• Oké, hier gaat een heel lang topic komen, ik waarschuw vast.. ;3

    Ik had dus een relatie met een jongen, we zijn van beste vrienden naar meer gegaan en in het begin was dat heel leuk en ik vond hem ook superleuk en was echt verliefd. Andersom ook. Maar toen kwam de vakantie eraan en zakte dat bij hem af, dus na de vakantie praatten we en maakte hij het uit. We hebben twee maanden gehad. Maar het rotte is dus dat ik mijn beste vriend kwijt ben. Ik heb daarna nog een Whatsappje gestuurd met:

    "Het is best kut maar misschien is het het best, ik vind je nog leuk maar het moet van twee kanten komen. misschien is alles te snel gegaan en is het daarom misgelopen. ik hoop dat we nog gewoon met elkaar kunnen omgaan en we nog vrienden kunnen zijn."

    En toen kreeg ik dit terug:

    "dat sowieso, je betekent hartstikke veel voor me en ik vind het niet niets, ik vind je echt top maar ik miste gewoon het gevoel wat ik wel wil voelen en ik wil jou in mn leven houden want ik kan met je lachren , praten en ik vind je echt top. en ik wil je iig echt in mijn leven houden."

    Het is een beetje samengevat. Maar het was dus de dag voordat ik naar Zeeland op vakantie ging. En hij heeft het gedaan zodat ik los kan gaan op vakantie maar zo iemand ben ik niet dus heb verder niet gezoend of zo. Gewoon omdat ik mezelf dan een slet zou voelen. Maar ik zat er meer overin dat hij naar dancetour ging zondag en mijn vriendin vroeg hem zegmaar hoe het ging en met meijses en zo. en het blijkt dat hij nu al iemand anders leuk vindt, en dat doet me zo veel pijn. Maar daar heb ik me dan bij neergelegd, als hij dat wil. Prima.
    Maar gisteren zette ik op twitter bij een parkje: "mooi uitzicht" en dan een foto en hij zette daarna: "even peuken halen" en ik wist dat hij dan langs t parkje moest maar Juul (vriendin) en ik bleven gewoon zitten alleen na een tijdje gingen we weg, dus we fietsen langs een rotonde en toen kwam ik hem tegen (hij was heeeelemaal omgefietst alleen om mij niet tegen te hoeven komen) want ik kwam hem tegen op een plek waar hij nooit langsfietst, en toen kon hij me ook niet fatsoenlijk aankijken terwijl ik gewoon hey zei. En dat maaakt me dan zo boos, ik weet niet wat hij nu wil... Want hij liet blijken dat we gewoon vrienden konden zijn en dat vind ik helemaal prima. Maar dan doet hij zo en dan weet ik het ook niet...

    Wat moet ik doen? Sorry voor dit enoooorm lange bericht maar ik moest het even kwijt.


    live the life you love

    Laat hem even met rust. Het moet wel even bezinken.
    Na een tijdje kun je altijd weer beginnen met praten. (:


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Jongens zijn zo vreemd, en dan zeggen ze dat vrouwen niet te begrijpen zijn.. Ik zou hem misschien eventjes laten, zoals de persoon hier voor me al had gezegt. Misschien heeft hij tijd nodig om alles even op een rijtje te zetten, en dan heb jij ook tijd om je gevoelens voor hem "kwijt te raken". Wel raar dat hij al iemand nieuw heeft gevonden, dat zal dan wss niet lang duren (:


    Love the life you live, live the life you love. - Bob Marley

    Barnabas schreef:
    Laat hem even met rust. Het moet wel even bezinken.
    Na een tijdje kun je altijd weer beginnen met praten. (:


    26 - 02 - '16

    Ik denk dat je hem inderdaad even met rust moet laten omdat jongens nou eenmaal snel het gevoel krijgen dat ze geclaimd worden -of zo iets-. Misschien heeft hij ook wat meer tijd nodig.
    Wel stom dat hij meteen iemand anders leuk vind.


    Alleen maar tranen van geluk