• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Rikki Madeleine Beck

    "Wat doe jij?" vraagt hij met hetzelfde lachje die hij lachte toen ik zijn litteken aanraakte. "Voelt hij anders dan toen we boven waren?" voegt hij er nog altijd lachend aan toe. Terwijl hij wacht tot ik antwoord geef, begint hij de spullen weer in het kastje te leggen. Ik lach zachtjes en word rood.
    "Nee, je verbaasde me gewoon. Dat je je capuchon afdeed. Daarom... deed ik het denk ik." antwoord ik wat verbaasd over mezelf. Ik geef mezelf gewoon het recht om dat te doen, dat is vreemd. Ik schud glimlachend mijn hoofd.
    "Sorry, zeg het maar als je liever hebt dat ik het niet doe." vervolg ik mezelf daarna snel.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Nee, je verbaasde me gewoon. Dat je je capuchon afdeed. Daarom... deed ik het denk ik,' antwoordde ze wat verbaasd. Ik draaide mijzelf naar haar toe en zag dat ze rood was geworden. Ze schudde glimlachend haar hoofd. 'Sorry, zeg het maar als je liever hebt dat ik het niet doe,' vervolgde ze daarna haar zelf. Ik lachte zachtjes en nam toen plaats aan tafel terwijl ik een ander stoel iets naar achteren had geschoven voor Rikki.
    'Helemaal af is hij niet. Ik heb hem alleen een stukje naar achteren geschoven,' zei ik met een glimlach. 'En ik denk niet dat ik het erg vind als je er aan zit. Word hij tenminste een keer door iets anders aangeraakt dan messen en doekjes en zo.' Ik keek weer eventjes om mij heen of ik iemand zag of niet. 'Trouwens, als ik het niet doorheb als er mensen aankomen, wil je dan mij waarschuwen? Of als het te laat is, mijn capuchon weer verder naar voren doen?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes, schuift een stoel naar achter en neemt plaats op een andere. Ik ga op de stoel zitten en sla mijn benen over elkaar heen.
    "Helemaal af is hij niet. Ik heb hem alleen een stukje naar achteren geschoven." zegt hij met een glimlach en ik knik licht. "En ik denk niet dat ik het erg vind als je er aan zit. Word hij tenminste een keer door iets anders aangeraakt dan messen en doekjes en zo." Ik glimlach als hij om zich heen aan het kijken is. Ik vind het helemaal niet zo erg om hem aan te raken en ben blij dat Kyle dat ook niet erg vind.
    "Trouwens, als ik het niet doorheb als er mensen aankomen, wil je dan mij waarschuwen? Of als het te laat is, mijn capuchon weer verder naar voren doen?" vraagt hij. Ik knik gelijk.
    "Natuurlijk, dat doe ik graag voor je." antwoord ik. "Ik ben blij dat je het niet erg vind. Ik.. uh.. het is..." Ik kom niet uit mijn woorden en schuf verward met mijn hoofd. Ik haal mijn hand door mijn lange, bruine haar heen en kijk even naar Sal.
    "Ik vind het gewoon niet erg om eraan te zitten denk ik." zeg ik zacht en wend mijn blik naar de tafel af. Ik vind het vreemd om zoiets te zeggen.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Natuurlijk, dat doe ik graag voor je,' antwoordde ze nadat ze gelijk had geknikte. 'Ik ben blij dat je het niet erg vind. Ik.. uh.. het is...' begon ze. Ik keek haar nieuwsgierig aan en was benieuwd naar de rest. Ze haalde haar hand door haar haren heen en keek mij toen even aan. 'Ik vind het gewoon niet erg om eraan te zitten denk ik,' zei ze zacht en ze wende haar blik af naar de tafel. Ik lachte zachtjes.
    'Dan weet ik dat,' zei ik met een glimlachje. 'Al snap ik niet waarom je er aan wilt zitten. Zo bijzonder was het toch niet zei je?' voegde ik er aan toe. Ik keek even naar het verband en plukte er een beetje aan. Ik moest toch iets doen met mijn handen? Ik plukte er alleen niet te hart aan, ik wou niet dat ik het verpeste.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Dan weet ik dat." zegt hij met een glimlachje nadat hij zacht gelachen heeft. "Al snap ik niet waarom je er aan wilt zitten. Zo bijzonder was het toch niet zei je?" voegt hij er aan toe en ik grinnikt er om. Hij kijkt naar zijn verband en plukt er wat aan. Ik pak zijn goede hand vast zodat hij dat niet meer kan doen.
    "Tsja, bijzonder genoeg om aan te raken voor mij." merk ik expres een beetje luchtig op terwijl ik toch gniffel. "Trouwens, wat ga je doen als iemand anders nu binnenloopt en je litteken ziet omdat je hem niet snel genoeg kan bedekken?" vraag ik nieuwsgierig aan hem.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Mijn goede hand pakt ze vast en ik kon niet meer aan mijn verband plukken.
    'Tsja, bijzonder genoeg om aan te raken voor mij,' vertelde ze luchtig terwijl ze toch nog gniffelde. Ik lachte zachtjes en schudde mijn hoofd iets. 'Trouwens, wat ga je doen als iemand anders nu binnenloopt en je litteken ziet omdat je hem niet snel genoeg kan bedekken?' vroeg ze nieuwsgierig. Ik deed mijn hoofd iets schuin en haalde vervolgens mijn schouders op. 'Kijken hoe hard ze wegrennen? Toe kijken hoe ze reageren. Niet veel mensen hebben het lef om te vagen waardoor het komt weet je. Ik zal dan alsnog mijn capuchon weer goed doen en afwachten op wat de ander gaat doen,' zei ik en haalde mijn schouders op. Ik kreunde eventjes zachtjes pijnlijk. Stom van me om te vergeten dat ik het nog steeds niet kon. Een mager lachje toverde ik te voorschijn.
    'En als ze vragen, dan zeg ik dat het een mes ongeluk was of zo.. Nou vraag jij je zeker af waarom ik aan jou het hele verhaal had verteld zeker. Dat kan ik simpel beantwoorden, jij bent anders in een goeie manier. Ik kan dat niet precies uitleggen, maar het is een compliment.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij houd zijn hoofd iets schuin en haalt vervolgens zijn schouders op.
    "Kijken hoe hard ze wegrennen? Toe kijken hoe ze reageren. Niet veel mensen hebben het lef om te vagen waardoor het komt weet je. Ik zal dan alsnog mijn capuchon weer goed doen en afwachten op wat de ander gaat doen." zegt hij en haalt zijn schouders op. Ik hoor hem zachtjes en pijnlijk kreunen waardoor ik plotseling besef dat hij beide schouders opgehaalt heeft. Hij glimlacht mager en ik kijk hem bezorgt aan.
    "En als ze vragen, dan zeg ik dat het een mes ongeluk was of zo.. Nou vraag jij je zeker af waarom ik aan jou het hele verhaal had verteld zeker. Dat kan ik simpel beantwoorden, jij bent anders in een goeie manier. Ik kan dat niet precies uitleggen, maar het is een compliment." Ik glimlach.
    "Wauw, je hebt het wel allemaal perfect uitgedacht hoor, Sal." grinnik ik. "Ik vind het raar dat mensen weglopen en ik ben heel erg blij met je compliment. Ik ben altijd anders geweest, ik vind het fijn dat iemand het nu op een goede manier noemt." Ik blijf glimlachen, kijk even naar de tafel en dan weer op naar Sals als ik blijf glimlachen. Ik laat snel zijn hand los en trek mijn hand weer terug.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Wauw, je hebt het wel allemaal perfect uitgedacht hoor, Sal,' grinnikte ze. 'Ik vind het raar dat mensen weglopen en ik ben heel erg blij met je compliment. Ik ben altijd anders geweest, ik vind het fijn dat iemand het nu op een goede manier noemt,' vertelde ze en ze bleef maar glimlachen. Ze keek eventjes naar de tafel en dan weer op naar mij. Snel liet zij mijn hand los en trok ze haar hand weer terug. Ik lachte weer zacht en schudde iets mijn hoofd.
    'Natuurlijk heb ik alles uitgedacht,' zei ik terwijl ik weer aan het verband begon te plukken. 'Na zo veel jaar doe ik het gewoon automatisch en graag gedaan over het compliment. Je verdient het. Jammer dat anderen het niet op een goede manier noemen. Ze sporen niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Natuurlijk heb ik alles uitgedacht." zegt hij terwijl hij weer aan het verband begint te plukken. "Na zo veel jaar doe ik het gewoon automatisch en graag gedaan over het compliment. Je verdient het. Jammer dat anderen het niet op een goede manier noemen. Ze sporen niet." Ik laat mijn hand weer naar die van hem glijden zodat hij weer moet stoppen met plukken.
    "Laat dat arme verband nou eens met rust, joh." grinnik ik zacht en knijp zacht in zijn hand. "Je moet er eigenlijk niet zoveel over nadenken, dat is niet goed. Nu ga je automatisch van het ergste uit terwijl dat niet hoeft en dan straal je negatieve energie uit." mompel ik zacht. Kom ik weer aan met mijn energieën. Mensen willen daar toch niets van weten, alles is materiaal tegenwoordig.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Haar hand liet ze weer naar die van mij toe gaan en zorgde ervoor dat ik niet meer verder kon gaan plukken.
    'Laat dat arme verband nou eens met rust, joh,' grinnikte ze zacht en ze kneep zachtjes in mijn hand. 'Je moet er eigenlijk niet zoveel over nadenken, dat is niet goed. Nu ga je automatisch van het ergste uit terwijl dat niet hoeft en dan straal je negatieve energie uit,' mompelde ze zacht en ik schudde lichtjes mijn hoofd.
    'Ik ga niet van het slechtste uit. Ik voorkom het.' Ik dacht even na, maar dan ging ik toch van het slechtste uit als ik het wil voorkomen, toch? Ik zuchtte eventjes. Ik schudde lichtjes mijn hoofd. 'I-ik doe het wel.. Het is automatisme.. Ik kan niet anders.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik ga niet van het slechtste uit. Ik voorkom het." zegt hij, hiervoor had hij zijn hoofd geschud. Hij zucht even nadat hij heeft nagedacht en schud opnieuw met zijn hoofd.
    "I-ik doe het wel... Het is een automatisme... Ik kan niet anders." zegt hij erna. Ik wrijf even zacht met mijn duim over zijn hand heen en schenk hem een licht glimlachje.
    "Zo erg is dat nou ook weer niet hoor. En het is altijd te verhelpen." zeg ik op zijn woorden. "Voor mijn gevoel, in de badkamer... Je straalde een vijandigheid en tegelijk onverschilligheid uit. Dacht je dat ik weg zou gaan?"


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    Ze wreef zacht met haar duim over mijn hand en ze glimlachte lichtjes. Het werkte kalmerend, al was ik niet echt druk volgens mij.
    'Zo erg is dat nou ook weer niet hoor. En het is altijd te verhelpen,' zei ze en ik keek haar vragend aan. 'Voor mijn gevoel, in de badkamer... Je straalde een vijandigheid en tegelijk onverschilligheid uit. Dacht je dat ik weg zou gaan?' vroeg ze en ik keek haar bedenkelijk aan. Ik moest even denken waarom ik ook al weer in die badkamer was en hoe ik deed en waarom.
    'Ik weet het niet.. Misschien.. Ik verwachtte geen hulp. Ik was daarom ook enorm verbaasd dat je bleef en mij zelfs hielp. Automatisme? Ik weet al die antwoorden niet.. Ik doe bijna altijd zo tegen mensen in het begin.. Ik weet het niet.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ayaki.

    De afstand tussen ons wordt vergroot als Nightshade me van zich af duwt. Mijn ogen zijn groot. Niet-begrijpend, als in shock. Hij kleedt zich aan. Ik sta hier enkel in mijn kimono, licht hijgend door de shock, de stress en angst. Wat gaat hij nu doen? Mijn leven nemen? Ik heb gefaald hem te gehoorzamen, voor de zoveelste keer. Hij heeft gelijk. Ik ben een waardeloos persoon.
    'Je hebt gelijk. Het spijt me.' Geschokt kijk ik op. Het spijt hem? Mijn adem wordt langzaamaan weer normaal. Mijn ogen verraden schok en verbazing.
    'Je mag je nu aankleden. Ik denk dat ik je nu wel genoeg gestraft heb,' zegt hij als hij zijn kleding aan heeft.
    'Het spijt me. Om eerlijk te zijn, besefte ik niet dat ik te ver was gegaan. I-ik zocht naar.. iets dat u nooit uit zichzelf zou doen. Dat is het enige,' piep ik, waarna ik mijn kleding zoek. Hij glimlachte naar me. Betekent dit dat hij me vergeeft? Maar waarom voel ik me dan zo.. smerig? Ik heb net gedoucht, maar het voelt alsof het maand geleden was.
    'Als u het niet erg vindt.. zal ik nu gaan douchen,' zeg ik met zachte stem. Ik voel me misselijk, smerig. En bovenal voel ik me in de war.


    No growth of the heart is ever a waste

    Nightshade

    "Het spijt me. Om eerlijk te zijn, besefte ik niet dat ik te ver was gegaan. I-ik zocht naar.. iets dat u nooit uit zichzelf zou doen. Dat is het enige." piepte hij, waarna hij naar zijn kleding zocht. Ik knikte en glimlachte eventjes. "Ik snap het. Het is alleen dat mijn verleden iets is wat ik liever bij me hou." legde ik uit.
    "Als u het niet erg vindt.. zal ik nu gaan douchen." zei hij toen met een zachte stem. Ik wuifde hem weg. "Ga maar, ga je maar douchen."
    Ik bleef alleen achter en dacht diep na. Wat is er toch mis met mij, ergens gaat er iets niet goed.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik weet het niet.. Misschien.. Ik verwachtte geen hulp. Ik was daarom ook enorm verbaasd dat je bleef en mij zelfs hielp. Automatisme? Ik weet al die antwoorden niet.. Ik doe bijna altijd zo tegen mensen in het begin.. Ik weet het niet." Ik luister met een bedenkelijk gezicht naar zijn woorden en knik dat ik het begrijp.
    "Dat is ergens ook wel logisch. Misschien moet je mensen toch eens vriendelijker benaderen, zo vreselijk zijn de meesten echt niet, beloofd." Ik glimlach naar hem en knik lichtjes op mezelf, hoewel ik weet hoe vreselijk mensen echt kunnen zijn. Maar je moet ze niet veroordelen, dat verdient niemand. Net zoals niemand Sal van te voren moet beoordelen.


    Your make-up is terrible