• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas


    ars moriendi

    Ik ga slapen. Misschien (waarschijnlijk dus) dat ik morgen nog even op het forum verschijn.


    Chaos is a ladder.

    Hahaha omg Amy, jij bent zo'n mean-ass! Straks gaat Jetro nog huilen om wat je allemaal zegt! :'D


    ars moriendi

    Oke, het wordt nu eng. Ik heb vandaag als drie sms'jes gekregen van verschillende buitenlanders over liefde ofzo.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    Hahaha omg Amy, jij bent zo'n mean-ass! Straks gaat Jetro nog huilen om wat je allemaal zegt! :'D

    Hahahaha, hij zou dit maar allemaal lezen hè. Zou die het sarcasme eraf zien druipen?


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Godverdomme mijn pc zegt dat ie geen geluidskaart meer heeft wtf man?!


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Nieve schreef:
    (...)
    Hahahaha, hij zou dit maar allemaal lezen hè. Zou die het sarcasme eraf zien druipen?

    Hmm.. misschien niet.. in dat geval zit hij op dit moment over jou te zwijmelen.. GELOOF ME HIJ GAAT MORGEN SCOREN VOOR JOU (al is hij geen spits of niks maar jesnaptmijnpunt)


    ars moriendi

    Iemand enig idee waar ik heen kan met zo'n honderd zeer oude mobieltjes waarvoor ik nog wat krijg om aan "projecten te geven. Ik kan/mag ze nergens kwijt '--


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hmm.. misschien niet.. in dat geval zit hij op dit moment over jou te zwijmelen.. GELOOF ME HIJ GAAT MORGEN SCOREN VOOR JOU (al is hij geen spits of niks maar jesnaptmijnpunt)

    Voor mij nog wel, HAHA. Lol, echt ik vind hem zo grof spelen. Over een paar jaar mag die terugkomen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fuckzooi, van Gaal gaat in de tweede helft allemaal debutanten invoeren en Heitinga, Mathijsen en Willems *er dan uithalen. Kut, hallo, we moeten wel winnen enzo?!

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 23:19 ]


    ars moriendi

    Huntelaar schreef:
    Fuckzooi, van Gaal gaat in de tweede helft allemaal debutanten invoeren en Heitinga, Mathijsen en Willems *er dan uithalen. Kut, hallo, we moeten wel winnen enzo?!

    Lol, Willems maakt me niet eens zo veel uit eigenlijk. De eerste wedstrijd van het EK speelde die echt wel goed, maar daarna werd het steeds slechter. Vlaar mag er van mij wel in though, vond hem wel goed spelen tijdens het EK. Als we hem niet hadden gehad, dan was het tijdens die wedstrijd van Portugal nog slechter gegaan, gosh.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    (...)
    Lol, Willems maakt me niet eens zo veel uit eigenlijk. De eerste wedstrijd van het EK speelde die echt wel goed, maar daarna werd het steeds slechter. Vlaar mag er van mij wel in though, vond hem wel goed spelen tijdens het EK. Als we hem niet hadden gehad, dan was het tijdens die wedstrijd van Portugal nog slechter gegaan, gosh.

    NL-Portugal is met 3-1 gewonnen, waar heb je het over? 1 x vd Vaart, 2 x Huntelaar en 1 x Ronaldo(cat)

    Nou, maar van Gaal begint ook al met debutanten. Dadelijk is de helft debutant. België gaat heel aanvallend spelen en is er op gebrand om te winnen. En die spelen niet met jonkies..


    ars moriendi

    Lol nevermind, tyfus pc, doei.


    Normal girl at day, Catwoman at night.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    NL-Portugal is met 3-1 gewonnen, waar heb je het over? 1 x vd Vaart, 2 x Huntelaar en 1 x Ronaldo(cat)

    Nou, maar van Gaal begint ook al met debutanten. Dadelijk is de helft debutant. België gaat heel aanvallend spelen en is er op gebrand om te winnen. En die spelen niet met jonkies..

    Oja, true story, I almost forgot.
    Nah, ik weet niet. We zien morgen wel en heel misschien pakt het wel goed uit. Ben sowieso blij dat Gregory is opgerot, hahaha. Ben heel benieuwd en ik ga Markje missen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    NL-Portugal is met 3-1 gewonnen, waar heb je het over? 1 x vd Vaart, 2 x Huntelaar en 1 x Ronaldo(cat)

    Nou, maar van Gaal begint ook al met debutanten. Dadelijk is de helft debutant. België gaat heel aanvallend spelen en is er op gebrand om te winnen. En die spelen niet met jonkies..


    Shut up Claire ;D. Portugal_O_


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nieve schreef:
    (...)
    Oja, true story, I almost forgot.
    Nah, ik weet niet. We zien morgen wel en heel misschien pakt het wel goed uit. Ben sowieso blij dat Gregory is opgerot, hahaha. Ben heel benieuwd en ik ga Markje missen. (:

    ECHT HE. HEERLIJK. Eindelijk gerechtigheid! Ik mis Mark ook al. Ik vind dat hij ook een uitzwaaimomentje verdiend, net als die topper van een Gio. Dat was echt machtig toen hij afscheid nam, daar was ik bij! =D

    Herrineren jullie je dit pareltje nog? Mijn god, ik wist niet meer waar ik het had toen. Heel mijn dorp was op de hoogte van die goal door mij zonder dat ze de tv daarvoor aan hoefden te zetten, lol:



    @Demi:(puh)!


    ars moriendi