• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    ECHT HE. HEERLIJK. Eindelijk gerechtigheid! Ik mis Mark ook al. Ik vind dat hij ook een uitzwaaimomentje verdiend, net als die topper van een Gio. Dat was echt machtig toen hij afscheid nam, daar was ik bij! =D

    Herrineren jullie je dit pareltje nog? Mijn god, ik wist niet meer waar ik het had toen. Heel mijn dorp was op de hoogte van die goal door mij zonder dat ze de tv daarvoor aan hoefden te zetten, lol:



    @Demi:(puh)!

    Was dat niet tijdens het WK in 2010? Mooie tijden, moooooie tijden.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    (...)
    Was dat niet tijdens het WK in 2010? Mooie tijden, moooooie tijden.

    Yep! WK2010, golden times.. Ohh man, die vuvuzela's.. om gek van te worden. Ik weet nog dat ik echt moest wennen toen ze daarna hun eerste oefenpotje tegen San Marino moesten spelen (11-0 motherfuckers :9~) en ik het zo stil vond zonder die dingen :'D


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    ECHT HE. HEERLIJK. Eindelijk gerechtigheid! Ik mis Mark ook al. Ik vind dat hij ook een uitzwaaimomentje verdiend, net als die topper van een Gio. Dat was echt machtig toen hij afscheid nam, daar was ik bij! =D

    Herrineren jullie je dit pareltje nog? Mijn god, ik wist niet meer waar ik het had toen. Heel mijn dorp was op de hoogte van die goal door mij zonder dat ze de tv daarvoor aan hoefden te zetten, lol:



    @Demi:(puh)!


    Ach, ik weet de waarheid ^^


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Good night girlies! Ik ga mijn Cris eens opzoeken *wbw*


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik ga ook bijna, want ik moet m'n ritme voor school weer oppakken, lol. Dus ik vertrek als Rayke klaar is voor ons Tom Daley hoofdstuk ding. Jaj.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Criska schreef:
    (...)

    Ach, ik weet de waarheid ^^



    Grrrmbl.. goodnight, Demi..


    ars moriendi

    Nieve schreef:
    Ik ga ook bijna, want ik moet m'n ritme voor school weer oppakken, lol. Dus ik vertrek als Rayke klaar is voor ons Tom Daley hoofdstuk ding. Jaj.

    Je moet eigenlijk ook verder gaan met mijn favoriete Q-story, ey? =$


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Je moet eigenlijk ook verder gaan met mijn favoriete Q-story, ey? =$

    Even geduld, ik heb al geschreven, maar nu ik een laptop heb zonder Word, kan ik ze nergens openen, HAHAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    (...)
    Even geduld, ik heb al geschreven, maar nu ik een laptop heb zonder Word, kan ik ze nergens openen, HAHAHA.

    Don't underestemate KLADBLOK. 8) Of gaat dat niet?

    Anyway, ik duik mijn bed in, ik moet even iemand oppeppen voor de match van morgen. :9 LuvjoeAmy!*__*


    ars moriendi

    Good morning! ^^


    Chaos is a ladder.

    Morning girls!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Gooooodmorning girls, you know what day today is right?
    BIG MATCH. FUCK YES!!!!!!!!!!!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Gooooodmorning girls, you know what day today is right?
    BIG MATCH. FUCK YES!!!!!!!!!!!


    *wbw* Ik wacht nog tot zondag; Real vs. Valencia. Portugal zelf speelt pas in september ):


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    *wbw* Ik wacht nog tot zondag; Real vs. Valencia. Portugal zelf speelt pas in september ):

    Ooooh, die wil ik zien! Ik heb ook de wedstrijd van Chelsea gemist en ik heb nog steeds geen goede link gevonden om 'em na te kijken. ):


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    (...)
    Ooooh, die wil ik zien! Ik heb ook de wedstrijd van Chelsea gemist en ik heb nog steeds geen goede link gevonden om 'em na te kijken. ):


    Hij is om 19:00 maar ik weet niet of/waar hij wordt uitgezonden ):


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."