• Lovely WAG's
    Marjolien Gomez - Kim Sneijder - Sanne Kaká - Cheryl Torres - Charissa van der Vaart - Lotte Özil - Amy Torres - Claire Huntelaar - Naomi Khedira - Demi Ronaldo - Lisanne Eriksen - Jasmine Villa - Manon Fabregas - Emmely Özil - Berna Casillas


    ars moriendi

    Criska schreef:
    (...)

    Piraat!!!! :')

    Je weet zelluf :Y)

    Haha. Arjen is geweldig wat dat betreft! ^^


    Chaos is a ladder.

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Je weet zelluf :Y)


    Ik wist dat je zo ging antwoorden :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Criska schreef:
    (...)

    Ik wist dat je zo ging antwoorden :')

    Hahahha, ik ben voorspelbaar x'D

    Vampires schreef:
    Haha. Arjen is geweldig wat dat betreft! ^^

    Deze is zo baas, Kim:


    ars moriendi

    Ik zou het zo geweldig vinden om Wesley te ontmoeten. Dat zou echt zó geweldig zijn. Je zou me niet blijer kunnen maken.


    Chaos is a ladder.

    OMG ik zag net zo'n schattig jongetje van een jaar of 3, so cute <3

    Vampires schreef:
    Ik zou het zo geweldig vinden om Wesley te ontmoeten. Dat zou echt zó geweldig zijn. Je zou me niet blijer kunnen maken.

    Just gimme my Huntie. :9~

    En als je zou moeten kiezen tussen Wes en de cast van Vampire Diaries? =O Wat zou je dan kiezen?


    ars moriendi

    @Claire: Richard/stalker update. Na zijn examen is hij aan het nadenken over de wereld. Hij wilt meer vrolijk en socialer zijn '--. Zijn statussen bestaan uit deze teksten: "Als amerikanen mensen met een donkere huidskleur 'african american' noemen, hoe noemand ze gekleurde mensen uit willekeurige landen uit europa of azië dan?"

    What's wrong?


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    VanDerVaart schreef:
    (...)
    Hahahha, ik ben voorspelbaar x'D


    Dat valt nou ook nog wel mee :')


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."

    Huntelaar schreef:
    Just gimme my Huntie. :9~

    En als je zou moeten kiezen tussen Wes en de cast van Vampire Diaries? =O Wat zou je dan kiezen?

    Claire, dát is de smerigste vraag ooit. (krul)


    Chaos is a ladder.

    Criska schreef:
    @Claire: Richard/stalker update. Na zijn examen is hij aan het nadenken over de wereld. Hij wilt meer vrolijk en socialer zijn '--. Zijn statussen bestaan uit deze teksten: "Als amerikanen mensen met een donkere huidskleur 'african american' noemen, hoe noemand ze gekleurde mensen uit willekeurige landen uit europa of azië dan?"

    What's wrong?

    Hahaha mijn god, is hij nu opeens filosofisch gaan denken? :'D


    ars moriendi

    Vampires schreef:
    (...)
    Claire, dát is de smerigste vraag ooit. (krul)

    Neuhh, das een heel makkelijke vraag! (krul)


    ars moriendi

    Ik kan daar echt geen antwoord op geven, Claire.

    Oh, en het is voor 99% zeker dat ik mee mag naar de voetbalwedstrijd met jullie.


    Chaos is a ladder.

    Huntelaar schreef:
    (...)
    Hahaha mijn god, is hij nu opeens filosofisch gaan denken? :'D


    Ja, vervelend. Vooral omdat het antwoord zo simpel is: Asian, European '-- Hij is nu helemaal stil geweldig. :')
    Of hij post dingen zoals dit: "miauw miauw, miauw mauw mauw" What the hell O.o


    "The only way of finding a solution is to fight back, to move, to run, and to control that pressure."