• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade/Darren Shade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Dat is ergens ook wel logisch. Misschien moet je mensen toch eens vriendelijker benaderen, zo vreselijk zijn de meesten echt niet, beloofd,' zei ze. Ze glimlachte naar mij en knikte lichtjes op haar eigen woorden. Ik schudde mijn hoofd en trok mijn hand uit die van haar.
    'Dat kan niet, hoe wil ik dat doen? Dat wil niet!' Ik schoof naar achteren en keek toen naar mijn handen die weer aan het plukken was.
    'Ze kijken mij dan aan en ik wil dat niet. Ze kijken mij na en hebben al een heel verhaal voor zich die niet klopt!' Ik beet op mijn lip.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik schrik me rot als hij zijn hand terug trekt en leg mijn hand snel bij mijn andere in mijn schoot. Ik zie dat hij alweer aan het plukken is.
    "Dat kan niet, hoe wil ik dat doen? Dat wil niet!" Hij schuift naar achter en mijn ogen worden groot. "Ze kijken mij dan aan en ik wil dat niet. Ze kijken mij na en hebben al een heel verhaal voor zich die niet klopt!" Hij bijt op zijn lip, ik kan zijn paniek hier helemaal voelen en ik begin er zelf lichtjes door te trillen. Hij zal wel gelijk hebben, hij heeft de ervaring.
    "Het spijt me, ik bedoelde het niet zo." prevel ik snel en kijk hem aan. "Ze hoeven je ook niet te zien, natuurlijk niet. Je hebt vast genoeg aan je hoofd zonder dat." Mijn ogen schieten wat wild rond de keuken en terug naar Sal waarna ik mijn hoofd schud en naar mijn handen kijk.
    "Vergeet het maar gewoon, je moet niet veranderen."


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Het spijt me, ik bedoelde het niet zo,' prevelde ze snel en ik zag dat zij mij aankeek. 'Ze hoeven je ook niet te zien, natuurlijk niet. Je hebt vast genoeg aan je hoofd zonder dat.' Haar ogen schoten de keuken rond, toen naar mij en ze schudde haar hoofd. Vervolgens keek ze naar haar handen. 'Vergeet het maar gewoon, je moet niet veranderen.' Ik keek haar aan en begon iets meer te plukken aan mijn verband. Ik schudde mijn hoofd, knikte en schudde toen weer. Ik ging met mijn hand door mijn haar en beet zenuwachtig op mijn lip.
    'I-ik pak drinken,' zei ik en ik stond al op om naar het aanrecht te lopen. 'Wil je ook?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Het blijft even stil terwijl ik vanuit mijn ooghoeken vage bewegingen zie.
    "I-ik pak drinken." zegt hij en hij staat al op. "Wil jij ook?" Ik schud gelijk met mijn hoofd en blijf naar mijn handen kijken. Het voelt alsof ik het voor de tweede keer vandaag verpest heb met mijn woorden. Ik denk dat ik gewoon veel minder moet praten, ik doe het elke keer fout.
    "Nee, bedankt." zeg ik zacht. "Ik pas deze keer." Weer meer woorden dan nodig die ik uit mijn glippen. Het lijkt alsof ik het niet kan tegen houden in bijzijn van deze vreemde jongen.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Nee, bedankt,' zei ze zacht. 'Ik pas deze keer.' Ik hoorde het niet. Nou ik hoorde het wel, maar het drong niet tot mij door. Ik pakte als nog twee glazen uit het kastje. Ééntje vulde ik met water en gaf die aan Rikki.
    'Alsjeblieft. Ik dacht, jij wilt water zoals net,' zei ik en ging weer terug naar het aanrecht om mijn glas te vullen met wat melk. Ik veegde het gemorste drinken op met een doekje die er lag en ging toen weet terug naar de tafel met mijn glas.
    'Wat wil je zo gaan doen?' vroeg ik toen. Ik wou het helemaal niet meer hebben over zo net.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik kijk verschrikt op als het glas water voor mijn neus gezet word.
    "Alsjeblieft. Ik dacht, jij wilt water zoals net." zegt hij. Ik frons, ik zei dat ik niet hoefde. Zelf pakt hij melk, veef het aanrecht schoon en gaat weer zitten met zijn glas met melk. Ik blijf hem verward aankijken zonder te drinken.
    "Wat wil je zo gaan doen?" vraagt hij dan. Ik schud kort met mijn hoofd.
    "Sal, luisterde je wel? Ik zei dat ik niets hoefde." zeg ik zacht terwijl ik mijn wenkbrauwen frons. Ik snap het niet meer, heb ik hem zo erg uit zijn doen gehaalt dat hij gewoon niet meer luistert. Ik pak mijn glas water die ik erna weer leeggooi in de gootsteen waarna ik weer ga zitten.


    Your make-up is terrible

    Sal Levine

    'Sal, luisterde je wel? Ik zei dat ik niets hoefde,' zei ze zacht terwijl ze haar wenkbrauwen fronste, nadat ze kort met haar hoofd had geschud. Ze pakte het glas en gooide die leeg in de gootsteen en ging vervolgens weer zitten. Verbaasd keek ik haar aan.
    'Zei je dat echt?' vroeg ik en ik deed mijn hoofd iets schuin. 'Sorry dat ik niet luisterde,' zei ik zacht en begon ietsjes te drinken van het glas. Ik keek naar het verband en zag dat ik het al aardig vernield was. Beschamend keek ik naar Rikki.
    'Kan je hem maken denk je?' vroeg ik zacht.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Zei je echt iets?" vraag hij verbaasd en ik begrijp meteen dat hij echt niet geluisterd heeft, ook omdat hij zijn hoofd nu schuin houd. "Sorry dat ik niet luisterde." zegt hij zacht en hij begint te drinken van zijn melk. Zijn blik dwaalt af naar het verband en ik zie hoe slecht het er ondertussen aan toe is. Hij kijkt beschamend naar mij.
    "Kan je hem maken denk je?" vraagt hij zacht. Ik glimlach licht en knik.
    "Natuurlijk, ik kan alles vandaag geloof ik." antwoord ik zacht terug. Ik sta op en loop weer naar het kastje waar in Sal net alles opgeruimt heeft. Ik rommel wat, vind de tape en loop terug. Ik zak een stukje door mijn knieën zodat ik het goed kan zien en pak zijn hand voorzichtig vast. Daarna begin ik met stukjes tape alles vast te plakken en sta ik op.
    "Zo, kan je het tenminste ook niet meer kapot maken met je gepluk." glimlach ik en ik ruim de tape weer op.


    Your make-up is terrible

    AMARISTUS
    Ik liep. Ik bleef lopen, tot ik tegen iemand opbotste. 'Nightshade.' Zei ik glimlachend. Ik zag dat hij rpod was. Zijn manier om de honger te stillen. Ik moest zeggen dat mijn geest nu af en toe ook begon te branden. Ik gromde even. 'Honger gestilt?' Ik grijnsde en keek omhoog, aangrzien hij zo grpot was.

    (srrt korte stukje, zit op mobiel)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Sal Levine

    'Natuurlijk, ik kan alles vandaag geloof ik,' antwoordde ze zacht. Ze stond op en liep naar het kastje toe waar ik zo net alles in opgeruimd had. Ik hoorde haar wat rommelen en ietsjes later kwam ze eraan met tape. Voor mij zakte ze een stukje door haar knieën en ze pakte mijn hand voorzichtig beet. Met stukje tape begon ze alles vast te plakken. Mijn mond zakte een stukje open. 'Zo, kan je het tenminste ook niet meer kapot maken met je gepluk,' glimlachte en ze ruimde de tape weer op. Ik keek verbaasd naar mijn getapede hand en toen naar Rikki.
    'Hoe gaat dit er weer van af als ik het moet verschonen?' vroeg ik verbaasd. Ik begon stiekem een beetje te plukken aan de uiteinden van de stukjes tape. 'Mijn hand is nu zielig.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Nightshade zit toch op zolder?]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    ^Yess :]. Nightshade en Ayaki zijn op zolder :]. I'm busy packing my stuff for the weekend so my reply's gonna be tomorrow morning.


    No growth of the heart is ever a waste

    (dan zag amy gwn niet waar ze heen liep :p)


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Rikki Madeleine Beck

    "Hoe gaat dit er weer af alf ik het moet verschonen?" vraagt hij verbaasd. Hij keek net al even verbaasd naar zijn hand en naar mij en plukt nu weer aan de stukjes tape waardoor ik zijn hand weer vast pak en zacht lacht terwijl ik er in knijp.
    "Blijf er nou eens vanaf!" zeg ik gelijk en laat zijn hand los. "De volgende keer maak ik het niet meer. En dat is simpel, je knipt het er af. Net zoals je met gips doet." antwoord ik simpel. Daarna ga ik weer zitten op mijn stoel en kijk ik naar Sal. Eigenlijk is hij een heel interessant en boeiend persoon, als ik niets verkeerd zeg tenminste.


    Your make-up is terrible

    [Ayaki en Nightshade zijn bezig, die kun je niet zomaar storen xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.