• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    'Ik ben gewend aan korte nachten, weinig slaap en inspanning. Dus dat is niet zo heel moeilijk voor mij,' vertelde ze. Ik knikte lichtjes, maar ik vroeg er verder niet na. Ik wist niet waardoor ze dingen had. Stiekem moest ik even gapen en maakte ik daarna kleine smak geluidjes.
    'Deze meneer heeft veel slaap nodig,' zei ik met een klein lachje. 'Welterusten Beck,' zie ik plagerig.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik hoor Nathan gapen en wat smakgeluidjes maken.
    "Deze meneer heeft veel slaap nodig." zegt hij met een lachje. "Welterusten Beck." zegt hij plagerig. Ik lach zacht.
    "Welterusten Nathan. Lekker slapen op het gras met insecten erin, super!" lach ik plagerig. "Dan nog niet te spreken van het stoute meisje dat boven op je licht en je stiekem gaat aanraken als jij in slaap valt." plaag ik hem nog even extra verder.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Welterusten Nathan. Lekker slapen op het gras met insecten erin, super!' lachte ze plagerig. 'Dan nog niet te spreken van het stoute meisje dat boven op je licht en je stiekem gaat aanraken als jij in slaap valt.' Ik begon weer te lachen en mijn lichaam schokte weer mee.
    'Misschien doe ik dan wel alsof ik slaap, om te voelen wat jij allemaal van plan ben,' zei ik nog wat na lachend.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij begint weer te lachen waardoor zijn lichaam weer meeschokt.
    "Misschien doe ik dan wel alsof ik slaap, om te voelen wa jij allemaal van plan ben." zegt hij nog wat na lachend. Ik grinnik zacht en schud mijn hoofd.
    "Nog niet in je dromen, Nathan." antwoord ik. "Jij weet even goed als ik ondertussen hoe snel je in slaap valt. Dan wacht ik gewoon even." glimlach ik breed en ik kijk hem even ondeugend aan vovordat ik mijn hoofd weer neerleg.
    "Slaap lekker." mompel ik nog.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Nog niet in je dromen, Nathan,' antwoordde ze. 'Jij weet even goed als ik ondertussen hoe snel je in slaap valt. Dan wacht ik gewoon even.' Verbaasd keek ik naar haar brede glimlacht. Ze keek mij ondeugend aan voordat ze haar hoofd weer neerlegde.
    'Slaap lekker,' mompelde ze nog. Ik lachte zachtjes en wreef zachtjes over haar rug heen. Ze had gelijk. Ik val best wel snel in slaap. Ik zuchtte eventjes en sloot mijn ogen. Ik hoorde hoe Beck ademde wat mij rustiger maakte. Niet dat ik druk was, maar toch.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij lacht zachtjes en wrijft over mijn rug heen. Ik hoor hem even zuchten en ik verplaats mijn lichaam iets op die van hem, zodat ik beter lig. Ik schuur onbewust langs zijn broek heen en blijf er dan op stilliggen. Mijn hoofd verplaats ik iets meer naar links en leg mijn hand op de rechterkant. Onder mijn oor hoor ik zijn hart rustig kloppen en met mijn hand streel ik zacht over zijn borstkast heen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik hapte iets naar adem toen ze langs mijn broek langs schuurde toen ze haar lichaam op die van mij verplaatste. Haar hoofd voelde ik iets meer naar de linkerkant gaan en haar hand voelde ik aan de rechter kant. Ik rilde lichtjes door het gestreel van haar hand. Ik opende mijn mond iets waar ik doorheen begon te ademen. Mijn armen klemde ik iets meer om haar middel heen, maar mijn greep verslapte al gauw.
    'Slaap lekker,' mompelde ik zachtjes tegen Beck. 'Doe wel voorzichtig met me als ik slaap.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik hoor hem anders ademen, door zijn mond. Zijn armen klemmen om mijn middel heen maar zijn greep verslapt al snel.
    "Slaap lekker." mompelt hij zacht. "Doe wel voorzichtig met me als ik slaap."
    "Natuurlijk." zeg ik zacht terug waarna ik geduldig wacht tot hij in slaap valt. Ik ben benieuwd of hij in zijn slaap erop reageert of er misschien wakker van word. En dit is mijn kans om zijn lichaam te bestuderen zodat dat hij het merk en ik me ervoor ga schamen.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Natuurlijk,' hoorde ik haar nog zacht zeggen. Ik had mijn armen zo veer mogelijk om haar heen gedaan, zodat ik er zeker van was dat er minstens één arm zou blijven liggen als ik in slaap viel. Haar lichaamswarmte en het zachte briesje dat er was, was een heerlijke combinatie. Ik glimlachte en maakte wat smak geluidjes terwijl ik steeds dieper in slaap sukkelde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij heeft zijn armen ver om mij heen gedaan wat mijn bewegingsruimte beperkt. Ik concentreer me op zijn ademhaling en hoor de smakgeluidjes die hij maakt. Als hij in slaap is gevallen wacht ik voor de zekerheid nog eventjes. Ik glimlach en bedenk me dat ik eigenlijk iets op zjn hoofd had moeten tekenen maar ik heb helaas geen stift bij mij. Dus ga ik langzaam en voorzichtig met mijn hand onder zijn shirt om te testen of hij niet wakker word. Ik hoop dat hij een vaste slaper is als ik zijn broek traag losmaak. De zenuwen overspoelen mij, ben ik hier nu echt mee bezig? Ik schaam me nu al maar ben zo nieuwsgierig als een normale tiener. Mijn hand laat ik in zijn boxer glijden waar ik de boel begin af te tasten.

    [Omg slecht hahaha.]


    Your make-up is terrible

    [Eey!!]

    Nathan Deleon

    Ik voelde een licht gevoel over mijn borst en buik heen. Ik verbeelde het mij. Ik sliep heerlijk, zelfs door het lichte gevoel wat ik voelde. Het had wel iets en het was jammer dat het weg was. Misschien verbeeldde ik het mij inderdaad. Ik nam een flinke hap adem toen het wat koud werd daar beneden. Ik schokte wat omhoog toen ik daar meer voelde dan alleen wat kou, maar het belemmerde mijn slaap niet. Ik ademde uit en kronkelde iets wat met mijn lichaam en sliep weer rustig verder.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik hoor hem naar adem hapen en lichtelijk omhoog komen. Hij ademt weer uit en kronkelt wat met zijn lichaam. Als ik naar hem kijk, slaapt hij duidelijk nog. Ik doe mijn best om een klein grinnikje binnen te houden en trek zijn boxer wat naar beneden. Vanaf een afstandje, ik durf niet te dichtbij te komen, bestudeer ik hem terwijl ik langzaam mijn hand over zijn lid beweeg. Hij voelt warm onder mijn hand en beweegt automatisch terwijl hij licht schokkerig groter word in mijn hand, wat mij fascineerd. Hoe gaat zoiets in zijn werk, zelfs als hij slaapt?


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Kouder.. Het werd kouder.. Maar ik voelde ook plezierige dingen. Mijn droom.. Die had niks mee te maken met wat ik daar voelde. Ik liep gewoon, maar ik voelde wat langzaam over mijn lid heen gaan. Ik hapte weer naar adem. Het kwam helemaal niet bij mij op dat het Rikki kon wezen die werkelijk aan mij zat in mijn slaap. Ik probeerde het zo goed mogelijk te negeren. Rare droom..


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij hapt nogmaals naar adem zonder wakker te worden en ik glimlach tevreden. Zo te zien is het goed. Nu durf ik toch iets dichterbij te komen om te zien hoe vreemd een jongen toch eigenlijk geschapen is. Zijn geur werkt aantrekkend waardoor ik niet kan ophouden. Ik kijk even naar Nathan en zie dat hij nog diep in slaap is. Dus wurm ik me langzaam maar zeker tussen zijn arm vandaan, de andere was al van mij afgevallen, en zak ik iets naar beneden. Zo kan ik het nog beter zien. Ik beweeg mijn hand langzaam op en neer en daarna steeds sneller.


    Your make-up is terrible

    [Stoute Rikki!]

    Nathan Deleon

    Een gewicht ging van mij lichaam af, wat mij helemaal niet beviel. Ik kronkelde iets in mijn slaap, maar stopte al gauw toch ik een hand over mijn geslacht voelde gaan. Ik hapte weer naar adem terwijl ik iets kreunde. De bewegingen gingen steeds sneller, waardoor het gewoon onmogelijk was om daar doorheen te slapen. Ik opende mijn ogen iets en keek waar Beck was. De bewegingen gingen door en ik kreunde daardoor weer wat. Ik keek omlaag en ik schrok iets omdat ik niet verwachte Beck daar aan te treffen.
    'Beck,' zei ik zachtjes verbaasd. 'Je.. Wat doe je?' Ik fronste iets, maar moest ergens zachtjes lachen. Ik wist niet precies hoe ik mij moest voelen, want in principe zat zij mij nu gewoon aan te randen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you