• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas


    ars moriendi

    Klik

    Babes dit is de site waar ik altijd voetbal op kijk(flower)

    [ bericht aangepast op 15 aug 2012 - 16:58 ]


    ~

    Dictionary schreef:
    Klik

    Babes dit is de site waar ik altijd voetbal op kijk(flower)

    Ja die bedoelde ik! Hihi, dankjewel. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Mhéé, ze zijn Nadal aan het afschrijven. Hij doet al niet mee met Cincinnati en de kans is groot dat hij ook US OPEN mist en daardoor zijn top-drie positie verliest. Ik vind hem zielig, mijn kleine mannetje


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nieve schreef:
    (...)
    Ja die bedoelde ik! Hihi, dankjewel. (:


    Ik las je berichtje net xD But you're welcome:)


    ~

    Criska schreef:
    Mhéé, ze zijn Nadal aan het afschrijven. Hij doet al niet mee met Cincinnati en de kans is groot dat hij ook US OPEN mist en daardoor zijn top-drie positie verliest. Ik vind hem zielig, mijn kleine mannetje

    Nahh, dat zuigt! :/ Domme vraag, maar hij heeft niet mee gedaan aan de Olympics toch? Is dat niet een beetje hetzelfde als met voetbal, dat de grootste toppers niet meedoen aan de Spelen?


    ars moriendi

    Girls, ik zal de paarden doen, eten en douchen. Tot straks (K)


    ~

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Nahh, dat zuigt! :/ Domme vraag, maar hij heeft niet mee gedaan aan de Olympics toch? Is dat niet een beetje hetzelfde als met voetbal, dat de grootste toppers niet meedoen aan de Spelen?


    Hij heeft inderdaad niet mee gedaan aan de Olympics maar dat is door zij blessure. Hij heeft altijd al zwakke knieën gehad en ze spelen nu weer op sinds 2009. Dat is mede ook de reden waarom hij zo vroeg uit de Wimbledon was, sindsdien heeft hij ook niet meer gespeeld. Nada, niets, noppes. Maar als hij wilde mocht hij wel meedoen aan de Olympics, hij was eerste vlaggendrager dus het is extra zuur.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Becauuuse everything is not what it seems.
    Jap, ik kijk Wizards of Waverly Place.

    Wat voor spullen had je btw bij de IKEA gekocht Claire?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Vanavond ga ik mijn verhaal afschrijven. En dan volgende week met een nieuwe beginnen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Hij heeft inderdaad niet mee gedaan aan de Olympics maar dat is door zij blessure. Hij heeft altijd al zwakke knieën gehad en ze spelen nu weer op sinds 2009. Dat is mede ook de reden waarom hij zo vroeg uit de Wimbledon was, sindsdien heeft hij ook niet meer gespeeld. Nada, niets, noppes. Maar als hij wilde mocht hij wel meedoen aan de Olympics, hij was eerste vlaggendrager dus het is extra zuur.

    Knieën zijn echt rot. Die kunnen niet veel hebben. Is natuurlijk totaal niet te vergelijken, maar mijn vader heeft jaren geleden een ongeluk gehad en daarbij zijn knieën verbrijzeld. Die zijn toen allemaal weer goed gezet en hij kan alles weer, maar hij blijft er last van houden.
    Maar wel jammer hoor, sinds hij je favoriete atleet is :/ !


    ars moriendi

    Nieve schreef:
    Becauuuse everything is not what it seems.
    Jap, ik kijk Wizards of Waverly Place.

    Wat voor spullen had je btw bij de IKEA gekocht Claire?

    Bed (zo'n ding dat als je het uitschuift het tweepersoons is *_*), een kast, twee matrassen, bijzettafeltje, bestek, bestekhouder ennehm.. dat was het volgensmij. :3 We hebben het ook al naar mijn kamer gebracht in den Bosch waar we ook al andere spulletjes hadden staan. Morgen gaat ons pap het behangen. =D


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Knieën zijn echt rot. Die kunnen niet veel hebben. Is natuurlijk totaal niet te vergelijken, maar mijn vader heeft jaren geleden een ongeluk gehad en daarbij zijn knieën verbrijzeld. Die zijn toen allemaal weer goed gezet en hij kan alles weer, maar hij blijft er last van houden.
    Maar wel jammer hoor, sinds hij je favoriete atleet is :/ !



    Dat is hij zeker. 100% meer dan welke voetballer dan ook. Zijn knieën zijn niet eens zijn echte zwakke punt :') Dat is zijn voet omdat er één bot niet is meegegroeid duss.... Maar ik baal echt. Sinds hem ben ik niet weg te slaan bij tennis en trek er iedereen in mee. Arghh, ik baal echt enorm en vind het zo zielig voor hem.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Bed (zo'n ding dat als je het uitschuift het tweepersoons is *_*), een kast, twee matrassen, bijzettafeltje, bestek, bestekhouder ennehm.. dat was het volgensmij. :3 We hebben het ook al naar mijn kamer gebracht in den Bosch waar we ook al andere spulletjes hadden staan. Morgen gaat ons pap het behangen. =D

    Aaah, supervet! Wel foto maken als het allemaal klaar is. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Criska schreef:
    (...)


    Dat is hij zeker. 100% meer dan welke voetballer dan ook. Zijn knieën zijn niet eens zijn echte zwakke punt :') Dat is zijn voet omdat er één bot niet is meegegroeid duss.... Maar ik baal echt. Sinds hem ben ik niet weg te slaan bij tennis en trek er iedereen in mee. Arghh, ik baal echt enorm en vind het zo zielig voor hem.

    N'aww.. you poor thing.. Ik kan me de dag dat Dirk Kuyt zou stoppen met voetbal ook niet voorstellen gewoon. Vind het gek of vind het niet gek maar die man was mijn eerste grote voetbalheld, haha. (: Enkele jaren geleden, toen ik meer en meer into het Nederlands Elftal raakte, vond ik hem het allergeweldigst om zijn skills, werkhouding en teambuilding. Sinds een tijdje is Huntelaar mijn favoriete speler geworden om zijn skills, vechtlust en, I'm not gonna lie, zijn leukheid, maar Kuyt zal altijd een bijzondere voetballer voor mij blijven. Amen.


    ars moriendi

    Nieve schreef:
    (...)
    Aaah, supervet! Wel foto maken als het allemaal klaar is. (:

    Yesss! (: Raar om te beseffen dat ik daar straks alleen ga zitten.


    ars moriendi