• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas


    ars moriendi

    Dictionary schreef:
    Met wel programma heb je die cover zo gemaakt?:)

    Ik heb hem niet zelf gemaakt, iemand die ik ken op een andere site/forum heeft dat voor me gedaan (:


    Chaos is a ladder.

    Ik wil weer op vakantie ):


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb weer nieuwe oortjes dus ik kan weer muziek luisteren. _O_


    Chaos is a ladder.

    Criska schreef:
    Ik wil weer op vakantie ):

    Ik ook.. *zucht*


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Ik ook.. *zucht*


    Ik mis het weer, de cultuur, het vliegtuig. Oh ik mis het vliegtuig Haha. Dat vind ik echt het lekkerste gevoel ooit, opstijgen en landen, heerlijk! Het is alleen nu zo'n vreemd besef dat ik in het tijdbestek van een jaar waarschijnlijk nergens meer heen ga, alleen kamperen in eigen land zover ik daar niet onderuit kan komen.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik was DOODSBANG in het vliegtuig. God, ik dacht echt dat ik me eten niet binnen zou kunnen houden. En ik zat te spacen op de wc omdat het zo'n klein hokje was.


    Chaos is a ladder.

    HET IS ME GELUKT!! We gaan niet naar het strand, yes, lol.
    Iemand al een link gevonden waar ik wedstrijden kan kijken?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik zou nu dus echt wel naar het strand willen...


    Chaos is a ladder.

    Nieve schreef:
    HET IS ME GELUKT!! We gaan niet naar het strand, yes, lol.
    Iemand al een link gevonden waar ik wedstrijden kan kijken?

    Yayy!
    No clue girl, ik ga met mijn volle aandacht bij mijn mannen zijn (: <3


    ars moriendi

    Vampires schreef:
    Ik was DOODSBANG in het vliegtuig. God, ik dacht echt dat ik me eten niet binnen zou kunnen houden. En ik zat te spacen op de wc omdat het zo'n klein hokje was.


    Ik vind het echt geweldig. Echt Heerlijk. Turbulentie maakt het alleen maar leuker. Alleen mijn vlucht in een oud vliegtuig met alleen maar luchtzakken boven the middle of nowhere was niet echt genieten maar verder vind ik het geweldig!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Op de terugweg uit Turkije had ik echt het idee alsof we een salto in de lucht aan het maken waren.


    Chaos is a ladder.

    Heee ik heb trouwens over de 10000 post!!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Criska schreef:
    (...)

    Ik mis het weer, de cultuur, het vliegtuig. Oh ik mis het vliegtuig Haha. Dat vind ik echt het lekkerste gevoel ooit, opstijgen en landen, heerlijk! Het is alleen nu zo'n vreemd besef dat ik in het tijdbestek van een jaar waarschijnlijk nergens meer heen ga, alleen kamperen in eigen land zover ik daar niet onderuit kan komen.

    Jaa, ik mis vooral de flirts met de Franse jongens/mannen.. die zijn echt veel knapper over het algemeen dan wat we hier in Nederland over de straten hebben lopen, lol.


    ars moriendi

    Ik mis alles aan Turkije. Zelfs die stronteigenwijze macho irritante obers.


    Chaos is a ladder.

    Guys, ik word echt meer gestresst met de minuut, omdat ik nog steeds geen fucking link heb, omygod.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.