• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas


    ars moriendi

    Vampires schreef:
    Ik kan daar echt geen antwoord op geven, Claire.

    Oh, en het is voor 99% zeker dat ik mee mag naar de voetbalwedstrijd met jullie.


    Ik heb 't nog niet gevraagd -iets wat kleine probleempjes A. - maar weet wel dat ik woensdag sowieso tot kwart voor vijf op school zit en donderdag volgens mij om kwart over acht begin. Dus alleen daarom zou het al niet mogen '--. Maar proberen waard.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Ik hou het toch maar bij een Icetea haha
    Fucking goedkoop is dat spul

    [ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 21:46 ]

    Ik snap je hoor Kim, als iemand mij zou vragen te kiezen tussen Jetro of Fernando - nou dan zou ik geen keuze kunnen maken hoor.



    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Oh god, lol, ik moet echt stoppen met die foto's van hem, AHAHA.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Ik snap je hoor Kim, als iemand mij zou vragen te kiezen tussen Jetro of Fernando - nou dan zou ik geen keuze kunnen maken hoor.




    Ik zou dan toch voor Jetro'tje gaan. Je weet wat ze over donkere mannen zeggen *wbw*


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Mensjes, ik ga afsluiten
    Misschien tot morgen

    Ik ga ook:) Even lekker bank hangen met wat hapjes:$ Misschien tot straks(K)


    ~

    Criska schreef:
    (...)

    Ik zou dan toch voor Jetro'tje gaan. Je weet wat ze over donkere mannen zeggen *wbw*

    Dat weet ik inderdaaad. Maar je weet ook wat ze zeggen over grote handen.. (wbw)


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Nieve schreef:
    Ik snap je hoor Kim, als iemand mij zou vragen te kiezen tussen Jetro of Fernando - nou dan zou ik geen keuze kunnen maken hoor.




    Chaos is a ladder.

    De Afghaans Nederlandse Ava is helemaal door het dolle heel als ze de kans krijgt om haar studie journalistiek af te ronden tijdens het WK 2014. Dit zal ook de laatste keer zijn dat Ava haar vrijheid heeft want een echte journaliste zal het meisje niet worden. Haar moeder heeft andere plannen met Ava’s leven. Om haar eer te redden wordt Ava uitgehuwelijkt aan de Afghaanse Khadim, een veertig jaar oudere neef uit Kabul. Tijdens haar tripje naar Brazilië wordt Ava hopeloos verliefd op een van de deelnemers van het toernooi en wordt ze voor de meest lastige keuze gesteld: of in Brazilië en haar nieuwe vriend blijven, of naar huis, naar Khadim en haar tien jarige zoontje.


    Iets als dit maar dan wel beter.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Nieve schreef:
    (...)
    Dat weet ik inderdaaad. Maar je weet ook wat ze zeggen over grote handen.. (wbw)



    Oehh, nu wordt de keuze lastiger. Toch ga ik voor Jetro. Dat verhaal, er zit waarheid in *wbww*


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Oehh, nu wordt de keuze lastiger. Toch ga ik voor Jetro. Dat verhaal, er zit waarheid in *wbww*

    How do you know? (cat)


    Chaos is a ladder.

    Vampires schreef:
    (...)
    How do you know? (cat)


    Na twee jaar Afrika, waar men gewoon bloot loopt en geen schaamte kent, zie je wel eens iets *wbw*. Nee, ik ben niet ontmaagd door een Afrikaan.


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    Na twee jaar Afrika, waar men gewoon bloot loopt en geen schaamte kent, zie je wel eens iets *wbw*. Nee, ik ben niet ontmaagd door een Afrikaan.

    Ik schrok al (":


    Chaos is a ladder.

    Criska schreef:
    (...)

    Na twee jaar Afrika, waar men gewoon bloot loopt en geen schaamte kent, zie je wel eens iets *wbw*. Nee, ik ben niet ontmaagd door een Afrikaan.

    HAHAHAHA, nee, je bent er niet door ontmaagd, maar je hebt er wel iets anders mee gedaan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.