• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas


    ars moriendi

    BAAS BOVEN BAAS! (cool)


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    BAAS BOVEN BAAS! (cool)


    Zie ze zitten dan, gangsters.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Hmm tsja, in dat geval zijn mijn suggesties misschien niet echt toepasselijk. haha. Ik was anders misschien gegaan voor iemand als Wesley Sneijder. Dan zou je die diva van een Yolanthe er zelfs nog in kunnen laten voorkomen, als een soort tegenpool van je hoofdpersoon. Dat Wesley dan toch helemaal de glamourkant op is gegaan terwijl hij eigenlijk helemaal niet zo was. Dat zou ik nou eens een interessant verhaal vinden! (:

    En de voorbeschouwing enzo begint om 20:00, dus ik ga zo naar beneden!


    ars moriendi

    Vampires schreef:
    BAAS BOVEN BAAS! (cool)


    HAHAHAHA ALL MY LOVE FOR THOSE BOYS x'D Omg, geweldige foto Kim. x'D


    ars moriendi

    Nieve schreef:
    Zie ze zitten dan, gangsters.

    Correctie, mijn gangsters.

    Huntelaar schreef:
    Hmm tsja, in dat geval zijn mijn suggesties misschien niet echt toepasselijk. haha. Ik was anders misschien gegaan voor iemand als Wesley Sneijder. Dan zou je die diva van een Yolanthe er zelfs nog in kunnen laten voorkomen, als een soort tegenpool van je hoofdpersoon. Dat Wesley dan toch helemaal de glamourkant op is gegaan terwijl hij eigenlijk helemaal niet zo was. Dat zou ik nou eens een interessant verhaal vinden! (:

    En de voorbeschouwing enzo begint om 20:00, dus ik ga zo naar beneden!

    Ik ga misschien ook wel zo iets doen. En Arjen laat ik er dan ook heel erg veel in voorkomen. Want ik wil gewoon dat de hoofdpersoon in een tweestrijd komt tussen Wesley en Arjen.

    Huntelaar schreef:
    HAHAHAHA ALL MY LOVE FOR THOSE BOYS x'D Omg, geweldige foto Kim. x'D

    Ja, vond hem zelf ook buitengewoon geniaal.


    Chaos is a ladder.

    Ik ga naar beneden om daar de wedstrijd te zien. Doei iedereen! x




    Chaos is a ladder.

    Geen werkende ustream, kill me now.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Lekker met je volle aandacht op Oranje dan, hahaha. =D Kay guys, I'm off. Huntie moet gaan vlammeeeeeeen!


    ars moriendi

    Oké, ik kijk het nu in de kamer van me ouders - laptop erbij, looool.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Goooo Matthijsen!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Verdomme:(


    ~

    Omg wat is dit. België scoort en nog wel een Belgische versie van mn Jetro ook. Ik moet 'et eerlijk zeggen hoor, ook al spelen we nogmar 25 minuten, maar wat spelen we verdomd slecht tot nu toe. Zit op mn mobrl btw, dus let niet op spellingsfouten.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Omg wat is dit. België scoort en nog wel een Belgische versie van mn Jetro ook. Ik moet 'et eerlijk zeggen hoor, ook al spelen we nogmar 25 minuten, maar wat spelen we verdomd slecht tot nu toe. Zit op mn mobrl btw, dus let niet op spellingsfouten.


    Dit is niet grappig meer:( Wat is er met ons geweldige Nederlands elftal gebeurd wat 2 jaar geleden in de finale van het WK stond?:O


    ~

    Aaaah bijna! Nu nog echt scoren.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Bij Duitsland kreeg de keeper net rood. Messi ging de penalty nemen en de keeper hield hem_O_ und meine man spielt:9~


    ~