• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas


    ars moriendi

    Wacht, fuuuuuck. Heeft Spanje vandaag een vriendschappelijke wedstrijd tegen Puerto Rico? Gooosh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Wacht, fuuuuuck. Heeft Spanje vandaag een vriendschappelijke wedstrijd tegen Puerto Rico? Gooosh.


    Moet je nu kiezen?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Morning.

    Fijn ik kan verdomme geen muziek luisteren. -_-


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Ik kan ook geen muziek luisteren. Mijn oortjes hebben het begeven. Dus nu zit ik hier dood te gaan. x____x


    Chaos is a ladder.

    Nou dit is erger, hij zegt iets over de geluidskaart.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Criska schreef:
    (...)

    Moet je nu kiezen?

    Nee, want de wedstrijd van Spanje begint om vijf uur en anders had ik gewoon voor Nederland gekozen. Volgensmij mis ik sowieso beide wedstrijden, aangezien m'n ma vanavond naar het strand wilt met het hele gezin, ugh. Ga er nog wel onderuit proberen te komen though.
    Iemand die misschien een link heeft waar ik de wedstrijden van zowel Spanje als Nederland live kan kijken?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    (...)
    Nee, want de wedstrijd van Spanje begint om vijf uur en anders had ik gewoon voor Nederland gekozen. Volgensmij mis ik sowieso beide wedstrijden, aangezien m'n ma vanavond naar het strand wilt met het hele gezin, ugh. Ga er nog wel onderuit proberen te komen though.
    Iemand die misschien een link heeft waar ik de wedstrijden van zowel Spanje als Nederland live kan kijken?


    Hahaha, dat scheelt. Ik heb geen links. Moet zelf ook even zoeken.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik heb met al mijn vriendinnen lessen ;D Eindelijk!!


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nieve schreef:
    Gooooodmorning girls, you know what day today is right?
    BIG MATCH. FUCK YES!!!!!!!!!!!

    Akjflkrejgklrejér ik ben echt zenuwachtig. D:


    ars moriendi

    Ik ga mijn tent maar weer eens opzetten.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Shoppen met mama, toedels!


    Chaos is a ladder.

    AAAAHHHHH DUITSLAND - ARGENTINË OM 20.45 VANAVOND*O*


    ~

    Ik ben echt verliefd op de nieuwe cover van mijn verhaal.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Ik ben echt verliefd op de nieuwe cover van mijn verhaal.


    Met wel programma heb je die cover zo gemaakt?:)


    ~

    Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee sexy ladies!


    ars moriendi