• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:13 ]


    Your make-up is terrible

    Het begin!
    We beginnen dat iedereen binnenkomt en dat de voordeur achter ze op slot gedaan word. Iedereen krijgt de tijd om kennis te maken, een kamer te kiezen en eventueel het huis te onderzoeken. Hiervoor hebben ze een introductie gehad, er is uitgelegt wat de regels zijn en wat er verwacht word.
    Veel plezier!

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 12:11 ]


    Your make-up is terrible

    [Mijn topics, ik begin pas als ik weer terug ben van de markt ;$]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Ja, ik ben er net!


    Aan niets denken is ook denken.

    Rikki Madeleine Beck

    Ik loop achter een paar anderen aan het grote, oude huis in. Ik loop liever niet voor op, nooit eigenlijk, dus heb ik dat een beetje voorkomen. Buiten word het al donker, het is laat in de middag. Achter ons gaat de deur dicht en draait er een sleutel in het gat om. Nu zijn we dus alleen. Bij de introdcutie kreeg ik al kippenvel, maar hier word het akelige gevoel alleen maar erger. Ik weet dat alles eigenlijk nep is maar toch... mij jaagt het angst aan. Ik zet een paar schuifelende stapjes in het slechtverlichte huis. Ik hoop dat ik er snel aan kan wennen. Als ik om me heen kijk, merk ik dat het huis van binnen groter moet zijn dan het van buiten is. Aarzelend blijf ik staan omdat ik niet zo goed weet wt ik moet doen en ik ben ook niet iemand die het initiatief neemt.


    Your make-up is terrible

    [ Mijn topics. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nathaniel Carter

    Nathaniel liep de rest maar achterna, zonder er verder over na te denken. Hij kende de omgeving waar hij zich nu in bevond niet en hij was niet iemand die snel de leiding nam en voorop ging lopen. Het huis had er van buiten heel anders uitgezien dan van binnen en hij had zich ook van de binnenkant iets heel anders voorgestelt. Wat, dat wist hij niet precies. Toen hij de deur hoorde dichtvallen, keek hij even achter zich. Daar stonden een paar meisjes en jongens en ook voor zich stonden wat anderen. Geen val allen leek echter zin te hebben om voorop te lopen. Onbewust liep hij door, gedreven door nieuwsgierigheid en bekeek hij de schilderijen aan de wand.


    Aan niets denken is ook denken.

    Aight, mijn post komt vanavond pas aangezien ik nog wat dingen moet doen vanmiddag en aan de Photoshop ga met een klasgenoot :].


    No growth of the heart is ever a waste

    Nightshade

    Ik zat in mijn oude stoel voor me uit te staren, iets waarin ik uitblonk. In mijn hand had ik een glas met rode vloeistof, het was het bloed van mijn laatste slachtoffer. Ik had hem gruwelijk vermoord en natuurlijk had ik er weer van genoten. Toen ik een slok wilde nemen hoorde ik stemmen buiten. Meisjes en jongens. Dat moesten de mensen van die rare tv-show zijn. Ik zette mijn glas op het tafeltje naast me en stond op. 'Time for action.'


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Oké.. Toch één zodat hij binnen is..]

    Sal Levine

    Mijn capuchon trok ik iets verder over mijn hoofd heen. Ik keek een beetje omlaag naar de voeten die voor mij bewogen. We liepen richting het huis wat behoorde bij een reality show waar wij allemaal aan mee gingen doen. We liepen naar binnen en de deur achter ons werden gesloten. Ik draaide mijzelf om om een beetje naar de gesloten deur te kijken. Verder keek ik even naar de mensen die er waren. Ik zuchtte eventjes

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 12:42 ]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Al je personages hebben altijd een muts hé?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Woeps.. Moest capuchon wezen haha xd, maar ja.. Verder hebben ze dat wel altijd..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    [Hahahaha.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Caleb Nathaniël Pike

    Ik liep nonchalant naar binnen en kreeg toch een rilling over mijn lijf. Ik keek - voordat ik naar binnen ging - nog even naar het huis.
    De regisseur en weet ik het allemaal hadden goed werk gedaan. Het zag er erg realistisch uit, maar hey, dit hoorde allemaal bij de show. Ik keek om me heen en zag dat iedereen er al was, tenminste dat leek zo.

    [ Ben er totaal niet tevreden mee D: Maar ik ben met 100 dingen tegelijkertijd bezig. ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Oke, ik kan toch nog wel een postje droppen.

    Ayaki.

    Dood. Dood hen die het niet waard zijn om te leven. Voed mij, Ayaki. Voed mij met hun bloed.
    Mijn ogen springen open, staren naar een leeg, donker plafond. Mijn kamer is afgeschermd met een verduisteringsgordijn. Ik heb niet kunnen slapen. Alweer.
    'Ja,' fluister ik en kom overeind. Ik hoor stemmen met een soort enthousiasme dat ik al in geen tijden heb gehoord. Nieuwe mensen. Ik sla de paarse kimono om mijn lijf en schuif voorzichtig het gordijn open, zodat ik uitzicht heb op het verse vlees.
    Voed mij. Ik sluit de ogen even en haal een kam door mijn haar.
    Laat hen lijden. Zorg ervoor dat dit een show is om niet te vergeten!
    'Alstublieft, heb geduld,' fluister ik opnieuw en was mijn gezicht. Ik maak een losse staart in mijn haar doe de zoveelste poging om de vermoeidheid uit mijn ogen te jaren.


    No growth of the heart is ever a waste

    [Sam, waarom een verduisteringsgordijn? Op de zolder zijn geen ramen.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.