• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

“To live will be an awfully big adventure.”

[Brainstormen is SAMEN een idee bedenken :P maar oké. We posten er wel op los ^^]

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Amor8 schreef:
    [Ben er maar heel even.. Jullie slaan die mannen wel knock-out ^v^
    Marcell staat er later ook bij ofseu, maar doe nu nog maar ff nie. Geen zin om hem alweer te spelen..

Julio Martinéz
    Nog voor ik ook maar iets heb kunnen doen staat er een jongen -waarschijnlijk haar vriendje- bij Naomi, en is dat halfdode meisje ook bij de groep. Kennelijk is haar leven weer terug, want ze gaat vol tegen de mannen in met Naomi. En de rest. Steeds meer mannen verschijnen in de eetzaal, steeds meer mensen vallen op de grond. Krabbelen weer overeind ook. Met een beetje geluk kunnen de mannen niet bijhouden wie wie neerslaat, (camerabeelden..) ook al ben ik ervan overtuigd dat ze een bizar heftige marteling geven aan de groep. Een heel doordachte misschien. Hoe ik hier over na kan denken? Ik staar op mijn hoede om me heen, maar vecht niet. Het kan niet, niet voor ik weet hoe erg mijn rug is. Iets waar ik totaal niet tegen kan.. Maar ik kan gewoon niet anders. Hoe graag ik het ook zou willen.. Het enige wat ik kan doen is toekijken en hopen dat de groep aardig en sterk genoeg is om een vreemde, zwakke jongen te beschermen.

[Noa, ik ben met Sam aan het posten :Y) Les staat er niet bij :')]

[ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 23:24 ]

[Ja, ik dacht al, Sam is geen meisje, haha! Maar ik weet gewoon niks en brainstormen is ook dat iedereen een idee bedenkt omsebeurt... En dan de beste uitkiest...]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

[Oke grapje XD Ze zijn dus verdoofd XD]

Julio Martinéz
    Langzaam trekt het gevoel in mijn lichaam weg. Niet alleen de pijn, maar ook echt ál mijn gevoel. Al snel kom ik achter de oorzaak.. Alleen hij doet me niks. Ik ben de mannen gewoon dankbaar dat ze me nu slepen met verdoving. Dat ik even niet hoef te voelen wat dit moment lichamelijk met me doet.

Stop acting normal. It gets bored.

[En nog een grapje XD Doe maar gewoon alsof hij iets over Sam dacht, zit op mobiel dus is wat lastig aanpassen]

Sam Jason Night
    Ineens word ik losgelaten waardoor ik op de grond val. Naomi had al die tijd mijn blik vastgehouden, maar nu heb ik heel even mijn ogen gesloten. Dan merk ik iets en open mijn ogen. Naomi is ook losgelaten, naast me. Ik kijk naar haar. De mannen zijn met iets bezig en dan worden we weer opgetild. Ik zie dat ze een uitbreiding op de tafel hebben gedaan. Tenminste. De ene moet op de tafel worden gelegd, en de ander in een soort staand ding. Ik word op de tafel gelegd en vastgemaakt. Alsof ik ergens heen kan?! Wil ik schreeuwen. Maar jk ben verlamd. Naomi wordt vastgemaakt in het staande ding. We kunnen zo naar elkaar kijken. En Naomi wordt sowieso gedwongen om naar me te kijken, naar mijn marteling. Ik wacht af op wat gaat komen.

[Wordt Julio ook verdooft, ik dacht alleen Naomi en Sam, want Julio deed nix...]

[kut mijn stukje is niet gepost... Interne hier-____-]

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Naomi Micheal
    Ik kijk naar Sam en kijk dan naar beneden, dit wil ik niet zien. Een man komt naar me toe gelopen en pakt mijn kun tussen zijn vinger vast. 'Kijk me aan!' schreeuwt hij dan in mijn gezicht. 'Je gaat toekijken en nergens anders heen kijken, anders word het allemaal nog erger lieverd.' ik walg ervan als hij me zo noemt en hij ook nog met zijn hand langs mijn wang gaat en me met een gemene grijns aankijkt ik kijk woest terug en kijk dan weer naar Sam en zie ze aankomen met allemaal spullen die er niet fijn uitzien en rillingen lopen over mijn rug en ik kijk dan bang naar Sam die niet kan zien wat er allemaal gebeurt omdat zijn nek ook vastzit en slik dan, dit lijkt wel vroeger, toen moest ik ook gedwongen toekijken hoe dit soort dingen gebeurde.

[ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 23:35 ]

[Ze verdoven nu ff iedereen, maar ze martelen ze niet allemaal {lichamelijk}. Julio wordt nu naar de slaapzaal gebracht en moet bijkomen uit de verdoving. In de tussentijd is hij er geestelijk nog bij]

[Ik maak alvast een nieuw topic. :)]

Ian Silvas

Ik staar naar alles wat er voor me gebeurd was. Ik had niks gedaan en er was iets tussen Naomi en Sam. Dat had ik gemerkt ik zou alleen niet weten wat. Het feit dat ze zijn naam zei in plaats van de mijne zat me ook niet lekker. Verdomme alles ging mis! Wat gingen ze met haar doen? Ik trap fel tegen de deur aan. Ik stond op het punt een wrak te worden. Ik moest iets doen... Zo onzichtbaar mogelijk loop ik de eetzaal uit, de gangen door naar de martelkamers. Ik mocht Naomi niks laten gebeuren en haar al helemaal niet af laten pakken.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Sam Jason Night
    Ik kan niet zien wat er gebeurd, alleen maar horen. Zo weet ik ook dat Naomi moet toekijken hoe ik gemarteld ga worden. Ik weet alleen niet wat me te wachten staat. Ineens verschijnt er een man in mijn gezichtsveld. 'We gaan je even duidelijk maken dat je niet een van ons ongestraft kan slaan,' deelt hij me mee. Hij wenkt een andere man. En mijn straf begint.

[Is het goed als ik dat van Julio niet meer post? Jullie weten wat er met hem gebeurt en ik wil gwn offline... See ya tomorrow! Xx]

ALVAST TOPIC 14! (A)