• Verhaal
    Een groep van zestien probleemjongeren heeft de kans om naar een streng internaat te gaan om hun leven proberen te beteren inplaats van hun straftijd uit te zitten in detentie. Ze zijn allemaal al jong het crminele wereldje ingerold en krijgen nu waarschijnlijk hun laatste kans om er iets aan te veranderen. Wie kan zijn leven nog beteren en wie is er Born To Raise Hell?




    Regels
    Meld het wanneer je lange tijd afwezig bent
    Praat bij OOC tussen haakjes [] {} ()
    Geen ruzie OOC
    Maximaal 3 personages
    Relatie's mogen natuurlijk
    16+ toegestaan
    Er gaat niemand dood en er raakt ook niemand zwaargewond zonder zijn toestemming
    Vechten en lichte verwondingen zoals blauwe plekken, gewone schrammen en schaafwonden mogen wel altijd
    Personages zijn geen engeltjes, ze doen dit om jeugdetentie te ontlopen
    Je mag alleen je eigen personage laten praten
    Probeer wanneer je een paar dagen weg bent je personage niet in een gesprek te duwen, dat is vervelend voor de anderen
    Als het aantal spelers compleet is maak ik een kamerindeling, hierover kan worden gediscusseerd maar dat is zo in het internaat

    Regels van het internaat
    Om half elf op je kamers
    Niet binnen roken en niet onder de zestien
    Niet van het terrein af zonder toestemming (is ook bijna onmogelijk door een hoog hek)
    Alcohol alleen op vrijdag en in de weekenden en niet onder de zestien
    Geen meiden op de jongenskamers en andersom
    Ontbijt tussen half zes en acht, lunch tussen 12 en 2 en avondeten tussen zes en zeven. Te laat, geen eten
    Mobieltjes, wapens en zakmessen zijn niet toegestaan, bezit wordt bestraft


    Meiden
    1. Jade Skyler White - HurtedHead
    2. Rikki Madeleine Beck - Assassin
    3. Laurene Ameliah Billington - Aragog
    4. Sanne Hoogdoorn - Squib
    5. Eva Graspriet -Kimology
    6. Ignis Sualume Pendel - DreamerN
    7. Lauren Campbell - Demi1309
    8. Mysha Jae Lachesis - Chantrea

    Jongens
    1. Jasper de Ridder
    2. Nathan Deleon - Kaien
    3. Jason van Huyse - Nyan
    4. Ayden Jayson Bright - HurtedHead
    5. Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    6. Gereserveerd - WillNotLearn
    7. Finn den Bakkere - Nyan
    8. Samuel Rick Jones - NiallsMofo

    Kamerindeling:
    Jongenskamer 1
    Ayden Jayson Bright
    Daniël Emillio Scagotti
    Jongenskamer 2
    Nathan Deleon
    Finn den Bakkere
    Jongenskamer 3
    Jasper de Ridder
    Jason van Huyse
    Jongenskamer 4
    Samuel Rick Jones
    gereserveerd door WillNotLearn
    Meidenkamer 1
    Ignis Sualume Pendel
    Laurene Ameliah Billington
    Meidenkamer 2
    Sanne Hoogdoorn
    Eva Graspriet
    Meidenkamer 3
    Rikki Madeleine Beck
    Lauren Campbell
    Meidenkamer 4
    Myscha Jae Lachesis
    Jade Skylar White


    Remember to be ridiculous.

    Nathan Deleon

    Ze drukte een wat langere kus op mijn lippen en ik voelde hoe haar handen langs mijn lichaam heen gleed. Ik voelde ze liever onder mijn kleding. Ze liet mij los en keek toen om zich heen.
    'Goed, wat nu?' vroeg ze toen aan mij. Ik haalde lichtjes mijn schouders op en begon al een beetje te zoeken.
    'Zoeken naar gras natuurlijk!' zei ik met een klein lachje. Ik keek even achterom naar Beck.
    'Kom dan!'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij haalt lichtjes zijn schouders op en zoekt al een beetje naar gras.
    "Zoeken naar gras natuurlijk!" zegt hij met een klein lachtje en hij kijkt achterom naar mij. "Kom dan!" Ik lach zachtjes en volg hem. Als ik verderop een grasveldje zie, krijg ik een idee. Ik lach naar Nathan en zie dat er niemand buiten is waardoor ik redelijk langzaam naar het grasveldje begin te rennen. Nu is het mijn beurt om achterom te kijken naar Nathan.
    "Pak me dan." lach ik hem toe voordat ik me weer omdraai en iets sneller begin te rennen. Ik bereik het grasveldje al.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ik hoorde gelach van Beck, al wist ik niet waarom. Ik draaide mijzelf om en zag Beck redelijk langzaam wegrennen naar een grasveldje. Verbaasd keek ik haar aan, al helemaal toen ze achterom keek.
    'Pak me dan,' lachte ze mij toe voordat ze zich weer omdraaide en iets sneller begon te rennen. Een lach verscheen op mijn gezicht terwijl ik achter Beck aan ging.
    'Kom hier!' riep ik lachend. Ik rende sneller dan Beck, maar ik wachtte wel tot we al een eindje over het grasveld waren. Na een paar keer mis gepakt hebben had ik eindelijk haar hand beet en trok ik haar naar mij toe.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Kom hier!" hoor ik hem lachend roepen terwijl hij achter mij aan rent. We zijn al een eindje het grasveld op als hij me probeert te vangen, maar hij mist een aantal keer. Uiteindelijk heeft hij mijn hand beet en trekt hij me naar hem toe. Lachend bots ik tegen zijn lichaam aan, maar in tegenstelling tot zijn droom vallen we niet gelijk om. Ik ben bang om hard de grond te raken en alles te verpesten dus duw ik mijn lichaam tegen die van hem aan zonder eerst rondgekeken te hebben. Ik weet wel dat er niemand is, maar dat hoeft hij niet te weten. Ik druk mijn lippen speels op die van hem en kijk hem dan aan met een brede glimlach.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Lachtend botste ze tegen mij aan. Ik vond het niet erg dat het niet helemaal ging in mijn droom. In mijn droom vielen wij om en nu niet. Zonder te kijken of er mensen waren duwde ze haar lichaam tegen die van mij aan. Ze drukte haar lippen speels tegen die van mij en keek mij toen aan met een brede glimlach.
    'Geweldig,' fluisterde ik zachtjes. Ik sloeg mijn armen zachtjes om haar heen terwijl ik haar dichter tegen mij aan drukte. Onbewust keek ik toch vluchtig langs haar heen of ik iemand zag. Mijn lippen drukte ik zachtjes op die van haar terwijl ik zachtjes over haar rug heen streelde.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    "Geweldig." fluistert hj zacht. Ik slaat zijn armen zacht om mij heen en drukt me dichter tegen hem aan. Ik zie wel hoe hij vluchtig langs mij heen kijkt maar hij drukt zijn lippen alweer zacht op die van mij waardoor ik het vergeet. Zijn hand voel ik mijn rug strelen en ik word als was in zijn armen. Ik vorm me naar zijn lichaam en kreun zacht van het genot onder zijn aanraking.
    "Inderdaad geweldig." fluister ik ademloos tegen hem. Ik duw hem nu voorzichtig omdat zodat we zacht op het gras belanden, hij onder en ik boven op hem.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Haar lichaam vormde zich naar de mijne en ik hoorde haar zachtjes kreunen. Mijn lach op mijn gezicht werd als maar beter.
    'Inderdaad geweldig,' fluisterde ze ademloos tegen mij. Ze duwde mij zachtjes en ik zachtjes zachtjes omlaag met Beck tegen mij aan zodat wij samen op het gras belandde.
    'Nog geweldiger,' fluisterde ik. Ik lachte zachtjes blij als een klein kind die zijn lievelingssnoepje kreeg. Ik streelde zachtjes wat haren achter haar oor en keek haar bewonderend aan.
    'Wat doe je toch elke keer met mij,' fluisterde ik. 'Je zit mij helemaal gek te maken.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Demi1309 schreef:
    Lauren Campbell

    Ik glimlach. 'Buenos Aires.' Een glimlach vormt zich om mijn lippen. 'Waar zou ik is beginnen?' Ik lach. 'De stad heeft verschillende wijken. Je hebt de rijke buurt en de achterwijken....' Ik begin te vertellen over de stad. Ik begin met de geschiedenis en de mooie plekken die ik er ken. Over de plekken waar ik altijd kwam en over mensen die er leefde. 'Mijn huis stond in de rijkere buurt. Maar ik bracht veel tijd door in de Parken midden in de stad en de rijkere buurt. De achterbuurt vermeed ik altijd,' eindig ik mijn verhaal. Over mijn huis heb ik nog niets verteld. Misschien wil hij daar helemaal niks over weten.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Rikki Madeleine Beck

    "Nog geweldiger." fluistert hij en lacht blij als een klein kind dat snoep krijgt. Hij streelt mijn haar achter mijn oor en kijkt mij bewonderend aan, waardoor ik blozend en verlegen weg kijk.
    "Wat doe je toch eke keer met mij?" fluistert hij. "Je zit mij helemaal gek te maken." Ik lach zacht en druk kusjes op zijn gezicht.
    "Waarschijnlijk hetzelfde als jij met mij doet. Ik heb geen idee waar deze kant van mij vandaan komt." fluister ik naar hem. Mijn ogen schitteren van plezier en van geluk als ik hem opnieuw kus. Dan sluit ik genietend mijn ogen en leg ik mijn hoofd wat lager op zijn borstkast neer.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    Ze lachte zacht en drukte kusjes op mijn gezicht, wat mij weer liet lachen als een klein kind.
    'Waarschijnlijk hetzelfde als jij met mij doet. Ik heb geen idee waar deze kant van mij vandaan komt,' fluisterde ze naar mij. Haar ogen schitterde van plezier als zij mij opnieuw kuste. Ze sloot haar ogen en legde toen haar hoofd op mijn borstkas neer. Mijn hart was iets sneller gaan kloppen door de blik die zij aan mij gaf. Het was geweldig. Ik liet mijn handen even over haar lichaam heen glijden.
    'Begin steeds meer van deze plek te houden,' fluisterde ik zachtjes. 'Maar dan alleen omdat jij er ook bent en er elke keer maar weer geweldige dingen gebeuren.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik hoor hoe zijn hart redelijk snel slaat en zijn handen die over mijn lichaam heen glijden. Ik zucht genietend.
    "Begin steeds meer van deze plek te houden." fluistert hij zacht. "Maar dan alleen omdat jij er ook bent en er elke keer maar weer geweldige dingen gebeuren." Ik glimlach en kijk weer omhoog.
    "Ik kan niet anders dan het met je eens zijn." zeg ik glimlachend. "Het is hier geweldig, zo vredig met jou. Ik kan niet gelukkiger zijn dan dit." vertel ik hem blozend en ik sla mijn ogen neer als een verliefd meisje, wat ik in feite ook ben.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Ik kan niet anders dan het met je eens zijn,' zei ze waardoor ik moest glimlachen. 'Het is hier geweldig, zo vredig met jou. Ik kan niet gelukkiger zijn dan dit.' mijn hart sloeg weer wat harder, zeker door de laatste woorden die zij zei.
    'Echt waar?' fluisterde ik zachtjes. Ik sloot mijn ogen en drukte Beck iets dichter tegen mij aan.
    'Ik kan niks meer verzinnen wat mij nu nog blijer zal maken,' fluisterde ik. Ik streelde even over haar onderrug en glimlachte toen weer tevreden.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Ik hoor zijn hart tekeer gaan in zijn borstkast.
    "Echt waar?" fluistert hij zachtjes en ik knik. Hij sluit zijn ogen en drukt mij og dichter tegen zich aan, wat ik totaal niet erg vind.
    "Ik kan niks meer verzinnen wat mij nu nog blijer zal maken." fluistert hij. Hij streelt over mijn onderrug wat mij laat rillen en hij glimlacht tevreden.
    "Oh ik wel." glimlach ik. "Als we nu in een openbaar park zouden zijn, met mensen." zeg ik zacht en druk mijn hoofd weer op zijn borstkast. Ooit, ooit zal er een dag komen dat we dat ook werkelijk zullen doen. We zullen gelukkiger zijn dan ooit.


    Your make-up is terrible

    Nathan Deleon

    'Oh ik wel. Als we nu in een openbaar park zouden zijn, met mensen,' zei ze zacht en ze drukte haar hoofd weer op mijn borstkas. Een glimlach vormde weer op mijn gezicht bij het zien van die gedachten. Ik bleef met mijn vingers een tijdje speels over haar onderrug strelen.
    'Zou jij dan nog gelukkiger zijn dan nu?' vroeg ik zachtjes. 'Maar als we alleen zijn kan ik alles met je doen, zonder dat we voor gek worden verklaard door mensen.' Als voorbeeldje liet ik één over haar bovenbeen gaan en tilde haar jurkje daarbij iets omhoog.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Rikki Madeleine Beck

    Hij blijft met zijn vingers speels over mijn onderrug spelen en ik geniet van het kietelende maar heerlijke gevoel dat het veroorzaakt.
    "Zou jij dan nog gelukkiger zijn dan nu?" vraagt hij zacht waar ik over na moet denken. "MAar als we alleen zijn kan ik alles met je doen, zonder dat we voor gek verklaard worden door mensen." Als voorbeeld voel ik zijn hand over mijn bovenbeen gaan en hij tilt mijn jurkje iets omhoog. Ik moet zacht lachen.
    "Daar heb je helemaal gelijk in." antwoord ik. "Maar als we onder de mensen zouden zijn en dit zouden doen zou ik gelukkiger zijn. Het zou betekenen dat we niet meer hier waren en nog steeds bij elkaar én dat ik dit zou durven in bijzijn van mensen, dat ik me niet schaam. Dus ja, ik zou gelukkiger zijn." verklaar ik vervolgens.


    Your make-up is terrible