• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:13 ]


    Your make-up is terrible

    Niamh Raine Pierce.
    Toen ik weer naar hem keek, ontdekte ik een glimlach op zijn gezicht. "Nou gelukkig maar, ik dacht al dat ik je daarmee zou afschrikken. Ik heb altijd al last van koude handen gehad. Best vervelend op sommige momenten." Eerlijk gezegd kon ik me niet bedenken op wat voor momenten dat dan zijn, maar misschien dacht ik er gewoon niet te veel over na omdat het me niet deerde. "Oh, je schrikt me er niet mee af hoor, ik vind het wel fijn." Melde ik hem droog, maar liet hem toch weer los, waarna ik even de kamer rondkeek en vervolgens weer terug naar hem. "Op welke momenten dan?" stelde ik nieuwsgierig aan hem, aangezien ik het me gewoon echt niet kon bedenken. Hij zat er zelf waarschijnlijk veel mee en lette er daarom ook extra veel op, nothing to worry about.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Rechazame schreef:
    [ja op sommige momenten ja...sex met koude handen is errug vervelend...]

    (Now I feel weird.. ben ik de enige die dat niet erg vind? ;$)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [@ Marleen, laten we maar gewoon geen verbinding doen, dat kan nog leuke situaties opleveren.]


    Your make-up is terrible

    Hahahaha x'D Well, you're convincing, yes.

    Ayaki.

    Ik zwijg en kijk de kamer rond, laat mijn ogen op zijn koffer vallen. Een korte pauze valt en ik denk terug aan de laatste persoon die ik heb gedood. Ik heb zeker vijf minuten naar het bloed in mijn handen staan staren, gewacht tot het opdroogt in de palm van mijn hand. Ja. Fascinerend.
    'Dat geeft niet, ik heb mijn eigen kamer,' zeg ik uiteindelijk. Ik kijk op bij de vraag of ik wat nodig heb. Ja... ja, ik heb wat nodig. Ik zet een stap dichterbij, til mijn hand circa tien centimeter op. Mijn ademhaling wordt wat gejaagder. Ik slik en laat mijn hand weer zakken.
    'Nee. Nog niet. U bent zich bewust van de reden dat u hier bent, neem ik aan?' Ik zet nog een paar stappen dichterbij, ga rustig op het bed zitten. Ah.. deze bedden zijn inderdaad prettig. Mijn hand strijkt over de lakens. Ik zou hier zo.. in slaap kunnen vallen. Dan bedenk ik me dat ik me in gezelschap van iemand bevind. Meteen sta ik op, maak een kort buiginkje.
    'Mijn excuses. Slapeloosheid.. doet vreemde dingen met een mens.'


    No growth of the heart is ever a waste

    [ Verrot, moet even eten dus kom zo weer ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Frey schreef:
    (...)
    (Now I feel weird.. ben ik de enige die dat niet erg vind? ;$)


    Doesn't have sex, doesn't know.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dahlia Evangeline Orellana
    Ik stop mijn handen in de zakken van mijn spijkerbroek. Ik heb tot nu toe nog niet echt iets boeiends gezien. Ik loop door terwijl mijn hakken een klikkend en galmend geluid maken door de gang.
    Ik open een deur. Een toilet? Ik sluit de deur weer en loop door. Als ik door de volgende deur loop kom ik in een keuken en zie een jongen door de keukenkastjes zoeken. Even haal ik mijn wenkbrouwen op. "Kun je het vinden?" vraaag ik.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Sal Levine

    De persoon keek de kamer rond en liet zijn ogen over mijn koffer gaan. Ik fronste iets, niet dat hij dat zag maar dat maakte niets uit.
    'Dat geeft niet, ik heb mijn eigen kamer,' zei hij dan uiteindelijk. Hij deed een stap naar voren, tilde zijn hand iets op. Zijn ademhaling werd gejaagder en ik wist eventjes niet wat hij nou van plan was. Hoorde dit bij nachtmerries uit laten komen? Niet echt het beste wat je kan bedenken. Hij slikte en liet zijn hand dan weer zakken.
    'Nee. Nog niet. U bent zich bewust van de reden dat u hier bent, neem ik aan?' vroeg hij. Ik fronste weer. Natuurlijk wist ik dat wel. Hij deed weer een paar stappen naar voren en ging rustig op bed zitten. Ik keek hem verbaasd aan en vroeg mij af wat hij van plan was. Zijn hand streek hij over de lakens. Vlak daarna stond hij meteen op en maakte hij een buiginkje.
    'Mijn excuses. Slapeloosheid.. doet vreemde dingen met een mens,' zei hij. Een klein grijnsje kwam op mijn gezicht en ik schudde lichtjes met mijn hoofd.
    'Dan is het handig om te gaan slapen en niet rond te lopen en zomaar in andermans kamer te gaan lopen,' zei ik en stak vervolgens mijn hand naar hem uit.
    'Maar nu jij er toch bent, ik ben Sal,' stelde ik mijzelf voor. 'En de reden dat wij hier zijn is allang gegeven. Één of ander reality show.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Nightshade / Darren Shade

    "Oh, je schrikt me er niet mee af hoor, ik vind het wel fijn." zei ze droog. Ik grinnikte en schonk haar een nog iets bredere glimlach. Uiteindelijk ziet ze hem toch weer los, waarna ze de kamer rond keek en daarna weer na mij keek. "Op welke momenten dan?" vroeg ze toen nieuwsgierig. "Nou koude handen bij de seks of in de winter als je het al koud hebt." Ik grinnikte even. "Maar mooi dat jij het niet erg vind."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niamh Raine Pierce.
    "Nou koude handen bij de seks of in de winter als je het al koud hebt. Maar mooi dat jij het niet erg vind." Hij grinnikte even en bedachtzaam keek ik naar mijn vingers die zich met elkaar verstrengelde. "Het tweede kan ik wel snappen, maar het eerste.." Ik schudde even mijn hoofd, waardoor sommige goudblonde lokken over mijn schouders gleden. Hierna richtte mijn blik op de grond, ging ik rechtop zitten en deed mijn been over de andere terwijl ik hem met een klein glimlachje aankeek. Hij hoefde niet te weten dat ik verkracht was en het onderwerp 'seks' wilde ik zeker niet over praten met een jongen. Ik moest het dus snel ergens anders over hebben. "Heb jij al iets engs meegemaakt? I mean, we zijn hier nog geen uurtje en ik verveel me nu al dood." Grinnikte ik.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Caleb Nathaniel Pike

    Ik draaide me om toen ik een vrouwelijke stem hoorde. Ik glimlachte even, 'Een soort van ja.' zei ik en deed het kastje dicht.
    Ik ging op het aanrecht zitten. 'En jij? Nog wat meegemaakt in het kleine uurtje dat we hier zitten?'


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dahlia Evangeline Orellana
    "Een soort van ja" De jongen glimlacht en gaat op het aanrecht zitten. "En jij, nog wat meegemaakt in het kleine uurtje dat we hier zitten?" Ik loop naar het aanrecht en ik merk dat ik geïrriteerd raak door het nagalmen van het geluid van mijn pumps.
    "Nee nog niet. Het is hier oud en stoffig en de trappen kraken" antwoord ik. "plus het toilet mag nódig een keer schoon gemaakt worden maar dat ga ík níét doen" zeg ik. "Ik ben Dahlia" zeg ik en een glimlach verschijnt op mijn volle lippen. "hoe heet jij?"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Ayaki.

    Heel subtiel komt er een beetje beweging in mijn mondhoeken door de woorden van de jongeman, waardoor mijn gezichtsuitdrukking wat weg krijgt van een klein glimlachje.
    'Ja. U heeft gelijk,' zeg ik met dezelfde emotieloze stem. Ik besluit hem niet te vertellen wat de reden achter mijn slapeloosheid is, noch zeg ik hem dat het enige moment waarop ik echt op topniveau presteer, wanneer ik op jacht of in een gevecht ben. Hij steekt zijn hand naar me uit en rukt me daarbij uit mijn gedachten. Mijn blik blijft even op de hand hangen.
    Hij stelt zich voor als Sal. Mijn kleine hand vindt die van hem. Ik buig opnieuw kort bij wijze van introductie.
    'Aangenaam. Ik ben Ayaki. Een achternaam heb ik niet.' Hij praat over de reality show. Ik knik.
    'Correct. Het overwinnen van iemands grootste angst. Althans, dat is mij ten oren gevallen.' Mijn blik dwaalt door de kamer en ik laat zijn hand los.
    'Fascinerend. Het schijnt dat elk mens er op z'n minst een heeft. Ik kan u wel een rondleiding geven, mocht u er behoefte aan hebben. Ik ken het huis. Mocht u liever een moment van privacy hebben, dan verlaat ik de kamer.'


    No growth of the heart is ever a waste

    Caleb Nathaniël Pike
    "Nee nog niet. Het is hier oud en stoffig en de trappen kraken, plus het toilet mag nódig een keer schoon gemaakt worden maar dat ga ík níét doen" Zegt ze dan en ik kan een lach niet onderdrukken. "Ik ben Dahlia" Zegt ze terwijl er een lach op haar verfijnde gezicht verscheen. "Hoe heet jij?" Ik keek haar aan en dezelfde glimlach verscheen bij mij. "Caleb." zei ik toen en stak mijn hand naar haar uit. "Dus, de toiletten hebben je al het stuipen op je lijf gejaagd?" Ik lachte en keek rond. "Tot nu heb ik ook niet meer dan dat gevonden. Ja, en de rottende keukenkastjes die hoognodig toe zijn aan een inspectie. Er is hier niks te eten dus."


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Dahlia Evangeline Orellana
    De jongen glimlacht terug. "Caleb" Hij steekt zijn hand uit, die ik aanneem en schud. "Dus de toiletten hebben je al het stuipen op je lijf gejaagd? Tot nu toe heb ik ook niet meer dan dat gevonden. Ja en de rottende keukenkastjes die hoognodig toe zijn aan een inspectie. Er is hier niets te eten dus"
    Ik lach zachtjes. "Stuipen op me lijf is een groot woord, ik ben niet zo snel bang maar erg prettig vind ik een vieze wc niet" antwoord ik. Vervolgens frons ik mijn wenkbrouwen. "geen eten Hmmm? dat kan nogal lastig worden"


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]