mannen kijken me vuil aan en sissen een "Dat kunnen wij ook" naar me, waarna ze me zo vasthouden dat ik móét toekijken hoe ze Eleadora neer slaan. "¡Permanecer fuera de ella! ¡Idiotas! ¡¿Quién crees que son ustedes?! ¡Su precipitación! ¡Su violar!" Ja, voor Spaans praten word je ook gestraft, dat weet ik, maar in een woede-moment zoals nu kan ik gewoon geen Engelse woorden over mijn lippen krijgen. Mijn moedertaal is dan gewoon waar ik mee praat.. "Neem hem mee" Zegt er eentje koelbloedig tegen de ander, waarna ik bij mijn armen gepakt word en meegesleurt. "¡Déjame!" Ik trap er eentje vol op zijn benen, ik raak ze waar ik ze raken kan. Ze versperren het zicht op Eleadora. Ja, ze spelen het slim, ze voeren de rest van de groep ergens heen en laten Eleadora ergens anders bijkomen.. dat ze haar neersloegen was alleen om deze reactie bij me los te krijgen. Nou, dat is ze gelukt! En wat ze met mij gaan doen? Straffen natuurlijk. Ik kan al snel niks meer doen door hun greep en alleen maar toekijken hoe ik naar de kamer word gedragen waar ik begon: De martelkamer.

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 18:00 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    [OMG, en toen reageerde niemand meer o_0

    Have 2 eat. BRB!]

    [ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 18:16 ]


    Stop acting normal. It gets bored.

    Ian Silvas

    Ik verstrengel onze vingers en volg de groep. Het was beangstigend om te moeten leven in afwachting. Niet wetende wat je te wachten stond en of iedereen hier heelhuids uitraakt. Ik kijk naar Naomi en glimlach geruststellend. Eigenlijk gedroeg ik me als een grote leugen. Ik was kapot, ik was moe, had pijn, maar Nala en Naomi hielden me overeind. Ik kon Nala niet laten zien dat ik ook zwak was. Ik moest voor haar groot en sterk zijn. Een perfecte oudere broer.... En Naomi. Bij haar zou ik me best kunnen laten gaan, maar ik wil niet dat ze zich zorgen zou gaan maken. Dus houd ik het verdriet, angst en wanhoop maar voor in de nacht.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Eleadora Amora Alonso

    Niets anders dan zwart speelde voor Eleadora haar ogen terwijl er hier en daar af en toe een gekleurde cirkel, of terwijl sterretjes die voorbij kwamen. Ookal was ze bewusteloos bvoelde Eleadora toch hoe ze over iemands schouder werd gehangen en werd weggesleept door de mannen. Waarheen? Nee, dat wist ze niet. Het enige waar ze aandacht was Julio, hoe het met hem ging en wat voor vreselijks ze met hem van plan waren. Eleadora zou het niet over haar hart kunnen verkrijgen als ze hem iets vreselijks aan zouden doen, denkend dat het haar schuld zou zijn. Ze zou voor hem zorgen, er voor zorgen dat zijn pijn beetje voor beetje weg zou trekken. En het liefst zo snel mogelijk. Minuten, misschien zelfs wel uren vertreken voordat Eleadora het licht weer kon zien en haar ogen openden. Fel licht scheen in een pressieze straal over haar gezicht, terwijl de rest verduisterd was. Eleadora qou opstaan, weg van waar ze ook mocht wezen. Een lichte paniek aanval bekroop haar lichaam toen haar handen en benen vast zaten aan een bed, schreeuwen of gillen lukte niet want haar mond was afgetaped.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Femke, waar worden ze heengebracht? Voor het eten?]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {gewoon een soort van eetzaal ;p}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Oke, post jij erover of Les? ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {ik laat jou even de vrijheid ;p
    Dan kan ik aan mijn plan beginnen ^^}


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Mario Estevez
    Ik was het hier beu! beu! beu! Ik ging hier weg en niemand hield me tegen. Ik had al gemerkt dat vaak de zelfde mannen terugkeerden. Volgens mij was het grootste deel van de bewaking nu hier met ons en degenen die weggevoerd waren bezig. Perfecte kans om te ontsnappen dus.
    Ik schoot gewoon op een onbewaakt moment een zijgang in en verstopte me achter de eerste deur die ik tegen kwam. Nu hopen dat niemand het had gezien. Ik hield mijn adem in, terwijl ik luisterde of er voetstappen dichterbij kwamen.


    “To live will be an awfully big adventure.”