• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Daar heb je helemaal gelijk in,' antwoordde ze. Ze had zachtjes gelachen toen ik haar jurkje iets omhoog had gedaan.
    'Maar als we onder de mensen zouden zijn en dit zouden doen zou ik gelukkiger zijn. Het zou betekenen dat we niet meer hier waren en nog steeds bij elkaar én dat ik dit zou durven in bijzijn van mensen, dat ik me niet schaam. Dus ja, ik zou gelukkiger zijn,' verklaarde ze toen. Ik glimlachte en kronkelde iets speels onder haar lichaam. Ik besefte mij dat zij gelijk had.
    'Maar waarom schaam jij je zelf er dan voor?' vroeg ik toen zachtjes. 'Tenminste als je het wilt vertellen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Zijn lichaam kronkelt speels onder mij nadat hij heeft geglimlacht. Ik giechel zachtjes en leg mijn handen op zijn borstkast.
    "Maar waarom schaam jij je zelf er dan voor?" vraagt hij zacht. "Tenminste, als je het wilt vertellen." Ik word rood en laat mijn hoofd weer zakken.
    "Als je maar weet dat het absoluut niets met jou te maken heef." murmel ik. "Ik ben bang om gezien te worden als ik iemand aanraak. Ik wil niet dat mensen denken dat ik het zoveelste sletje ben. Ik wil gewoon niet dat ze zijn dat ik affectie voel voor iemand, alleen ik mag het weten." Ik maak een geïrriteerd geluidje omdat ik het niet goed kan uitleggen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Als je maar weet dat het absoluut niets met jou te maken heef,' murmelde ze. 'Ik ben bang om gezien te worden als ik iemand aanraak. Ik wil niet dat mensen denken dat ik het zoveelste sletje ben. Ik wil gewoon niet dat ze zijn dat ik affectie voel voor iemand, alleen ik mag het weten.' Ik knikte lichtjes en verbaasd. Was ze echt bang om zo gezien te worden? Ik drukte een kus op haar hoofd en wist helemaal niet wat ik verder moest zeggen.
    'Zo lang als jij wilt weten alleen wij dit,' fluisterde ik. Ergens had het wel iets. 'Ons geheimpje,' fluisterde ik erna.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij drukt een kus op mijn hoofd en het is even stil.
    "Zo lang als jij wilt weten alleen wij dit." fluistert hij. "Ons geheimpje." voegt hij er nog altijd fluisterend aan toe.
    "Dankjewel. Je bent echt de beste." glimlach ik. "Is het voor jou alleen niet vervelend dan?" vraag ik me vervolgens hard op af. Het gedeelte zelfopoffering. De prijs die hij moet betalen voor mijn complexe gedrag. Is dat het waard? Ik kom weer een stukje omhoog en kijk hem wat onzeker aan.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Dankjewel. Je bent echt de beste. Is het voor jou alleen niet vervelend dan?' vroeg zei aan mij. Ik had gebloosd om haar compliment, maar haar vraag verraste mij. Ze kwam een stukje omhoog en keek mij wat onzeker aan.
    'Een beetje,' gaf ik eerlijk toe. Ik glimlachte vriendelijk naar haar. Natuurlijk was het wel wat vervelend. Ik kon haar dan niet altijd aanraken wanneer ik maar wilde! Sinds wanneer is dat niet vervelend?
    'Ik heb het er voor over,' glimlachte ik toen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Een beetje." geeft hij eerlijk toe en glimlacht op een vriendelijke manier. "Ik heb het er voor over." voegt hij er nog aan toe. Ik leg mijn hoofd terug.
    "Oké, als het een beetje is kan ik er nog wel mee leven." antwoord ik zacht. "Tot hoever zou jij gaan voor mij? Tot welke prijs betaal je?" vraag ik en ik verberg mijn hoofd geheel in zijn shirt om mijn vraag. Maar ik móet het weten.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oké, als het een beetje is kan ik er nog wel mee leven,' antwoordde ze zacht. Haar hoofd had ze al weer terug gelegd op mijn shirt.
    'Tot hoever zou jij gaan voor mij? Tot welke prijs betaal je?' vroeg ze en ze verborg haar hoofd geheel in mijn shirt. Ik wreef zachtjes over haar rug heen en dacht na over haar vraag. Voor mijn gevoel was ik al heel ver voor haar gegaan. Mijn lust had ik zelfs tegen gehouden, want eerlijk gezegd had ze wel gelijk. Ik was inderdaad nogal seksbelust. Ik wou niks liever, maar daar dacht ik nu anders over.
    'De hoogste prijs die er is,' fluisterde ik zachtjes. 'Zo lang jij maar gelukkig ben, al gaat dat ten kosten van mij.' Ik knikte lichtjes.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij wrijft zacht over mijn rug heen terwijl hij na lijkt te denken. Ik glimlach tevreden terwijl ik ervan geniet.
    "De hoogste prijs die er is." fluistert hij zacht. "Zo lang jij maar gelukkig bent, al gaat dan ten kosten van mij." Hij knikt licht en ik denk na over zijn antwoord. De hoogste prijs? Hij is gek.
    "Je bent gek." murmel ik dan ook en streel zacht over zijn borstkast heen. "Dat wil ik niet. Dit is tot nu toe wel genoeg hoor." Ik lach een beetje om mijn eigen idiote gedrag. Waarom gedraagt hij zich niet als een complete idioot en ik wel?
    "Waarom doe jij dat allemaal voor mij terwijl ik in feite niet zulke dingen voor jou doe?" vraag ik.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Je bent gek,' murmelde ze zacht. Ik glimlachte door het strelen wat zij deed over mijn borstkas.
    'Dat wil ik niet. Dit is tot nu toe wel genoeg hoor.' Ze lachte en zachtjes lachte ik mee. Ik sloot mijn ogen en bleef afwezig met mijn hand over haar rug heen wrijven.
    'Waarom doe jij dat allemaal voor mij terwijl ik in feite niet zulke dingen voor jou doe?' vroeg ze. Het antwoord op haar vraag had ik al gauw gevonden.
    'Omdat ik gek ben Beck,' lachte ik zachtjes. Één arm vouwde ik onder mijn hoofd en ik hield mijn ander arm om haar heen met mijn wrijvende hand op haar rug.
    'Jij maakt mij gek en dat laat mij gekke dingen doen.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Omdat ik gek ben Beck." lacht hij zacht. Hij vouwt één hand onder zijn hoofd en houd de andere om mij heen geslagen zodat hij over mijn rug kan wrijven.
    "Jij maakt mij gek en dat laat mij gekke dingen doen." Ik trek een pruillipje.
    "En ik dan?" vraag ik aan hem. "Ik ben al gek, wat voor gekke dingen moet ik dan wel doen allemaal doen?" Ik lacht er zacht na en kietel hem voorzichtig.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'En ik dan?' vroeg ze aan mij. 'Ik ben al gek, wat voor gekke dingen moet ik dan wel doen allemaal doen?' Ze lachte zacht en kietelde mij toen voorzichtig. Ik lachte door het gekietel en mijn lichaam schokte iets mee.
    'Jij maakt mij gek. Die gekke dingen doe jij,' zei ik lachend. Ik sloeg mijn beide armen weer om haar heen en knuffelde haar flink.
    'Nog even en ik kan hierna gelijk door naar het gekkenhuis.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht en zijn lichaam schokt wat waardoor ik weer op houd.
    "Jij maakt mij gek. Die gekke dingen doe jij." zegt hij lachend. Hij slaat zijn beide armen om mij heen en knuffelt me flink.
    "Nog even en ik kan hierna gelijk door naar het gekkenhuis." Ik moet lachen.
    "Laat ik dan maar weet wat normaler doen, want ik wil niet dat je naar het gekkenhuis gaat. Dan voel ik me zo lonely." lach ik zacht en laat mijn hand over zijn gezicht strelen. "Telt grasveldje eigenlijk los als plek van buiten?" vraag ik vervolgens, een totaal ander onderwerp.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Laat ik dan maar weer wat normaler doen, want ik wil niet dat je naar het gekkenhuis gaat. Dan voel ik me zo lonely,' lachte ze zacht en ze liet haar hand over mijn gezicht strelen. 'Telt grasveldje eigenlijk los als plek van buiten?' vroeg ze vervolgens. Ik trok een wenkbrauw vragend op.
    'Rikki Madelaine Beck,' zei ik zachtjes. 'Wat ben jij dan van plan mevrouwtje?' vroeg ik lachend. Ik liet mijn hand door haar haren gaan en vroeg mij echt af wat ze van plan was.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij trekt een wenkbrauw vragend af waardoor ik giechel.
    "Rikki Madeleine Beck." zegt hij zacht. "Wat ben jij dan van plan mevrouwtje?" vraagt hij lachend. Hij laat zijn hand door zijn haar gaan.
    "Niets!" zeg ik en mijn stem schiet de hoogte in. "Nee, ik was helemaal niets van plan, echt niet. Ik vroeg het me alleen af." zeg ik en ik probeer onschuldig te klinken terwijl mijn ogen hem heel schuldig aankijken. Goed, misschien denk ik eraan en overweeg ik het wel maar dat ga ik absoluut niet toegeven! Ik probeer onschuldig te kijken en te glimlachen naar hem, wat grandioos mislukt.


    Your make-up is terrible

    [Haar haar! Niet zijn haar ;P]

    Nathan Deleon

    'Niets!' zei ze en haar stem schoot de hoogte in. 'Nee, ik was helemaal niets van plan, echt niet. Ik vroeg het me alleen af,' zei ze. Ze klonk onschuldig, maar haar ogen keken schuldig. Ze probeerde wel onschuldig te kijken, waar ze helemaal in faalde. Ik begon te lachen en mijn lichaam schokte weer iets mee.
    'Beck toch,' zei ik nog wat na lachend. 'Vanochtend was het een bankje. Een bankje is geen grasveldje,' zei ik met een klein lachje. 'En als je beiden als buiten beschouwd en niet als iets aparts, dan denk ik dat ik het vergeten ben dat we het buiten al eens gedaan hebben'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you