• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:13 ]


    Your make-up is terrible

    Caleb Nathaniel Pike

    "Stuipen op me lijf is een groot woord, ik ben niet zo snel bang maar erg prettig vind ik een vieze wc niet" Een grijns siert mijn lippen. " Niet gauw bang?" Hmm, zou nog leuk worden dan. "geen eten Hmmm? dat kan nogal lastig worden" fronst ze dan en ik knik. "Tenminste, als je rottend eten wil eten." zei ik toen en het grijnsje bleef op mijn gezicht staan. "Jij zegt het madame."


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Sorry voor de late reactie, ik was eventjes eten.]

    Nightshade / Darren Shade

    "Het tweede kan ik wel snappen, maar het eerste.." Ze schudde met haar hoofd en een paar lokken gleden over haar schouders. Ze zag er zo kwetsbaar uit, alsof ze smeekte genomen te worden. Maar ze deed raar, haar lichaamstaal vertelde me dat ze iets verborg, iets wat over seks ging. Misschien was ze al verkracht. Hmm, dan zou nog een verkrachting in hetzelfde gaatje niet zo opwindend meer. Het was al opgerekt en dat is saai. Wat was ik blij dat er meerdere gaten waren in een menselijk lichaam. "Heb jij al iets engs meegemaakt I mean, we zijn hier nog geen uurtje en ik verveel me nu al dood." Ik werd uit mijn gedachten gerukt en ik keek haar aan. Toen schudde ik mijn hoofd. "Nee, eigenlijk niet. Het is hier inderdaad saai. Ik ben blij dat ik met jou kan praten."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dahlia Evangeline Orellana
    Caleb grijnst. Ik moet toegeven dat het hem staat. Sommige mensen worden er gewoon eng van, Dit was het knappe soort grijns. "Niet gauw bang?" Een lichte grijns komt op mijn gezicht terwijl ik mijn hoofd schud. Vervolgens knikt hij. "Tenminste als je rottend eten wilt eten...Jij zegt het Madame"
    Ik grinnik even. "Dan eet ik nog liever niet" Antwoord ik. "Maar als jij het wilt eten, be my guest" Ik knipoog even speels.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Katherine Sarah Gray
    Bij één van de kamer staat de deur nog open en wanneer ik geen spullen zie staan, bombardeer ik de kamer tot de mijne. Verveeld laat ik me op het bed vallen en grijp naar mijn mobieltje in mijn zak. Ik verwacht dat ik al mijn vrienden gewoon up to date kan houden tijdens de show maar het tegendeel is waar: ik heb geen bereik.
    'Fuck,' mompel ik en sta op om een beetje door de kamer te lopen, maar nergens kan ik bereik vinden, dan maar op de gang proberen.


    everything, in time

    Sal Levine

    Een kleine hand had persoon wat mij liet afvragen hoe uit hij was. Op nieuw had hij een korte buiginkje gemaakt. Hij stelde zich voor als Ayaki die achternaamloos was. Ik fronste voor de zoveelste keer. Hoe kon iemand nou geen achternaam hebben? Iedereen had er toch wel één? Hij zei nog wat over die reality show, maar ik luisterde er niet naar. Het was mij allemaal wel duidelijk hoe het zat. Ik zag zijn blik door mijn kamer heen gaan en hij liet mijn hand los.
    'Fascinerend. Het schijnt dat elk mens er op z'n minst een heeft. Ik kan u wel een rondleiding geven, mocht u er behoefte aan hebben. Ik ken het huis. Mocht u liever een moment van privacy hebben, dan verlaat ik de kamer,' zei hij. Ik haalde mijn schouders op en nam plaats op het bed. Nou snapte ik waarom hij met zijn hand er overheen ging. Ik was verrast om hoe lekker het bed zat.
    'Privacy heb ik niet nodig,' mompelde ik was. 'Maar hoe kan het dat jij de boel hier kent? Dit was toch een verlaten huis? En trouwens, je hoeft me geen u te noemen. Dan klinkt zo oud en ik voel me absoluut niet zo.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Is mijn personage niet aardig?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Ah je wel toch, hij houd zijn gedachten voor zich.. Dat is aardig]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Zoiets dacht ik al, ja.
    En eh, dat hij erover nadenkt is volgens mij al slecht. lol.)

    Niamh Raine Pierce.
    Afwachtend keek ik hem aan, toen ik merkte dat hij even in gedachten was. Waar zou hij over na denken? Zou hij het weten? Gelijk voelde ik paniek opkomen, maar ik schudde mijn hoofd om deze gedachten te verbannen, waardoor de lokken wat heen en weer sprongen. Nee, hij kon het niet weten, ik had het aan niemand verteld en het was nou niet zo dat mensen gedachten konden lezen. This was absurd, verklaarde ik en er kwam dus ook een klein grijnsje op mijn gezicht wanneer ik weer naar hem keek.
    "Nee, eigenlijk niet. Het is hier inderdaad saai. Ik ben blij dat ik met jou kan praten." Ik knikte als bevestiging en liet een zucht horen van tussen mijn donkerrood gestifte lippen. "Ik ben ook blij dat ik met jou kan praten," Ik glimlachte zwakjes. De gedachten aan de avond dat ik verkracht was, waren vers in mijn gedachten, maar deze verdwenen gelukkig wanneer ik weer begon te praten. "Heb je al met de andere kennis gemaakt?"

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 19:16 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [toen ik dat stukje las....kreeg ik een beetje de kriebels van je mitchell :p]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    CyberLord schreef:
    [Is mijn personage niet aardig?]

    I lolled so hard at Night's thoughts. He's almost just as perverted as me. Hehehe.


    No growth of the heart is ever a waste

    [Ghehehe.]

    Nightshade

    Ze schudde alweer haar hoofd, waar zou ze nu weer over nadenken Uiteindelijk leek ze terug te komen want ze glimlachte zwakjes. "Heb je al met de andere kennis gemaakt?" Ik schudde mijn hoofd. "Ik ben niet zo heel sociaal, met één persoon op een avond spreken vind ik meer als genoeg." Misschien zelfs teveel, normaal praat ik niet met mijn slachtoffers. Maar ach, afwisseling moest zijn. "Waarom schudde je nu twee keer je hoofd?" vroeg ik nieuwsgierig, "Waar denk je allemaal aan?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Caleb Nathaniël Pike

    Ze grinnikt. "Dan eet ik nog liever niet, maar als jij het wilt eten, be my guest" Ze knipoogt even speels en ik lach even. "Hmm, dames gaan altijd voor." De speelse grijns verschijnt weer en ik spring van het aanrecht af waarna ik haar aankijk. Ze was een stuk kleiner en ik leunde met mijn armen tegen een kast aan.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rechazame schreef:
    [toen ik dat stukje las....kreeg ik een beetje de kriebels van je mitchell :p]

    [Moet je eens mijn moordenaars SA's lezen :Y)]
    Ivan schreef:
    (...)
    I lolled so hard at Night's thoughts. He's almost just as perverted as me. Hehehe.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 19:22 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dahlia Evangeline Orellana
    "Dames gaan altijd voor" Caleb grijnst weer speels en springt van het aanrecht af en kijkt me aan en leunt met zijn armen tegen het aanrecht aan. "Je hoeft me niet voor te laten gaan hoor. Ik ben op dieet" zeg ik. Ik ben helemaal niet op dieet, ik heb het ook niet nodig maar he. ik hoef ook geen rottend eten te eten. Ik kijk Caleb weer even aan met mijn Kristal blauwe ogen en een speels grijns kwam ook weer op mijn gezicht. "dit is wel een vreemd huis eigenlijk...nog nooit eerder zoiets gezien"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Niamh Raine Pierce.
    Hij schudde zijn hoofd. “Ik ben niet zo heel sociaal, met één persoon op een avond spreken vind ik meer als genoeg.” Bevestigend wat hij zei, knikte ik mijn hoofd omdat ik het met hem eens was. Ik wilde wel sociaal zijn, of een deel van mij dan, maar ik kon het gewoon niet, deels omdat ik vaak afwezig was. Mijn gedachten waren ergens anders en met vele of meerdere mensen praten red ik niet. “Waarom schudde je nu twee keer je hoofd? Waar denk je allemaal aan?” vroeg hij nieuwsgierig en op het moment dat ik mijn mond opendeed om wat te zeggen, klapte deze weer dicht. Opeens voelde ik de paniek weer opkomen en helaas was dit ook in mijn kristalblauwe ogen te zien, zelfs wanneer ik deze snel afwendde. “Nergens aan. Gewoon, stomme dingen, slaan nergens op.” Antwoordde ik vrijwel gelijk, en eigenlijk zo snel dat het wel verzonnen moest zijn, helaas. Hard beet ik op mijn onderlip terwijl ik nog wegkeek. “Heb jij zusjes of broertjes?” vroeg ik toen maar, ook al vond ik het een stomme vraag, ik wist niet waar ik het anders over moest hebben om het andere onderwerp te vermijden.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 19:30 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.