• Nightmare of Dance


    Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?


    Outfits!!
    Jongens
    Meisjes


    Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

    modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

    Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

    Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

    Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

    Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Julio Martinéz
    Met een kleine glimlach kijk ik haar aan. Het is echt fijn dat er iemand is die me zou willen helpen, ondanks dat ik dat altijd afwijs en afgewezen heb. Eleadora heeft af en toe wel eens doorgedrongen, wat af en toe beter bleek te zijn, maar verder durfde niemand tegen me in te gaan. Of wilde. Weet ik veel. In ieder geval ben ik blij dat er iemand nu zo dapper is die voor me wil zorgen. "Dankje. Echt. Maar volgens mij heb ik nu niet eens verband om" Ik besef me ineens dat ik zonder shirt in de eetzaal zit, zonder verband om of iets. Mijn wonden open en bloot op mijn rug.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    Eleadora knikte moeizaam, en haalde met een licht trillende hand de pijnstillers uit haar zak waarna ze deze richting haar mond bracht en ze doorslikten. Iets wat haar zeer deed. "N-nala is e-een mooie n-naam..." zei ze met een zwak glimlachje en een pijnlijke ondertoon in haar stem.


    The expert in anything, was once a beginner.

    [Ik kom zo wel met Sam naar Naomi en Julio :3 heel even ijsje eten ^^]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Naomi Micheal
    Ik kijk naar zijn rug en schrik een beetje dit was echt erg. 'Ow my god.' zeg ik dan sprakeloos. 'Hoe kunnen ze dit doen? Maar als we hier weg zijn moet je rug echt verzorgt worden, of je het wilt of niet, ik doe het toch, als het moet sleur ik je mee.' zeg ik dan streng en blijf naar zijn rug kijken. 'Come possono fare questo?! Un giorno faranno pagare per questo!' zeg ik dan toch wel boos en kijk dan weer Julio aan en verzacht mijn blik weer.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Julio Martinéz
    "Espero" Fluister ik, omdat ik gok op wat ze vertelt. En ik denk dat ik het goed gok. "Ik weet niet wat ze precies gedaan hebben, maar ik weet wel dat het mijn leven verpest. Zonder rug ben je niks in de Ballroom. Niks!" Langzaam begin ik ook wat bozer te worden en beginnen de pijnstillers te werken, dus de pijn kan me niet tegenhouden. "Ik snap ze gewoon niet. Ze willen ons hier hebben wegens danstalent, en vervolgens pakken ze dat van ons af. Of tenminste, kansen om dat talent te gebruiken" Langzaam ben ik zachter gaan praten, want er worden meer blikken van de mannen op me gericht. Oeps. Ik hou me weer gedeisd in mijn stoel, maar zit niet tegen de rugleuning aan. Dat is ondraaglijk.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Naomi Micheal
    Ik zie dat een paar mannen kijken. 'Sì, stiamo parlando di te! Ghiande!' zeg ik dan toch wel hard zodat nu alle mannen kijken en kijk ze boos aan, ik heb nu zo de neiging om ze allemaal een mep te verkopen en bal mijn handen tot vuisten, wat ze hier doen is verboden, weten ze dat dan niet ofzo en hoe willen ze ons laten dansen als ze ons eerst mishandelen en nog wel ergere dingen. Woede stoomt door me lichaam en kijk de mannen boos aan.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Eleadora Amora Alonso

    Meer pijn bekroop haar lichaam, terwijl de pijnstillers zijn werk deden, maar geen effect leken te hebben op de zware toestand van Eleadora. Het verholp de stekende pijn tussen haar benen niet, en het zelfde gold voor de blauwe plekken op haar heupen. Maar bovenal, de pijnstillers konden de pijn die ze van binenn voelden niet weg halen. "I-ik ga d-denk ik e-even s-slapen." sprak ze moeizaam uit. Eleadora draaide langzaam haar hoofd naar de zijkant terwijl ze voorizichtig opstond, en langzaam begon te strompelen. Ergens was ze verrast dat ze het vol hield tot een paar passen van de tafel vandaan, maar de pijn was te veel en ze was té uitgeput, dus in een klap zakte ze door haar enkels, en viel met een klap op de koude vloer van de zaal.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Julio Martinéz
    "¡No, no Naomi!" Zeg ik met toch wel wat kracht als ik zie dat ze de mannen ongeveer uitdaagt. Ik leg mijn hand om haar pols, waarvoor ik mijn hand moet verplaatsen. Maar ik kan er niks aan doen. Ze mag de mannen nu niks doen, dat gaat fóút. Uit mijn ooghoek zie ik Eleadora op de grond vallen, waardoor ik opspring en een "¡NO! ¡Eleadora!" uitroep, mezelf staande houdend aan de tafel. En wat ik dacht gebeurde. De mannen komen in actie.


    Stop acting normal. It gets bored.

    Eleadora Amora Alonso

    De koude vloer laat rillingen over haar ruggengraat omhoog kruipen, terwijl een pijnlijke kreun haar mond verlaat gevolgd door een pijnlijke blik met gesloten ogen. Met een ruk aan haar arm werd Eleadora ruw omhoog getrokken door een van de mannen, even opend ze haar ogen waarna ze in de ogen van de man kijkt die haar beet heeft aan haar schouder en omhoog houd. Zijn ruwe grote hand maakten een smak op haar wang, die meteen van lichtgetint, naar roodkleurden. Eleadora sloeg een pijnlijk kreuntje terwijl ze haar ogen sloot, zelfs het licht deed van de lampen deed pijn.


    The expert in anything, was once a beginner.

    Naomi Micheal
    Ik zie mannen op ons af komen en een wilt me vast pakken, maar ik geef hem een harde duw. 'Lasciatemi!' sis ik dan naar de man en ga een stukje voor Julio staan. 'Bastardi!' sis ik dan woedend en geef hem weer een harde duw waardoor die tegen een muur knalt. 'Buon per te!' zeg ik dan en grijns maar zie dan een hele groep mannen om ons heen staan en kijk dan naar Julio. 'Si prega di stare lontano da lui! Ha così tanto dolore!' zeg ik dan maar vergeet even dat ze geen Italiaans kunnen. 'Laat hem met rust, hij heeft al zoveel pijn!' schreeuw ik dan naar de mannen die steeds dichterbij komen en een me al bijna vast heeft, maar blijf tegenwerken en geef de man een klap in zijn gezicht, waarna hij me woedend aankijkt, maar ik ga niet zo makkelijk opgeven.

    [ bericht aangepast op 22 aug 2012 - 21:24 ]


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    [hoe kan ik inspringen?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Geen flauw idee :')

    Ik heb Leslie of Sam voor je :3

    Naomi is geloof ik bij Julio en Nala bij Eleadora]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [oke Sam of zo dan?]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    [Is goed,begin jij maar]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Ian Silvas

    Ik kijk verbaasd om me heen. Waar was Naomi? Ik sta verbaasd op en kijk om me heen. Als iemand zou zeggen dat ik in slaap was gevallen had ik diegene geloofd. Ik loop naar Sam toe en kijk hem aan. 'Waar is iedereen? Ben ik in slaap gevalle of iets? Ik heb Naomi niet eens weg zien gaan!' Ik begon het mezelf kwalijk te nemen, dat merkte ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne