• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:13 ]


    Your make-up is terrible

    (Haar kamer, bed. She was bored, remember? Ik kan haar wel even rond laten dwalen. Moet ik eerst een post schrijven? 8D)


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Hmmm doe maar, naar de woonkamer ofzo.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niamh Raine Pierce.
    Er gingen enkele momenten voorbij en ik vroeg me af hoelang ik hier al lag, en al leek het best lang, waarschijnlijk was dat gewoon de boredom die sprak. Dus stond ik op met een diepe zucht en haalde weer mijn slanke vingers door de goudblonde haarlokken die ik daarna over een schouder drapeerde, zodat aan de andere kant mijn nek zichtbaar was.
    Ondertussen had ik de deur van mijn kamer al dichtgedaan en wilde ik op onderzoek uitgaan. Ik liep de trap weer af en na wat beneden rondgedwaald te hebben, kwam ik in de woonkamer terecht, waar ik op een bank neerplofte en wat rondkeek.
    "Waar is die spanning dan als je erom gevraagd hebt?" Verveelt rolde ik mijn kristalblauwe ogen in hun kassen en leunde wat achterover. "This is easy."


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nightshade

    Ik besloot maar eens naar beneden te gaan, het nieuwe bloed te begroeten. Ik trok mijn kleding uit en pakte nieuwe kleding uit mijn kast. Wat normalere kleding zodat ik niet zou opvallen. Toen ik de nieuwe kleding aanhad, kamde ik mijn haar. Ik pakte een flesje met parfum en spoot die op me. Ik vond het vreselijk ruiken, maar de meisjes vinden het lekker dus had ik geen keus. Toen bekeek ik mezelf nog eens in de spiegel en knikte toen. Rustig liep ik de trappen af en toen ik eenmaal beneden was liep ik naar de woonkamer. Daar zat een meisje op de bank. Ze zag er redelijk knap uit, ik had beter gezien, maar ja, je moest doen met wat je had. Ik ging naast haar zitten en glimlachte verleidelijk naar haar. "Hey."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niamh Raine Pierce.
    Niet veel later hoorde ik vaag nog iemand aankomen, maar opkeken deed ik niet totdat diegene naast me op de bank ging zitten. Een verleidelijke glimlach kwam er op zijn gezicht en ik rimpelde mijn neus even toen ik zijn parfum rook. Het rook lekker, maar het was wel sterk. "Hey."
    Even bekeek ik hem met een kritische blik en vernauwde mijn ogen hierbij, waarna ik hem met een vaag glimlachje terug aankeek. "Hey." Eigenlijk had ik hem nog niet gezien bij de anderen, maar mijn ogen zullen me wel bedriegen. Er was hier niets in dit verdomde huis en ook al was ik hier volgens mij nog geen uurtje, ik verveelde me nu al.
    "Hoor je ook bij de groep?" vroeg ik toen maar, omdat ik het me niet meer kon herinneren.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [ Wauw, ik lees net even alles terug wat hebben jullie toch leuke gesprekken XD ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nightshade

    Ze bekeek me heel nauwkeurig en ik glimlachte vriendelijk. Bekijk me maar goed, want vergeten zul je me nooit meer "Hey." zei ze uiteindelijk. "Hoor je ook bij de groep?" vroeg ze. Ik knikte. "Natuurlijk, anders zou ik hier niet zijn. Dan zou ik thuis zijn achter mijn pc of in de stad of zo." Ik lachte eventjes. Wat was ik toch goed in acteren. "Ik ben Darren Shade." zei ik toen en gaf haar een hand. Hopelijk merkte ze niet dat die koud waren.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sirens schreef:
    [ Wauw, ik lees net even alles terug wat hebben jullie toch leuke gesprekken XD ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niamh Raine Pierce.
    Hij knikte op mijn vraag. " Natuurlijk, anders zou ik hier niet zijn. Dan zou ik thuis zijn achter mijn pc of in de stad of zo." Hij lachte even en ik knikte, waarschijnlijk had mijn vergeetachtigheid me weer ingehaald. Hij zag er niet dreigend uit, dus het zal allemaal wel. "Ik ben Darren Shade." Vervolgde hij en gaf me een hand, waarbij ik eerst even emotieloos naar zijn hand bleef kijken. Eigenlijk hield ik er niet van om iemand de hand te geven, maar goed, ik moest socialer zijn, right? Dus zette ik me eroverheen en gaf hem de hand. Mijn donkerrode gekleurde nagels staken af tegen mijn blanke huid. "Niamh Pierce." Precies nadat ik dit gezegd had, stokte de adem in mijn keel even en fronste ik terwijl ik naar zijn hand keek. In tegen stelling tot mijn warme hand was die van hem wat kouder, waarna ik hem weer aankeek, fronsend. "Je hand is koud," melde ik hem, en de fronsende blik nam plaats voor een klein glimlachje, terwijl ik mijn andere hand ook om zijn hand deed. "Het voelt lekker," Ik bleef ernaar kijken. Ik had het best warm en als er dan iemand kwam met wat koudere handen, vond ik het altijd fijn. Vraagtekens erbij zetten deed ik dus niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sjalalala, zijn er veel dingen gebeurd?


    Aan niets denken is ook denken.

    [ Fu, ik was weg. D: Mijn topics & kan iemand me bijpraten? (: ]


    everything, in time

    [edit uiterlijk Amaristus:
    niet meer Ariana Grande, maar deze:

    ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [wat kan ik met Dahlia doen? wie wil haar meeten?]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Broadfields schreef:
    [ Fu, ik was weg. D: Mijn topics & kan iemand me bijpraten? (: ]


    [Alleen dat mensen een kamer aan het zoeken zijn Een paar hebben al.. Niamh Raine Pierce. & Nightshade hebben een gesprek.. Verder niet echt iets?..]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Oke eigenlijk word ik best wel bang van Mitchell :'D.

    Ayaki.

    Voor het eerst vandaag verlaat ik mijn kamer. Het is een tijdje geleden dat het hier zo druk is geweest. Mijn ogen moeten wennen aan het plotselinge licht dat mijn blikveld binnen valt. Ik hoor geluiden. Veel geluiden. Zwijgend daal ik een trap af en vang vage geuren op van zowel mannen als vrouwen. Ik hoor stemmen van mensen die met elkaar praten. Mijn hand glijdt naar mijn hoofd en ik wrijf langs mijn slapen. Ik zie een openstaande deur aan het eind van de gang. Gebiologeerd vang ik de vale geur op van degene die erachter schuilt. Overduidelijk een bezoeker. Diegene heeft het verkeerde adres uitgekozen. Ik haal een lange lok haar uit mijn gezicht en loop door de gang richting de kamer.
    Ik blijf in de deuropening staan, kijk naar een man die zijn capuchon af doet. Hij is veel langer en veel breder dan ik. Een eerste kennismaking is voldoende.
    Nee, zijn bloed. Geef me zijn bloed. Ik neem een hap adem en blaas langzaam uit. Geduld. Geduld is een schone zaak.
    'Welkom, jongeman,' zeg ik met een zachte, doch emotieloze stem. Het is ogenschijnlijk vreemd om een kind als ik iemand als hij met zo'n benaming toe te spreken, maar ik loop al een paar jaar langer mee dan mijn uiterlijk doet suggereren.


    No growth of the heart is ever a waste