• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    (...)
    N'aww.. you poor thing.. Ik kan me de dag dat Dirk Kuyt zou stoppen met voetbal ook niet voorstellen gewoon. Vind het gek of vind het niet gek maar die man was mijn eerste grote voetbalheld, haha. (: Enkele jaren geleden, toen ik meer en meer into het Nederlands Elftal raakte, vond ik hem het allergeweldigst om zijn skills, werkhouding en teambuilding. Sinds een tijdje is Huntelaar mijn favoriete speler geworden om zijn skills, vechtlust en, I'm not gonna lie, zijn leukheid, maar Kuyt zal altijd een bijzondere voetballer voor mij blijven. Amen.


    :') Hahaha. Ik snap je. Hij stopt nog niet, dat wilt de wereld gewoon te graag maar hij is een beest. Tennis is zijn leven, naast zijn familie en dat vind ik zo mooi aan hem. Zijn familie is en blijft nummer één, hoe rijk, hoeveel macht, of hoeveel vrouwen hij ook kan krijgen. Hij is er echt trouw in en houdt privé en werk geheel gescheiden. Die man heeft me gewoon veranderd en als hij stopt ja, ik zal het moeilijk vinden.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Even test voor m'n ava. Hahha. En wat is Wizards of Waverly Place toch spannend!!!


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rechtstreeks van zijn Facebook; net geuploaded.


    I am very sad to announce that I am still not ready to play ad have to withdraw from this year's US Open in NYC. I am sorry since I always found great crowds and great support, but I have to continue with my recuperation and preparation to be ready to play in the right conditions. I want to say hi and thanks to all the fans in particular to the new yorkers. I'll miss you all this year at the Open!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Rechtstreeks van zijn Facebook; net geuploaded.


    (...)

    Aahw.. :C


    ars moriendi


    Ik wil dat shirt.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik wil, of eigenlijk moet, van mezelf een nieuw voetbalverhaal maken maar ergens heb ik daar totaal geen zin in.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Ik wil, of eigenlijk moet, van mezelf een nieuw voetbalverhaal maken maar ergens heb ik daar totaal geen zin in.

    Ik wil ook een nieuwe, hahaha. Ik heb echt fucking veel zin in zo'n heerlijk dramatisch verhaal.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Je haalt me de woorden uit de mond. Ik heb zin om een voetbalverhaal te maken met extreem veel drama, verdriet, pijn en romantiek.


    Chaos is a ladder.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Aahw.. :C


    Ik baal echt. Het zou echt een perfecte zomer worden: Roland Garros, Wimbledon, EK, Olympics, US. Maar ja, Nole heeft nu weer tijd om nummer 1 te worden ):


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Ik baal echt. Het zou echt een perfecte zomer worden: Roland Garros, Wimbledon, EK, Olympics, US. Maar ja, Nole heeft nu weer tijd om nummer 1 te worden ):

    Tsja, ik dacht ook dat het de perfecte voetbalzomer zou worden. Is dat even lekker niet gebeurd.


    ars moriendi

    Haha, omg, het Nederlands Elftal heeft een kringgesprek gehad met Louis van Gaal over alles wat er is gebeurd. Doet me echt denken aan de basisschool, waarin we dat ook altijd deden met de leraar of lerares als we ruzie hadden getrapt met de kindjes onder elkaar, lol. :'D


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Haha, omg, het Nederlands Elftal heeft een kringgesprek gehad met Louis van Gaal over alles wat er is gebeurd. Doet me echt denken aan de basisschool, waarin we dat ook altijd deden met de leraar of lerares als we ruzie hadden getrapt met de kindjes onder elkaar, lol. :'D

    Inderdaad, of een kringgesprek als je terug kwam van vakantie om te vertellen wat je in de vakantie hebt gedaan.

    Had je dat trouwens gezien bij RTL Boulevard? Haha. Ik althans wel (":


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    Inderdaad, of een kringgesprek als je terug kwam van vakantie om te vertellen wat je in de vakantie hebt gedaan.

    Had je dat trouwens gezien bij RTL Boulevard? Haha. Ik althans wel (":

    Nee, dat kijk ik niet. Via een MeemetOranje.


    ars moriendi

    Net kwam er iets in me op, wat vinden jullie hiervan?

    Soms vraag ik me wel eens af wat er door je gedachten sluipt als ik je naam noem. Of je aan de zomer denkt waarin we continu bij elkaar waren,
    elke dag, elk uur en elke minuut. Hoe we samen in mijn tentje sliepen en jij me na een lange nacht je huissleutel gaf, als teken dat je me vertrouwde.
    Ik was verrast, had niet verwacht dat je me zoiets toevertrouwde. Ook al was het een maar een simpele en gewone sleutel, zilver van kleur en verder niets bijzonders. Ik wist heel goed dat dit voor jou niet zomaar iets was. Het betekende dat ik welkom was, dat ik naar je toe kon komen als ik het moeilijk had of gewoon zin in gezelschap. Een teken van vriendschap, liefde en meer. Maar jaren zijn voorbij gegaan en ik weet dat er dingen zijn veranderd. Niet alleen jij, maar ook ik. Niet meer het stel puberende tieners, ouder en misschien zelfs wel wat wijzer. De tijd waarin we droomde dat we eindelijk volwassen zouden zijn is aangebroken en nu ik aan al die zomers terug denk, zou ik willen dat het niet zo was.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.



    Aahw man, dit is zo verschrikkelijk geweldig maar ook treurig om te zien. Die passie, dat vuur, de groep, het succes. Ik wil dat gevoel terug. <3 Back to '10. (:


    ars moriendi