• Uninhabited





    Een groep vrienden gaan kamperen. Ze zijn gedropt op een eiland met maar een paar spullen. Hier moeten ze een week lang blijven. Als al het eten op is weten ze even niet meer wat ze moeten doen. Uiteindelijk gaan ze naar eten opzoek.




    Invullijst:
    [face=times]-Naam
    -Leeftijd (De mensen zijn hier ongeveer 16)
    -Karakter
    -Uiterlijk (foto)
    -Gechiedenis (Familie, kindertijd)
    -Extra



    Rollen:

    Meisjes:
    -Kate Blue Stevens-PerfectoMomento
    -Sophia blow-Meride
    -Julie Octavia Wilkinson- Hecuba
    -Riley Daniela Lewis- Balloo
    -Charleigh Crystal Ashton - AnneSofya

    Jongens:
    -Aaron Johnson- Rabidkiller
    -Wren Arren Lawley- Phxntasia
    -Dylan Wilkinson- Hecuba
    -
    -




    Regels:
    -Niemand is perfect
    -Niet meer dan 3 personages
    -Scheldwoorden moeten zo:Scheldwoord
    -Reservatie verloopt na 3 dagen



    Linkjes:

    [ bericht aangepast op 1 juni 2015 - 19:47 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Mijn topics


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    Dit is geen mt bericht.


    Spinning around, I'm weightless.

    Charleigh meldt zich ;d

    Mensen we gaan gewoon beginnen met de speel topic :)


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Hii everyone!
    Je mag me Jo-Anne noemen als je het onthoudt en anders reageer ik ook gewoon op Phxntasia :3


    "I'm fine with internet communication, it's just the real life I have problems with!" ~ Dan Howell

    Britt btw hi c:


    Spinning around, I'm weightless.

    Hi ;3
    Ik ben Stephanie.


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Vrienden/relaties/whatever voor Julie (/Dylan als die goedgekeurd is)


    Spinning around, I'm weightless.

    Omg, Dylan is soo cute & knap <3


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Hii, ik ben Francien! Relaties mogen bij mij altijd. Maakt mij niet uit wie. Elke jongen in deze RPG is cute <3


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Stephanie, vind je het goed als Kate en Riley elkaar niet echt mogen maar met elkaar voor hun andere vrienden? Hun karakters vloeken heel erg bij elkaar en dat maakt het zo leuk xD

    [ bericht aangepast op 1 juni 2015 - 19:47 ]


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.

    Ik ben Shari trouwens ;p


    Tell me, my friend. Have you ever danced with the devil in the pale moonlight?

    PerfectoMomento schreef:
    Stephanie, vind je het goed als Kate en Riley elkaar niet echt mogen maar met elkaar voor hun andere vrienden? Hun karakters vloeken heel erg bij elkaar en dat maakt het zo leuk xD


    Ik vind het goed hoor C:


    Spencer Reid - 'I know what it's like to be afraid of your own mind.'

    Balloo schreef:
    Omg, Dylan is soo cute & knap <3


    Echt he, toen ik hem maakte was het zo van kan hij niet gewoon echt zijn :c me lufs him<3


    Spinning around, I'm weightless.

    Hecuba schreef:
    (...)

    Echt he, toen ik hem maakte was het zo van kan hij niet gewoon echt zijn :c me lufs him<3


    RT <3_<3


    Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light.