• Nightmare of Dance

Voel je de muziek door je aderen stromen? Voel je de beat, die je botten laat trillen? Zie je hoe bezwete en gebroken lichamen samenwerken om toch nog een prachtig geheel te leveren?
    De groep DanceRule lijkt op het eerste zicht een gewone dansschow. Je kan er kijken naar ballet, modern, streetdance, hiphop en ballroom, allemaal uitgevoerd op topniveau, maar wat niemand weet...
    De leden zijn een voor een van straat geplukt. Ze zijn wees, weggelopen of gewoon ontvoerd en zo in Zwitserland terecht gekomen. In het trainingskamp van DanceRule.
    Deze RPG begint als er een nieuwe lading nieuwelingen aankomt. Ze weten niet wat ze daar doen, maar hebben 1 ding gemeen. Ze hebben wonderlijk veel danstalent.
    In DanceRule kan je jezelf laten uitgroeien tot een betere danser, tot een ster! wordt aan buitenstaanders verteld, maar eigenlijk worden de dansers daar verplicht.
    Ze hebben te veel en te lange lichamelijke trainingen en krijgen maar net genoeg slaap en eten. Al snel wordt hun leven een aaneenschakeling van dansen, eten en slapen, maar tussendoor krijgen ze af en toe de kans om met hun medeslachtoffers te spreken.
    Zullen er relaties ontstaan? Weten ze te ontsnappen? Of blijven ze in deze hel? Waar het enige waar ze van hielden, plots veranderde in een kwelling?

Outfits!!
    Jongens
    Meisjes

Ballet:
    -Rose McCartney 1DILoveUx
    -Claire Bealaux dracoluvvv
    -Amy Michels Demi1309
    -Austin Sandén SupahBaby
    -Jaden Collins 1DILoveUx
    -Grey Pritchett EDWESTWICK

modern:
    -Alexis Ramirez Prisoner
    -Kimberley McKenze Paralyzedx
    -Jack Collins JokerBaby
    -Jamy Black EDWESTWICK

Streetdance:
    -Nala Garcia JokerBaby
    -Naomi Micheal. 1DLovertje
    -Leslie Day jaimyhoi
    -Alexandro Stefano Poeh
    -Ian Silvas Demi1309

Hiphop:
    -Luna del Monte 1DILoveUx
    -Ruby Mayer delicato
    -Abbigail Rogriguéz Prisoner
    -Isabella McSteam 4Everdeen
    -Damen Johnson WillNotLearn
    -Sam Night jaimyhoi

Ballroom:
    -Eleadora Alonso SerpentEyes
    -addelynn Beaquarthe dracoluvvv
    -Mario Estevez JokerBaby
    -Julio Martinéz Amor8

Regels
    - Schelden en geweld mag IC, OCC niet
    - 16+ is toegestaan
    - als je een personage aanmaakt is het de bedoeling dat je er wel degelijk iets mee doet. Dus niet na een dag al stoppen.
    - Ik verplicht je niet om een bepaalt aantal regels te posten, maar weet dat een langere tekst leuker leest
    - OCC het liefste met {}, [], (), \/, /\, ||, **, ~~, <> etc.
    - IC met de naam van het personage erboven
    - Speel je eigen personage, niet dat van iemand anders

“To live will be an awfully big adventure.”

Leslie Day
    'OPSTAAN!' hoor ik ineens iemand brullen. En ik ben gelijk wakker en slaak een klein kreetje van pijn. Te snelle beweging. Ik zie dat Nala geschrokken kijkt. 'Het is goed Nala,' zeg ik zacht. 'Kom, dan gaan we in de rij staan.' en met moeite sta ik op en trek Nala ook overeind terwijl ik vooraan in de rij ga staan. 'Voor sommigen is het moeilijk om hier in 10 seconden te zijn, omdat ze verwondingen hebben,' zeg ik tegen de man.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Nala
    "Dan gaan we ze wel even helpen." bromde hij en een sadistische grijns sierde zijn gezicht. Ik rilde even en keek om me heen. Hopelijk moesten ze niemand 'helpen'.
    Ik zie hoe Mario ook al in de rij komt staan, net als Jack.

Dus iedereen die online is, gelieve aan te sluiten in de rij, anders doen we wel alsof je mee bent ;p

Ian Silvas

Ik sta verbaasd op en loop ook naar de braaf. Met tegenzin stap ik in de rijd en trek Naomi mee. Ik houd de mannen in de gaten en zoek naar Nala. Naomi houd ik naast me vast. Ik liet niemand haar pijn doen en waar was Nala? Ik speur de rijd af en zie nog een paar mensen liggen op hun bed.

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Leslie Day
    Ik walg van die sadistische grijns. Twee jongens komen erbij staan. Een jongen die ik net ken. En de jongen van gisteren die zei daf we het niet moesten opgeven. Ik kijk even naar hem en glimlach. Ten teken dat het goed gaat. Dan komt Sam ook in de rij staan. Ik draai me terug naar de man. 'Als je ons gewoon twee minuten geeft hoef je niemand te helpen,' zeg ik ietwat bot. En de man lijkt het niet leuk te vinden wat ik zeg, 'Zwijg,' zegt hij sissend. Er trekt een rilling over mijn rug. 'OPSCHIETEN,' buldert hij tegen de anderen. Ik kijk hem aan met een blik die dodelijk kan zijn. 'Wat is er?' vraagt hij grijnzend. 'Niets,' bijt ik hem toe. 'Je spreekt jezelf alleen tegen door eerst zwijg te zeggen en daarna iets te vragen.'

Amy Michels

Ik schrik wakker en kijk versuft om me heen. Gelijk pak ik Grey zijn hand en sleur hem mee in de rij. Een angst overspoelt me. Wat gingen we nou weer doen? Ik probeer de slaap te verdringen door nauwkeurig rond te kijken en het te begrijpen. Mijn hersens draaien op volle toeren, maar door de honger kan ik niet goed nadenken.

Sam Jason Night
    Ik ben opgestaan en ook in de rij gaan staan. Ik zie dat Ian Naomi meeneemt de rij in. Ja, zo hoort het. Naomi hoort bij Ian. Ik glimlach even naar Ian. Dan baan ik me een weg richting Leslie en Nala. Mijn rug doet een beetje pijn. Maar het is te doen. Ik moet mijn lach inhouden als ik hoor dat Les weer de oude is. Bot doen tegen de mannen.

Ian Silvas

Ik glimlach terug naar Sam en zie hem naar Nala en Leslie lopen. 'Sam?' Ik wenk hem even, laat Naomi los en loop naar hem toe. 'Zou jij nu even op Nala willen letten?' Ik kijk naar het meisje, het meisje dat ik zie als zusje, en dan weer naar Sam. 'Ik heb geen idee wat ze ons nou weer gaan aandoen, maar kan jij voor even op haar letten? Dan blijf ik bij Naomi.'

Nala
    Ik neem Leslie's hand en knijp er waarschuwend in. Ze houden hier niet van grote monden en ik hou er niet van als Leslie gestraft wordt.
    Ik kijk even achterom en zie Ian met een zoekende blik over de rij gaan. Ik zwaai onopvallend voor de mannen en glimlach geruststellend.

[ bericht aangepast op 21 aug 2012 - 12:19 ]

Sam Jason Night
    Ik loop naar Ian toe, 'Ja?' zeg ik dan. En hij legt uit. Ik knik. 'Ik zal op haar letten,' zeg ik met een glimlach. 'En Les ook, dat weet ik zeker. Les heeft gisteren mannen weggeleid van Nala en mij. Ze is weer terug,' glimlach ik. En met terug bedoel ik dat Les weer levendig is. 'En Nala heeft bij Les gisteren gepraat en ook blijven slapen. Dis het zit wel goed tussen die twee denk ik. Nala heeft geen nachtmerrie's gehad geloof ik.'

Ian Silvas

Ik glimlach en knik naar Leslie. 'Bedankt Sam.' Ik kijk hem dankbaar aan en dan naar Nala. 'Ik zie je snel weer,' glimlach ik en kijk haar aan. Ik heb echt de neiging mijn armen beschermend om haar heen te slaan en een kus op haar voorhoofd te drukken, maar kan me inhouden. Ze was in goede handen. Ik kijk nog even naar Leslie en dan naar Sam. Als laatst kijk ik nog even naar Nala en steek mijn hand op. Dan loop ik terug naar Naomi.

Nala
    Ik zwaai nog even terug en kijk dan fronsend naar Sam.
    "Waar ging dat over?" vroeg ik verward. Ik had hun gesprek niet goed kunnen verstaan, maar had wel gemerkt dat het over mij ging.

Leslie Day
    Ik voel hoe Nala mij hand beet pakt en er even in knijpt. Ik weet gelijk wat ze bedoelt. De mannen houden niet van grote monden. Ik geef haar een kneepje terug. Ik weet het, bedoel ik ermee. En ik kijk even naar haar en probeer te zeggen met mijn ogen dat het een automatisme van me is. En ik draai me weer terug naar de man. Keer je vijand nooit de rug toe. 'Ach, houden jullie nou elkaar hand vast?' zegt hij met een sadistische grijns. En ik kijk hem aan en zeg dan gewoon op een normale toon: 'Ja, mijn hand is koud. Dus daarom.' niets bots. Niet uitdagerij. Gewoon op normale toon. Maar eigenlijk is het wel uitdagend.

Sam Jason Night
    Ik glimlach even naar Nala. 'Ian vroeg of ik op je kan letten. Hij wil dat het goed met e gaat. En hij heeft geen idee waar we heen gaan. Dus wil hij dat je niets overkomt,' leg ik uit. 'en ik heb gezegd dat Les en ik bij je zullen blijven.'

Julio Martinéz
    "Tuurlijk" Fluister ik. Als ze het zelf aangeeft zie ik het als een teken dat ze het niet erg vindt om aan de groep te laten zien dat we elkaar kennen.. Als vrienden, of als meer. Het maakt me niet uit wat de groep denkt. Ik heb Eleadora, ik heb dans en kans op een carrière. Daar kan ik dan maar het best zo goed mogelijk gebruik van maken. Ik ga zacht op mijn bed liggen - een beetje aan de zijkant - en wacht tot Eleadora naast me ligt voor ik haar hand vastpak, wacht tot ze slaapt en uiteindelijk zelf ook in een diepe slaap val.

Next day

Julio Martinéz
    Eleadora, dans, carrière.. Ietwat verlamd blijf ik in mijn bed liggen. Gedesorieënteerd. Ik weet ergens vaag dat ik bij DanceRule ben, dat Eleadora in mijn armen ligt. Maar het lijkt nog niet echt tot me door te dringen.. Mijn hersenen lijken me emotioneel wel in de veilige waas van slapen te willen houden. Ik blijf dus rustig liggen, laat xe waas langzaam wegtrekken. Het besef door me heen sijpelen. Maar het lijkt niet snel genoeg te gaan, want ineens buldert er een mannenstem dat we op moeten staan. Ik wil naar het bevel luisteren, maar zodra ik me ook maar iets beweeg schiet er een pijnsteek door mijn rug.. Eleadora. Doe dit voor Eleadora. Met die gedachte klem ik mijn kaken op elkaar, laat de gevoelloze trekken mijn lichaam overnemen en klim voorzichtig mijn bed uit, waarna ik Eleadora help en me aansluit in de rij. Afwachtend wat er nu gaat komen. Ik ben sterk. Ik kan wel zonder eten, drinken, energie en een rug. Tuurlijk. Dat lichte gevoel in mijn hoofd valt te onderdrukken. Ik vecht me hier wel weer uit.. Ook al denk ik dat je hier lichamelijk goed in staat moet zijn om die mannen überhaupt ook maar íéts aan kan doen. Een sterke geest in een sterk lichaam.. I can do it!

Stop acting normal. It gets bored.

[Ben er weer, what did I miss? Ik was op school, ik haat economie echt, geeft die vrouw de eerste les meteen hw... RRRRR!]

"I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp