• Wat als je niet weet wat je naar je studie wilt gaan worden. Voor […] is dat geen probleem, ze weet precies wat ze gaat doen. Ze wil kinder Nanny worden. Ze gaat advertenties bij langs voor een baantje als Nanny en vind een redelijk leuk aanbod in de krant. Ze belt naar het adres en verrassend genoeg word ze ook nog eens aan genomen. Pas wanneer ze bij haar adres komt heeft ze door dat het om het dochtertje van David Villa gaat, Zaida. Zaida is niet bepaald een makkelijk kindje, ze eist tonnen aandacht en is dan ook redelijk verwaand. Alles doet […] eraan om een succesvolle Nanny voor Zaida te zijn. Uiteindelijk krijgt ze het voor elkaar en worden Zaida en […] beste vriendinnetjes. Zaida krijgt van […] alle aandacht die ze verdiend, en begint dan ook super veel van Zaida te houden.
    Zo rolt ze in het hele voetbalwereldje, ook leert ze de voetballers van Barça kennen door de Nanny te zijn van Zaida. En word beste vrienden met [voetballer]. Maar wat als haar vriendschap meer betekent te zijn met [voetballer], en hij meer tijd in beslag neemt dan ze had verwacht. Wat als […] haar werk belangrijker begint te vinden als haar persoonlijke liefdesleven. Ze kan Zaida toch niet zomaar in de steek laten, na alles wat ze hebben opgebouwd?

    Doen/ Niet doen?
    Titel?
    Voetballer?

    [ bericht aangepast op 8 jan 2011 - 11:35 ]


    Everything is worse without music.

    Doen/ Niet doen?
    Doen
    Titel?
    Geen idee. (:
    Voetballer?
    Geen, want ik vind het nogal cliché worden. Meisje ontmoet voetballer, vrienden, verliefd. Snap je wat ik bedoel? Zonder bekende personen, maar personen de bekend spelen in het verhaal, maar het niet in het echt zijn, dat is origineler. Savvy? :Y)


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Doen natuurlijk,
    you know who I want. _O_


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Quarterback schreef:
    Doen/ Niet doen?
    Doen
    Titel?
    Geen idee. (:
    Voetballer?
    Geen, want ik vind het nogal cliché worden. Meisje ontmoet voetballer, vrienden, verliefd. Snap je wat ik bedoel? Zonder bekende personen, maar personen de bekend spelen in het verhaal, maar het niet in het echt zijn, dat is origineler. Savvy? :Y)


    Niet iedereen vind het leuk om over onbekende personen te schrijven. ;p


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    Blaugrana schreef:
    (...)

    Niet iedereen vind het leuk om over onbekende personen te schrijven. ;p


    Ik zeg het toch alleen maar. Ze vraagt het toch? 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Ik ga het leven aaaaaaaaaaaaaaaaaaaals [...] een originele voetballer aan de haak slaat. 8D


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Quarterback schreef:
    (...)

    Ik zeg het toch alleen maar. Ze vraagt het toch? 8D


    I know. Maar het was mijn mening. (krul)


    “She was another broken doll dreaming of a boy with glue.” - Atticus

    ze eist tonnen aandacht


    #WWED - What Would Emma Do?

    Junns schreef:
    (...)


    Haha dank je. (nerd)


    Everything is worse without music.