• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas


    ars moriendi

    Nieve schreef:
    Net kwam er iets in me op, wat vinden jullie hiervan?
    (...)

    Hihi, mooi. Dat soort relaties zijn altijd erg mooi. Zoals je weet heb ik het zelf ook in mijn verhaal verwerkt tussen Klaas en Emma, op een net wat andere manier. (:


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:


    Aahw man, dit is zo verschrikkelijk geweldig maar ook treurig om te zien. Die passie, dat vuur, de groep, het succes. Ik wil dat gevoel terug. <3 Back to '10. (:

    Opschieten naar 2014, can't freaking wait.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik verheug me er echt op om Wes op tv te zien. _O_


    Chaos is a ladder.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hihi, mooi. Dat soort relaties zijn altijd erg mooi. Zoals je weet heb ik het zelf ook in mijn verhaal verwerkt tussen Klaas en Emma, op een net wat andere manier. (:

    Ik denk dat ik er iets van ga maken als word geïnstalleerd is. Een soort verhaal met heel veel flashbacks over een vriendschap tussen een vakantie vriendinnetje van een voetballer die elke zomer terugkwam en hem de top zag bereiken en zo ook het contact met hem verloor. Dat ze sinds haar negentiende of twintigste daar niet meer is geweest en nu jaren later, nu ze getrouwd is en zo terugkomt - alleen - en hem dan tegenkomt, als hij al met 'pensioen' is.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    (...)
    Ik denk dat ik er iets van ga maken als word geïnstalleerd is. Een soort verhaal met heel veel flashbacks over een vriendschap tussen een vakantie vriendinnetje van een voetballer die elke zomer terugkwam en hem de top zag bereiken en zo ook het contact met hem verloor. Dat ze sinds haar negentiende of twintigste daar niet meer is geweest en nu jaren later, nu ze getrouwd is en zo terugkomt - alleen - en hem dan tegenkomt, als hij al met 'pensioen' is.


    Aahw, dat is heel lief ja. Mooi idee! Weet je al welke voetballer je er voor gaat gebruiken? Ik ga gillen als je nu een Nederlander noemt.

    En wat 2014 betreft: WE ZIJN ONDERWEG NAAR FUCKIN 2014. =D


    ars moriendi

    Ze gaat Jetro ervoor gebruiken. Dúh. (cat)


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Ze gaat Jetro ervoor gebruiken. Dúh. (cat)

    Natuurlijk, hoe heb ik die kunnen vergeten D: . Man, man, man ik kan niet wachten tot ik weer eens ouderwets kan gaan schreeuwen naar de tv. <3 Binnekort moeten we trouwens wel echt even gaan kijken naar NL-Duitsland he ;)


    ars moriendi

    I want Wesley. And I want him now. Serieus, ik voel me nu echt een klein kind man.

    Hoe dan ook, ik moet mezelf bedwingen om géén superdramatisch voetbalverhaal te beginnen.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    I want Wesley. And I want him now. Serieus, ik voel me nu echt een klein kind man.

    Hoe dan ook, ik moet mezelf bedwingen om géén superdramatisch voetbalverhaal te beginnen.

    Als je jezelf toch niet kan bedwingen, moet je wel een Arjen Robben verhaal maken. Dan ben ik officieel groupie. Van je story dan hè, niet van Arjen. Of toch wel..?:9~ -wbw-


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Als je jezelf toch niet kan bedwingen, moet je wel een Arjen Robben verhaal maken. Dan ben ik officieel groupie. Van je story dan hè, niet van Arjen. Of toch wel..?:9~ -wbw-

    Ik zit nog steeds met dat Wesley/Arjen idee in mijn hoofd. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    Ze gaat Jetro ervoor gebruiken. Dúh. (cat)

    Niet verklappen nou.
    Haha, nog geen idee. Ik heb het niet zo met de Nederlandse voetballers om eerlijk te zijn, Claire. Suggesties?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik vind het wel een leuk verhaal voor Rafael van der Vaart, om eerlijk te zijn, Amy. Maar Claire heeft gelijk. Als je een Nederlander gaat gebruiken, ga ik je serieus virtueel knuffelen. Dat zou namelijk PERFECT zijn.


    Chaos is a ladder.

    De match begint nu toch? Of pas om kwart voor negen? Lol. Ik lees op elke site weer iets anders en die fucking ustreams werken anders niet.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    De match begint nu toch? Of pas om kwart voor negen? Lol. Ik lees op elke site weer iets anders en die fucking ustreams werken anders niet.

    In de Televizier staat om 20;00 uur, dat heb ik net nog in mijn handen gehad namelijk.


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    In de Televizier staat om 20;00 uur, dat heb ik net nog in mijn handen gehad namelijk.

    Hmm, dan zal het wel 20:00 zijn. Ik heb de "livestream" van nos aan, lol, hopen dat die het doet, want ik vind die het meest betrouwbaar, denk ik.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.