• Cimmeria Academy is een bijzondere school.
    Het is in de eerste plaats een internaat met uitmuntende leerkrachten.
    Er is niets vreemd aan... alhoewel.
    Er schuilen duistere krachten in de school. Demonen terroriseren de boel, in hun mensengedaante, en manipuleren de andere leerlingen en leerkrachten.
    Het heeft dan ook niet lang geduurd tot er andere wezens kwamen... engelen om de Demonen te verjagen.



    Mensen:
    Jongens:

    Xavier Jonathan Devinson - Poeh
    Timothy Rhine - Poeh
    Ryan Vilian Parker - WillNotLearn

    Meisjes:
    Alexi Jaylin Parker - LostMagic
    Helena ariana Levingar - MyMisery
    Sky Leslie Whitefield - jaimyhoi
    Amare Catherine Eastwood - Prisoner


    Engelen:
    Jongens:

    Daniël Emilio Scagotti - WillNotLearn
    Nathan Alexander Scagotti - WillNotLearn
    Joshua Devine - LostMagic

    Meisjes:
    Amarantha Hayde Smith - xEques
    Maddison Eva Ferdge - MyMisery
    Daléna Mozette Mandore - Dashed
    Elena Gracia Ramirez - Poeh


    Demonen:
    Jongens:
    Axton Crawford - JokerBaby
    Jake Alexander Sadler - LostMagic
    Bradley MacGregor - WillNotLearn

    Meisjes:
    Arleigh Erwina Johnson - 4everdeen
    Vanessa Elenore Woods - Poeh
    Leslie Day - jaimyhoi
    Cathy Ameliah Evans - Aragog


    Naam:
    Roepnaam:
    Leeftijd:
    Demon/ Engel/ mens:
    Uiterlijk / foto:
    Karakter (geen perfectie):
    Extra:



    REGELS

    OCC : tussen haakjes [] () || of {}
    Naamsverandering doorgeven

    Rollentopic
    Lessenrooster (alleen van de maandag. De rest moet nog uitgewerkt worden.)


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    Ik speel met het leren armbandje om mijn pols, terwijl ik voor me uit staar. Het was hier prachtig. Iets wat me eraan deed denken dat er echt nog dingen waren, die het leven het vechten waard maakten.
    Ik legde mijn hoofd op het hare en zuchtte opgelucht.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    LostMagic schreef:
    Jake Sadler
    'Nee.' lach ik en trek haar dicht tegen me aan. 'Dicht genoeg?' vraag ik. 'Of nog dichter?'


    Leslie Day
    Hij trekt me dichter tegen zich aan. 'Dicht genoeg?' vraagt hij. 'Of nog dichter?' ik kijk lachend naar hem. 'Ik geef de voorkeur aan nog dichter,' plaag ik hem. 'Maar ja, ik weet niet of iemand hier zich dan kan inhouden...'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Alexi
    'Wil je nog eens voor me zingen?' vraag ik zachtjes.
    Alles is perfect hier. Het is net alsof de bloemengeuren en kleuren je al je zorgen laten vergeten. Ik trek mijn benen op en leg ze op het bankje.

    Jake Sadler
    Ik trek haar nu nog dichter tegen me. Dichter kan niet meer. Anders zou ze moeten versmelten met me. 'Ik kan het wel hoor.' lach ik en geef haar een kusje op haar neus. 'Kuspauze is voorbij he.' grinnik ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Axton
    "Wat wil je horen?" zeg ik met een kleine glimlach. Ik ben blij dat we alleen zijn, want anders zou ik zo niet zingen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leslie Day
    We liggen nu echt helemaal tegen elkaar aan. En hij geeft me een kusje op mijn neus. 'Hé!' zeg ik lachend. 'Zoals je al zei, os die voorbij!'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Sky Leslie White
    Ik wil zeggen dat ik ze wel kan dragen als hij al wegloopt en ik loop achter hem aan. Ik kijk mijn kamer gefascineerd rond. 'Wauw, die landkaart, die is echt mooi.' zeg ik dan. Ik loop erheen om er mrt mijn hand over te gaan. 'Oke? Wat volgt?' vraag ik dan aan hem.


    Nathan

    Vervolgens laat ik haar de verschillende kamers zien op de bovenverdieping, wat een inhoud: De gigantische inloopkast van Alex en Alice die bijna net zo groot is als mijn eigen kamer, in iedergeval de kamer van Alex en Alice waarbij je ook bijna duidelijk kunt zien welke helft van de kamer van wie is en vervolgens naar buiten bij het water. 'Zal ik Daniël wakker maken?' Vraag ik haar vervolgens terwijl ik een vogel volg die plots opvliegt, hij deed hetzelfde bij mij dus hij verdient het en daarbij betwijfel ik of hij het erg vind.


    Don't be like the rest of them, darling

    Alexi
    'Wat wil je horen?' vraagt hij en ik denk na. 'Je lievelingsliedje.' glimlach ik. Ik ben eigenlijk wel nieusgierig wat dat is.

    Jake Sadler
    'Maar dat slaat niet op neuskusjes.' lach ik en sla mijn armen om haar middel om haar tegen me aan te horen. 'Trouwens je neusje is te schattig.' Misschien slaat ons gesprek nu op niets maar dat kan me niet zoveel schelen.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Nathan laat me heel het huis zien. Mijn mond valt open als ik de inloopkast van Alice en Alex zie. 'Wow...' mompel ik. Als we klaar zijn vraagt hij of hij Daniël wakker moet maken. 'Ik-ehh.. Zou je dat willen doen alsjeblieft?' en ik kijk hem vragend aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    'Trouwens je neusje is te sxhattig,' zegt Jake. En ik doe mijn hand voor mijn neus. 'Kijk niet naar mijn neus,' zeg ik lachend. En nu ik mijn hand voor mijn neus heb kan hij er ook geen kusjes meer op drukken.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Nathan

    'Tuurlijk, desnoots gooi ik een glas water in zijn gezicht' Zeg ik grijnzend waarna ik naar binnenloop en in iedergeval voor de lol een glas water meneem en naar zijn kamer loop, hoelang lag hij nu te slapen? In iedergeval lang genoeg. Zonder hem anders proberen wakker te maken gooi ik het glas water in zijn gezicht en komt hij proestend wakken, 'Je bezoek staat buiten' Voeg ik er aan toe waarna ik een handoek van zijn kast haal en die naar hem gooi voordat ik weer wegloop.


    Don't be like the rest of them, darling

    Jake Sadler
    Ik pruil. 'Verberg je schattig neusje nu niet!' protesteer ik en probeer haar hand weg te duwen. 'Leslietje' zeur ik.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Sky Leslie White
    Ik hoor hoe Narhan echt het glas water in Daniël's gezicht gooit. En ik hoor Daniël proestend wakker worden. 'Je bezoek staat buiten,' zegt Narhan. En dan komt nathan mijn kant op om weer naar buiten te lopen. Nu het moment daar is ben ik heel erg zenuwachtig. Maar ik schud het van me af. Dan loop ik onzeker de kamer in en zie Daniël...


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Leslie Day
    Ik lach als hij mijn hand probeert weg te duwen. 'Eigen schuld dikke bult!' zeg ik dan. 'Dan moet jij niet stiekem uitzonderingen gaan maken.' maar toch haal ik mijn hand weg. 'Ik kan het woord kuspauze eigenlijk ook interpreteren als dat je dan niet mag kussen. En aangezien de pauze over is...' en ik kus hem dan weer zacht maar kort op zijn lippen. Dan kijk ik hem lached aan.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Jake Sadler
    Ik trek haar weer terug naar me toe en zoen haar teder op haar lippen.
    'Je bent echt gek soms. Te gek.' grijns ik. Ik verstrengel mijn hand in haar haar en zoen haar terug.


    'Doubt kills more dreams then failure ever will'

    Leslie Day
    Zijn handen zitten verstrengelt in mijn haar en hij zoent me terug. Yes, denk ik bij mezelf. Ik reageer niet meer op Jake zijn opmerking behalve met een glimlach op mijn lippen terwijl ik hem kus. Mijn hand gaat over zijn borstkas. We weten beiden waar dit op uit kán draaien. Maar dat hoeft niet per se. Als we maar stoppen wanneer het moment daar is. Ik zoen hem terug met alles wat ik in me heb.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.