• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    [Niet zo zeuren!]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij begint erom te lachen en zijn lichaam onder mij schokt mee.
    "Beck toch. Vanochtend was het een bankje. Een bankje is geen grasveldje." zegt hij met een klein lachje. "En als je beiden als buiten beschouwd en niet als iets aparts, dan denk ik dat ik het vergeten ben dat we het al eens buiten gedaan hebben." Nu is het mijn beurt om te lachen en zijn woorden na te zeggen.
    "Nathan toch!" lach ik. "Ik denk dat ik gras en bankje als iets totaals anders zie. Zo zullen de duinen en het strand onder buiten vallen maar als nog iets heel anders zijn." zeg ik wat ondeugend en ik giechel om mezelf. Mijn handen glijden weer over zijn borstkast heen.
    "Wat denk jij?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    [Sorry D:]

    Nathan Deleon

    'Nathan toch!' lachte ze. 'Ik denk dat ik gras en bankje als iets totaals anders zie. Zo zullen de duinen en het strand onder buiten vallen maar als nog iets heel anders zijn,' zei ze wat ondeugend en giechelde in zichzelf. Haar handen gleden weer over mijn borstkas heen waar ik lichtjes om rilde.
    'Wat denk jij?' vroeg ze en ik knikte gelijk vastberaden.
    'Ik ben het helemaal ben je eens,' fluisterde ik zachtjes. Ik drukte een kusje op haar lippen en lachte toen zachtjes. 'Daar wil overigens nu het liefst met jou zijn of ergens anders, als het maar weg is uit deze gevangenis. Hoe lang duurde het nog voordat we hier weg konden?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Naawh, niet sorry zeggen.]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij knikt gelijk vastberaden en er krult een glimlachje om mijn lippen.
    "Ik ben het helemaal met je eens." fluistert hij zacht. Hij drukt een kusje op mijn lippen en lacht zacht. "Daar wil ik overigens nu het liefst met jou zijn of ergens anders, als het maar weg is uit deze gevangenis. Hoe lang duurde het nog voordat we hier weg konden?" Ik denk eventjes na.
    "Ik weet niet hoelang jij hebt gekregen, ik heb 18 maanden." zeg ik met een pruillipje. "Maar ik hou het nu maar bij grasveldjes. Dat is wel voldoende voorlopig hoor." grijns ik.


    Your make-up is terrible

    [Sor-... Oké het spijt mij... D:]

    Nathan Deleon

    'Ik weet niet hoelang jij hebt gekregen, ik heb 18 maanden,' zei ze met een pruillipje. 'Maar ik hou het nu maar bij grasveldjes. Dat is wel voldoende voorlopig hoor,' grijnsde ze toen waarop ik knikte. Ik was het daar meer dan eens.
    'Ik weet eerlijk gezegd niet meer hoelang ik kreeg,' zei ik iets wat angstig. Ik begon bang te worden dat zij langer dan mij moest, of ik langer dan haar. Ik schudde lichtjes mijn hoofd, waarna ik Beck dichter tegen mij aan trok.
    'Daar wil ik nu ook niet meer aan denken, sorry dat ik het vroeg,' fluisterde ik zachtjes.
    'Misschien een afgelegen grasveldje zoeken? Voor het geval we behoefte hebben aan dit, maar er mensen zijn op deze.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Nouhouhou.]

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik weet eerlijk gezegd niet meer hoelang ik kreeg." zegt hij angstig en hij schud lichtjes met zijn hoofd waarna hij mij dichter tegen zich aan trekt. "Daar wil ik nu ook niet meer aan denken, sorry dat ik het vroeg." fluistert hij zacht. Ik snap waarom. Ik wil niet weten we er langer moet, hoelang we zonder elkaar zullen zijn.
    "Misschien een afgelegen grasveldje zoeken? Voor het geval we behoefte hebben aan dit, maar er mensen zijn op deze." Ik lach zachtjes.
    "Dat lijkt me een zeer goed plan. Je bent slim, Nathan. Ervaring?" vraag ik plagerig. "Wil je dat nu doen of op een ander moment. Nu is hier namelijk niemand." Dat laatste laat ik speels over mijn lippen heen komen.


    Your make-up is terrible

    [Sowwy! D:]

    Nathan Deleon

    'Dat lijkt me een zeer goed plan. Je bent slim, Nathan. Ervaring?' vroeg ze plagerig. 'Wil je dat nu doen of op een ander moment. Nu is hier namelijk niemand,' zei ze. Dat laatste kwam heel speels over. Ik lachte zachte.
    'Op een ander moment natuurlijk,' fluisterde ik. Ik liet mijn hand weer naar haar onderrug gaan waar ik zachtjes streelde.
    'En met meisjes zoals jou heb ik geen enkel ervaring, maar dat maakt het juist zo leuk. Ik wil hier zo lang mogelijk met jou blijven liggen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Pestkop!]

    Rikki Madeleine Beck

    "Op een ander moment natuurlijk." fluistert hij alsof het heel duidelijk is en ik glimlach er om. Zijn hand gaat weer naar mijn onderrug waar hij begint te strelen en ik natuurlijk moet rillen.
    "En met meisjes zoals jou heb ik geen enkel ervaring, maar dat maakt het juist zo leuk. Ik wil hier zo lang mogelijk met jou blijven liggen." Hier moet ik zacht om giechelen.
    "Alleen maar liggen dus?" vraag ik, voor de zekerheid, aan hem met een lachje. "Ik vind het in ieder geval allemaal prima." verklaar ik nog en leg mijn hoofd terug op zijn borstkast. Het ligt zo lekker en het is zo fijn om zijn hart te horen kloppen onder mijn oor. Een teken van leven, een ander leven dan ik.


    Your make-up is terrible

    [Ik zeg al niks meer D:]

    Nathan Deleon

    'Alleen maar liggen dus?' vroeg ze met een lachje. 'Ik vind het in ieder geval allemaal prima,' verklaarde ze en ze legde haar hoofd weer op mijn borstkas. Genietend sloot ik mijn ogen, terwijl ik figuurtjes over haar lichaam maakte.
    'Liggen,' zei ik zachtjes. 'Misschien slapen, of iets anders. Als het maar met jouw is,' fluisterde ik. 'Al kies ik nu nog even liever slapen. Ik moet eerlijk bekennen, maar ik ben nog steeds moe.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Goedzo!]

    Rikki Madeleine Beck

    Hij tekent figuurtjes over mijn lichaam heen die goed voelen.
    "Liggen. Misschien slapen, of iets anders. Als het maar met jouw is." fluistert hij. "Al kies ik nu nog even liever slapen. Ik moet eerlijk bekennen, maar ik ben nog steeds moe." Ik moet er zacht om lachen.
    "Echt Nathan?" vraag ik. "Je bent echt een slaapkop weet je dat. Ik kan niet zo lang slapen en stilliggen als jou, je bent een geval apart." besluit ik en ik vraag me ondertussen af hoe ik hem goed wakker kan maken. Seks natuurlijk, maar die optie besluit ik niet serieus te overwegen. Ik wil het misschien wel maar ik vind het lastig om ermee te beginnen, ik schaam me als ik dat doe.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Echt Nathan?' vroeg ze na zacht te hebben gelachen. 'Je bent echt een slaapkop weet je dat. Ik kan niet zo lang slapen en stilliggen als jou, je bent een geval apart.' Ik lachte zachtjes.
    'Ik doe... Te veel dingen met jou wat mij moe maakt,' zei ik zachtjes met een lachje. 'Ik ben het niet gewend, volgens mij is mijn conditie toch niet meer zo goed als het was.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Ik doe... Te veel dingen met jou wat mij moe maakt." zegt hij zacht en met een lachje. "Ik ben het niet gewend, volgens mij is mijn conditie toch niet meer zo goed als het was." Ik til mijn hoofd vragend op.
    "Wat voor dingen zijn dat dan?" vraag ik lichtelijk nieuwsgierig. Ik kan amper iets bedenken, wat is nou zo vermoeiend aan wat wij doen?
    "De seks of ruzie maken?" vraag ik dan, omdat ik het me plots bedenk. "Is dat het? Dan moet je maar conditie krijgen want anders ga je heel vaak moe zijn."


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Wat voor dingen zijn dat dan?' vroeg ze lichtelijk nieuwsgierig. 'De seks of ruzie maken?' vroeg ze dan. 'Is dat het? Dan moet je maar conditie krijgen want anders ga je heel vaak moe zijn.' Ik lachte zachtjes en hoopte dat ze het niet bedoelde over het ruzie maken. Ik zat niet te wachten op vele ruzies.
    'Wat denk je?' vroeg ik lachend. 'Ik was eerlijk gezegd wel verbaasd dat wij het gisteren twee keer achter elkaar hebben gedaan. Daarna was ik alleen wel dood op, maar het was geweldig.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Wat denk je?" vraagt hij lachend. "Ik was eerlijk gezegd wel verbaasd dat wij het gisteren twee keer achter elkaar hebben gedaan. Daarna was ik alleen wel dood op, maar het was geweldig." Nu lach ik ook zacht en veeg ik een pluk haar uit zijn gezicht.
    "Je hebt geen muts op." meld ik random. "Ik vond het ook geweldig maar volgens mij was ik wel minstens even moe als jou, zo niet moeier. Omdat het mijn eerste ervaring was." leg ik zacht uit en ik leg mijn hoofd terug op zijn borstkast.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze lachte zacht en veegde een pluk haar uit mijn gezicht.
    'Je hebt geen muts op,' vertelde ze opeens. Ik lachte zachtjes. Het was mij nog niet echt doorgedrongen dat ik die niet meer op had.
    'Ik vond het ook geweldig maar volgens mij was ik wel minstens even moe als jou, zo niet moeier. Omdat het mijn eerste ervaring was,' legde ze zacht uit en legde haar hoofd weer terug op mijn borstkas. Ik glimlachte en liet mijn handen eventjes langs haar zij gaan.
    'Maar toch heb jij dan meer conditie dan mij,' zei ik zachtjes. 'Jij lijkt wakkerder dan ik. Hoe doe jij dat?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Maar toch heb jij dan meer conditie dan mij." zegt hij zacht nadat hij zijn handen langs mijn zij laat glijden. "Jij lijkt wakkerder dan ik. Hoe doe jij dat?" Ik lach zacht.
    "Ik ben gewend aan korte nachten, weinig slaap en inspanning." antwoord ik. "Dus dat is niet zo heel moeilijk voor mij." Ik denk terug aan die tijden, inspannend maar erg leuk. Als ik aan de drugs denk bedenk ik me plots dat ik al een aantal uur niet gerookt heb zonder dat ik ernaar snak. Dat is pas vreemd... Waar zijn mijn sigaretten eigenlijk gebleven?


    Your make-up is terrible