• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:13 ]


    Your make-up is terrible

    [ Ik heb Caleb in de aanbieding. xd wie wilt hem meeten ;d ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    RememberYoux schreef:
    [edit uiterlijk Amaristus:
    niet meer Ariana Grande, maar deze:

    [Dat hoort in het Rollen topic, niet hier!]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 18:26 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sirens schreef:
    [ Ik heb Caleb in de aanbieding. xd wie wilt hem meeten ;d ]

    [Dahlia kan wel?]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 17:58 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    [ Oké, thank you. Mitchell, jij maakt me echt bang, man. D: ]

    Katherine Sarah Gray
    Zoals velen doen, volg ik ook ik de groep het huis binnen. Ik heb geen idee wie er voorop loopt of wie er achter me loopt, het enige waar ik me op focus is het huis zelf. En mijn kauwgom, trouwens, want die is zijn smaak verloren. Binnen begint iedereen het huis te verkennen, ik wacht tot ik alleen achter ben gebleven, kijk om me heen, haal de kauwgom uit mijn mond en plak deze snel onder de eerste stoel die ik zie staan. Vervolgens loop ook ik de trap op naar boven om mijn eigen kamer op te eisen.


    everything, in time

    CyberLord schreef:
    (...)
    [Dat hoort in het Rollen topic, niet hier!]


    [oepssorry ! internetverbinding is slecht, dus ik dacht ik doe het snel hier . ;s - doe het nevernooitmeer!
    btw, wie wil "Amy" meeten ? :3]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Dat moet ook Sam!]

    Night Shade
    Ze keek naar mijn hand. Wat was er mis mee? Het was gewoon een hand, geen klauw. Gelukkig had ik geen klauwen, dat zou dingen zoveel moeilijker maken. Uiteindelijk pakte ze mijn hand vast. "Niamh Pierce." Ik glimlachte eventjes. Toen fronste ze en haar adem stokte terwijl ze naar mijn hand keek. Kut, mijn hand valt weer eens op. Ach geen paniek, dat is me al zo vaak gebeurd. "Je hand is koud," melde ze en haar frons veranderde in een kleine glimlach. Ze deed deed haar andere hand bij die van mij, dit verbaasde me. Normaal trokken ze hem terug. "Het voelt lekker." zei ze terwijl ze naar mijn hand bleef staren. 'Wat een interessant persoon.' dacht ik bij mezelf en glimlachte naar haar. "Nou gelukkig maar, ik dacht al dat ik je daarmee zou afschrikken." zei ik, "Ik heb altijd al last van koude handen gehad. Best vervelend op sommige momenten."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Broadfields schreef:
    [ Oké, thank you. Mitchell, jij maakt me echt bang, man. D: ]

    [Snapt dan niemand dat mijn personage eng moet zijn? Hij moet lief lijken, maar eng zijn :Y)]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dan ga ik ook maar een random post maken..
    ~~~~
    Nathaniel was de trap op gelopen en ergerde zich aan de laatste paar treden, die hoorbaar al veel ouder waren dan hem. Hij had niet de behoefte gehad om gelijk op iemand af te rennen en zich voor te stellen. Dat zou later wel komen, dacht hij. Nee, hij wilde eerst het huis kennen en zijn spullen dumpen in zijn kamer. Hij was door de gang gelopen en had opgemerkt dat het nog niet eens zo'n erg huis was. Het was niet heel erg modern of mooi, maar lelijk was het ook niet. Waar was zijn kamer eigenlijk? vroeg hij zich af terwijl hij verder door de gang liep. Hij kon nog wel verder gaan lopen, maar veel nut had dat niet als hij niet wist waar hij heen moest. Hadden ze in de instructie iets gezegt over vaste kamers? Nee, niet dat hij kon herinneren. En dus bleef hij staan bij een random kamer en trok hij ongegeneerd de deur wagenwijd open. Voordat diegene in de kamer ook maar kon reageren had hij de deur alweer dichtgetrokken, want de tas in de kamer wees erop dat die kamer bezet was. Dit deed hij nog bij een paar andere deuren, totdat hij een kamer vond die leeg was. Daar zette hij zijn tas neer, zonder zich druk te maken over de andere kamers waarvan hij de deur had opengetrokken en waarvan de deur nu misschien nog wel openstond.


    Aan niets denken is ook denken.

    Rechazame schreef:
    (...)
    [Dahlia kan wel?]


    Waar is ze? Hij loopt namelijk ergens door het huis.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ja op sommige momenten ja...sex met koude handen is errug vervelend...]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sirens schreef:
    (...)

    Waar is ze? Hij loopt namelijk ergens door het huis.

    [ze loopt ergens op de beneden verdieping. We kunnen ze wel in de keuken ofzo laten meeten?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sal Levine

    Ik keek de ruimte eens goed rond. Hier moest mijn nachtmerries uitkomen? Ik zuchtte eventjes. Ik liep verder de kamer in.
    'Welkom, jongeman,' hoorde ik opeens achter mij. Ik fronste iets. Ik zou toch zweren dat ik de deur dicht had gedaan? Ik hoorde niks open gaan. Voordat ik omdraaide deed ik mijn capuchon eerst op. Ik keek vaagjes naar de persoon die in de deuropening stond.
    'Hoi,' zei ik tegen hem en krabde iets aan de achterkant van mijn hoofd.
    'Deze kamer is bezet,' voegde ik er nog aan toe. 'Dus eh.. Heb je iets nodig?'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [ Is goed. maak even snel een post ;d ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Caleb Nathaniël Pike.

    Ik krabde eventjes aan mijn achterhoofd en liep naar beneden.
    De eerste verdieping had alleen maar wat kamers. Ik liep met een nonchalante houding verder en keek om me heen. Ik was weer in de hal waar we binnenkwamen en liep toen een kant op waar ik uiteindelijk in een keuken kwam. Verveeld keek ik wat rond. 'Hmm, spannend.' zei ik toen en rolde met mijn ogen waarna ik door de kastjes zocht.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [ Nikki, hebben ze hun mobieltje niet eens bij, of is er gewoonweg geen verbinding, dus dat ze er niets aan hebben? (: ]


    everything, in time