• San Francisco. Niet veel mensen weten van het bestaan van het bovennatuurlijke af en geloven hier ook niet in. Demonen, tovenaars, heksen en al het andere bovennatuurlijke zitten verscholen in de onderwereld of in de diepste, donkere hoeken van de stad. Je kunt ze overal tegenkomen. Zelfs de persoon waarvan je het nooit verwacht had.
    Vijf krachtige heksen, ook wel bekend als de Mertens, zijn voorbestemd om dit kwaad de wereld uit te roeien en te vernietigen. Ze kunnen hierdoor moeilijk een normaal leven leiden en zullen dit dan ook moeten accepteren. Ook zullen ze ermee om moeten kunnen gaan dat ze vaker de dood in de ogen moeten kunnen kijken. Maar door al deze gebeurtenissen worden ze wel sterker, zowel magisch als mentaal.
    Laat de magie maar door je aderen en lichaam stromen en versla het duister.


    Witches:
    • Alexis Victoria Mertens - Porcelaneous
    • Amare Forá Mertens - Sirens
    • Ashley Catherine Mertens - Aragog
    • Camile Lilith Mertens - Rider
    • Cher Louise Mertens - Frey

    Demonen:
    • Nathan Lemmory, demon van de angst - Sirens
    • Naomi Lana Colver, de Sirene - 1DLovertje
    • Boreas Gavin Hoxha - Cloudbreaker
    • Sarah Roseway - Captivity

    Mensen:
    • Julian Lear, mens - Ebola

    Lichtgidsen:
    • Damian Miller - Captivity

    Rollenstory.
    Rollentopic.

    Het huis van buiten gezien. Huis van binnen.

    Regels.
    - Je mag meerdere personages aanmaken, maar je moet deze niet verwaarlozen.
    - Niemand buitensluiten. Houdt 't gewoon leuk!
    - Alleen je eigen personage(s) besturen. Anderen vinden het niet zo fijn als je die van een ander bestuurt.
    - Geen ruzies, behalve in de rpg zelf.
    - De laatste die een bericht heeft geschreven bij de rpg moet een nieuw topic aanmaken.
    - Zeker meer dan 3 regels in een post. Anders valt de rpg dood.
    - Geen perfecte rollen! Iedereen heeft minpunten.
    - Geen andere dingen verzinnen van de verhaallijn of ervan afwijken. Hou je er gewoon aan.

    RPG topic is van Porcelaneous.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 22:36 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    1DLovertje schreef:
    [Haai, ik ben er! :) Wat kan Naomi doen?]

    (Gewoon, wat demonen normaal doen. Plannen beramen, lagere demonen zoeken als slaafjes of zo, verzin wat. 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Cher Louise Mertens.
    Amare komt als eerste aangestormd, ik kon aan haar merken dat ze iets opgefokt was geworden door mijn gedrag, toch praat ze kalm. “Wil je rustig aandoen? Irritatie levert niks op.” Ik haal mijn hand op ten teken dat ze er niet over moet beginnen, omdat ik daar nu geen zin in heb. Meestal doe ik de preken en niet iemand anders. Ik kon er dan ook vrij slecht tegen als iemand dat bij mij deed, zelfs als het niet zo bedoeld is. Dan loopt ze met de boodschappen, die over zijn gebleven, naar de keuken om deze op te ruimen. “Dus, wat heeft je dag zo verziekt? Toen je uit huis ging was je aardig vrolijk en nu…” Hoor ik haar vanuit de keuken en ik haal een hand door mijn haar. Ashley komt ondertussen ook naar me gelopen, in de woonkamer, maar zij komt zojuist uit de keuken en mompelt wat er is. Ik zeg nog steeds niets en kijk naar boven, alsof hun me kunnen helpen. Camille komt er ook aan. “Moeten jullie zoveel geluid maken? Ik probeer te leren voor het tentamen dat ik volgende week heb.” Ze haalt een stoffer en blik tevoorschijn en veegt de kapotte vaasscherven op, waardoor ik diep zucht en moedeloos op de bank zak. “Ik stop met het heks-zijn! Net werd ik alweer aangevallen door een demon…” Ik gooide mijn handen in de lucht en hoopte dat ik dit keer niets stuk zou maken. “Dat jullie het nog willen zijn, betekend niet dat ik ermee door moet gaan, jullie zijn nog met zijn vieren en jullie kunnen dus gemakkelijk zonder me.”


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Camile Lilith Mertens

    Cher maakt er natuurlijk weer een heel drama van. Alsof ze zou kunnen stoppen met het heks-zijn. Ik gooi de scherven weg en ga in een stoel zitten, waarna ik mijn voeten optrek.
    'Je moet je niet zo'n zorgen maken. Bovendien, het heks-zijn hoort bij je. Het hoort bij ons. En nu, wat voor demon was het? Dan kunnen we hem opzoeken in het boek der schaduwen.' Ik kijk haar vragend aan en hoop dat ze nu in ieder geval ophoudt met het 'ik wil geen heks zijn' gebeuren. Alsof ze zonder ons minder in problemen zou zitten. Zij is altijd degene die de demonen tegen komt. Ik werk in een café en ben er nog nooit zomaar één tegen gekomen. Kan je nagaan.


    Happy Birthday my Potter!

    Naomi Lana Colver

    Ik loop langzaam een cafe binnen en kijk eens goed rond, "genoeg slachtoffers" denk ik dan en zet meteen een gemene grijns op en loop sierlijk door het cafe en zet meteen mijn krachten inwerking en zie meteen alee hoofden van de mannen in het cafe omdraaien. Perfect. Ik ga aan de bar zitten bestel een drankje en kijk dan naast me waar een man zit die me aankijkt en zie dan dat hij een trouwring om heeft. Nog beter. Ik heb mijn slachtoffer voor vandaag al gevonden. Dan begin ik een gesprek met de man.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Cher Louise Mertens.
    Camile gooit de scherven weg en ging vervolgens in een stoel zitten, waarna ze haar voeten optrekt. Ik ben ondertussen naar voren gebogen en leun met mijn armen op mijn benen, vlakbij mijn knieën.
    “Je moet je niet zo’n zorgen maken. Bovendien, het heks-zijn hoort bij je. Het hoort bij ons. En nu, wat voor demon was het? Dan kunnen we hem opzoeken in het boek der schaduwen.” Wanneer ik haar richting opkeek door mijn hoofd iets te kantelen, zag ik haar vragende blik.
    “Ik ben hem natuurlijk vermoord,” zei ik alsof dat het logische is, waarbij ik een ontploffing-gebaar maakte, doelend op mijn krachten. “Hij viel me aan tijdens het moment waarop ik de boodschappen mee sleurde,” Ik zuchtte even. “Ik vind het gewoon raar, omdat het me opvalt dat de demonen de laatste tijd alleen maar mij moeten hebben.” Een nadenkende blik kwam er in mijn ogen en ik wendde deze even af van Camile. “Misschien weten ze dat ik geen heks wil zijn en pakken ze me daarop,” fronste ik terwijl ik kort op mijn onderlip beet.
    “Wat denk jij, Einstein?” Vroeg ik aan Camile, terwijl ik weer haar richting op keek. De sarcastische, droge ondertoon lag automatisch, zoals altijd, in mijn stem.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Naomi Lana Colver

    Met een voldane glimlach loop ik het huis uit dat nu helemaal in vlamme opgaat en ik hoor nog het geschreeuw dat langzaam minder word van de vrouw die nu levend word verbrand en mijn grijns word nog groter, de man is al dood, en ligt nu ook ergens in het huis mee te branden. Ik draai me nog een keer om naar het huis dat nu helemaal in brand staat en glimlach, het geschreeuw van de vrouw was inmiddels ook gestopt. Ik laat de rook weer om me heen komen en verdwijn dan naar een plek die niemand kent.


    "I don't pretend to be captain weird. I just do what I do." - Johnny Depp

    Amare Forá Mertens.

    Ook ik ging bij mijn zussen zitten. Ashley was ondertussen gewoon in de woonkamer gebleven en ik glimlach.
    'Cher,' begin ik dan en kijk haar aan.
    'Je weet toch wel dat we niet zonder je kunnen?' vraag ik dan. Ik zucht en trek ook mijn benen op waardoor ik in lotus houding zit.
    'Je bent de oudste van ons.' zeg ik en ga met mijn hand door mijn haar. 'Je bent de oudste en degene die voor ons zorgt om het zo te zeggen. Jij bent ook de enige die onze zwaktes weet.' Ik kijk even naar de grond en dan recht in haar ogen. 'Misschien proberen ze ons vanaf de wortel te pakken.' zeg ik dan bedenkelijk en bijt op mijn lip.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 17:18 ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Damian Miller

    Ik loopt zenuwachtig door mijn kamer, ik krijg zo meteen mijn opdracht te horen van de 'ouderen' ik ben beniewd welke het deze keer zal zijn. De vorige heks die ik moest beschermen heeft zichzelf vergiftigd. Ik laat een diepe zucht los en sluit mijn ogen. "ouderen, ouderen' ik denk aan de 'ouderen' en hun omgeving. Zo gauw ik mijn ogen open doe sta ik voor de 'wijste heksen en tovenaren' althands dat denken ze, ik lach in mezelf. Ik zal het maar niet hard op zeggen. De ogen van de ouderen kijken me onderzoekend aan, met een nieuwsgierige blik er door heen. "Damian Miller" Begint een van de ouderen. Ze kijken me allemaal strak aan, ik word het nog zenuwactig van. "Aangenaam" antwoord ik zo netjes mogelijk terug. "Lichtgids, ik heb een opdracht voor u, ik hoop dat u het aan kunt, het zal geen makkelijke zijn" Nieuwsgierig kijk ik de middelste van de ouderen aan. Hij kijkt serieus en toch een beetje bezorgd. Ik geef hem een klein knikje en wacht op zijn antwoord. "Zoals je weet worden de demonen steeds sterker, er zijn 5 zussen op de aarde. 5 hele speciale zussen, ik wil dat je deze beschermd alsof het je beste vrienden zijn, je familie of in iedergeval iemand die je dierbaar is. Ik geef jou de opdracht om de zussen Mertens te beschermen. De zussen zijn belangrijk voor de toekomst, dus faal niet" ik knik haastig. "wanneer mag ik beginnen" vraag ik voorzichtig. "nu" antwoord een van de ouderen en klapt in zijn hand. Voordat ik weer knipper met mijn ogen sta ik voor een deur. Verbaasd kijk ik rond en slik een keer. "dit zal het huis zijn van de zussen Mertens" fluister ik tegen mezelf. En klopt haastig op de deur, Laat mijn opdracht beginnen.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 18:30 ]

    [ Whitelighters kunnen zichzelf niet genezen.]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Amare Forá Mertens.

    Ik wacht op een antwoord van Cher, maar dan wordt er op de deur geklopt. Ik zucht en sta op. 'Ik ga al!' roep ik door het huis en loop naar de deur. Ik zucht en als ik open doe kijk ik recht in de ogen van een jongen. Ik kijk hem aan en glimlach even. 'Eh, hallo.' zeg ik dan en leun tegen de deurpost aan terwijl de deur tegen me aan is gedrukt. 'Kan ik je met iets helpen?' vraag ik dan met een simpele lach.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Sirens schreef:
    [ Whitelighters kunnen zichzelf niet genezen.]


    [ oh sorry, dan pas ik het wel aan, maar op wikipedia - lichtgidsen stond namelijk van wel :X maar ik zal het aanpassen, haal ik dat zinnetje er wel tussenuit ^^ ]

    [ Heheh Ze kunnen andere genezen, maar zichzelf als het goed is niet. Leo kan het in ieder geval niet. ;P ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Camile Lilith Mertens

    'Of misschien vinden ze het gewoon leuk om je te stalken, juist omdat je zo reageert,' zeg ik, haar sarcastische opmerking negerend. Ik kijk haar even uitdagend aan. Er wordt op de deur geklopt, maar Amare gaat al. Blijkbaar is het een onbekende, aangezien Amare hem duidelijk niet herkent.
    'Wie is het?' roep ik naar de gang.


    Happy Birthday my Potter!

    Damian Miller

    De deur word geopend en ik krijg recht in de ogen van een jonge vrouw. Wat moet ik nu dan zeggen, Hallo ik ben Damian Miller en ik word jullie lichtgids? nee, ik besluit om het nog maar even voor mezelf te houden. Maar zo gauw ze me binnen hebben gelaten, mag ik voor altijd binnen komen zonder het te vragen. "Hallo, Damian Miller, ik ben nieuw hier in de straat" zeg ik met een zenuwachtige maar toch nette toon, en steek mijn hand uit.

    [ bericht aangepast op 17 aug 2012 - 18:34 ]

    Cher Louise Mertens.
    Amare komt ook bij ons zitten, maar ondertussen wroet ik met mijn vingers door mijn lange roodbruine haarlokken.
    “Cher,” Ik zucht even hopeloos en kijk dan richting Amare, onze blik ontmoet elkaar.
    “Je weet toch wel dat we niet zonder je kunnen?” vraagt ze dan en ik grinnik droog. “Yeah, om ze op te blazen… Boem,” Grinnik ik, enigszins humorloos, omdat ik de blik op haar gezicht zie.
    “Je bent de oudste van ons.” Ze gaat met een hand door haar haar en kort volg ik deze beweging voor ik weer haar blik ontmoet. “Je bent de oudste en degene die voor ons zorgt, om het zo te zeggen. Jij bent ook de enige die onze zwaktes weet.” Even kijkt ze naar de grond en ik knik als bevestiging.
    “Misschien proberen ze ons vanaf de wortel te pakken.” Zegt ze dan bedenkelijk en bijt op haar lip, waardoor ik ook weer in de denk-fase kom. “Maar ben ik die wortel..?” vroeg ik droog, terwijl ik haar aankeek, “I don’t get it, it must be –” De bel gaat en ik kijk iets verbaasd op, want wie staat er voor de deur?
    Ik werp mijn zussen even een blik en Amare staat al op om oven te doen, waarna ik even fronste. Vanuit de woonkamer hoor ik Amare praten en zuchtte vervolgens. “Amare!” roep ik dan, nieuwsgierig als ik ben, vooral deels omdat ik geen zin had in meer problemen, want aan Amare haar stem te horen kende ze hem niet.
    Ik sta op en loop naar haar toe, “Wie is he–?”
    Een man met donkerbruine haren en – ogen stond voor me. Ik had hem nog niet eerder gezien en vroeg me af wat hij wilde, of er wat achter zat. Maar dat vroeg ik me vaak altijd af.
    “Heb je al gevraagd of we hem kunnen helpen?” vroeg ik met een lachje die iets te verhullen had, aan Amare.


    Quiet the mind, and the soul will speak.