• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:13 ]


    Your make-up is terrible

    [hoe noemde Nightshade zichzelf ook alweer voor de mensen? kan Amaristus hem even roepen ;3]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Oh sorry, ik las het verkeerd.]

    Nightshade

    Ze bekeek me en ik glimlachte rustig naar haar. 'Kijk maar goed.' dacht ik bij mezelf. Toen reikte haar hand naar mijn lange haren en wikkelde een haarlok rond haar vinger. "Hm." zei ze en liet toen weer mijn haar los en ging weer bij haar tas zitten. “Je kunt me wel helpen met mijn tekenspullen, volgens mij zijn er veel dingen losgegaan in mijn tas.” vertelde ze en keek me nog eens onderzoekend en nieuwsgierig aan. Daarna richtte ze haar blik weer op de tas en frunnikte aan haar broekje. Ze had een kort broekje aan waardoor ik haar benen kon zien. Het waren mooie slanke benen, misschien iets te slank. "Is er iets?" vroeg ik behulpzaam en bezorgd aan haar. Ik kwam bij haar zitten en begon alle teken- en verfspullen eruit te halen en goed neer te leggen.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [Darren Shade, maar nu even niet storen. Dankjewel.]

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:10 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Katherine Sarah Gray
    Saai is het zeker. Een kleine grijns verschijnt op mijn gezicht. 'Ben je snel bang?'
    Zelf was ik niet zo snel bang, althans, ik was er enorm goed in om het te verbergen. Tenzij het natuurlijk te dicht bij mijn grootste angst kwam, maar dat is niet iets wat ik zomaar aan iedereen vertel. Voor je het weet, maken ze er geintjes over en dan word ik boos, heel boos.


    everything, in time

    [ Nikki, kan je zijn achternaam veranderen in Riverson, ik heb steeds de neiging om dat te typen D: ]

    Caleb Nathaniel Riverson

    iedereen heeft wel eens zo'n aanval. Kom, zullen we samen even wandelen Caleb?" Ik frons en als ik haar lach zie grijns ik even. Dat ze niet weg is gevlucht. "Tuurlijk, met jou wel." zei ik toen met een charmante grijns. Ik kijk haar aan en knik.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Rikki Madeleine Beck

    "Ben je snel bang?" vraagt ze nadat er een grijns op haar gezicht verschenen was. Ik draai even zenuwachtig een pluk haar om mijn vinger heen en vraag me af wat het beste antwoord is. Ik haal kort mijn schouders op.
    "Voor sommige dingen wel." zeg ik achteloos, als of het niets is. "En jij dan?" vraag ik snel terug. Je weet maar nooit wat er gebeurt als je iets zegt, alles word gevolgt door camera's in het gehele huis. Misschien pakken ze me er later wel op terug.


    Your make-up is terrible

    Haha natuurlijk. Al gedaan.


    Your make-up is terrible

    [@Cyberlord, ok. iemand anders die lastig gevallen wil worden door Amy?]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Niamh Raine Pierce.
    “Is er iets?” vroeg hij behulpzaam en bezorg aan mij, waardoor ik even nieuwsgierig en verward opkeek, maar hij kwam al bij me zitten, waardoor ik hem iets dichterbij zag dan dat ik wilde. Of nou ja, waardoor ik me iets meer ongemakkelijker voelde en mijn adem weer stokte. Onbewust was ik iets opgeschoven en keek toe hoe hij alle teken- en verfspullen eruit begon te halen en goed neer te leggen.
    “Nee, niets.” Meldde ik hem doodnormaal, wat een beetje té kalm over kwam. “Ik was gewoon nieuwsgierig.” Ik pakte de spullen die hij er al uit had gehaald, pakte deze op en liep naar de enige kast die er stond, wat eigenlijk als kledingkast diende. Toch opende ik deze en stapelde netjes de spullen op een plank. Hierna keek ik weer terug en zuchtte even voordat ik mijn kleding eruit nam, en wanneer ik ondergoed zag, bedekte ik deze snel met een ander kledingstuk, waarna ik deze meenam naar de kledingkast en dit erin deed.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Katherine Sarah Gray
    Direct schud ik mijn hoofd. 'Nee,' zeg ik, een halve leugen. Ik schuif een stoel bij de tafel vandaan en ga erop zitten. 'Maar vertel, wat zijn die "sommige dingen" dan precies? Dat is immers waar het hele programma omdraait, dus daar ben ik wel benieuwd naar.' Snel kijk ik nog een keer op het scherm van mijn mobiel, maar nog steeds is er geen bereik, dus laat ik het ding rustig op de tafel liggen.


    everything, in time

    Nightshade


    “Nee, niets.” zei ze, iets té kalm, “Ik was gewoon nieuwsgierig.” Ze stopte al haar kleding in de kast die er stond. "Hmm okay, beetje raar voor iemand die niet zo sociaal is en ongemakkelijk word als iemand naast haar komt zitten." zei ik zachtjes lachend, "Niet dat ik het erg vind natuurlijk." Ik had alles gesorteerd, "Waar wil je dat ik dit neerleg?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    Ze schud direct haar hoofd. "Nee." zegt ze en ze schuift een stoel bij de tafel vandaan en gaat erop zitten. "Maar vertel, wat zijn die "sommige dingen" dan precies? Dat is immers waar het hele programma omdraait, dus daar ben ik wel benieuwd naar." Ik kijk even naar de tafel waar ze haar telefoon op heeft gelegt en leun er tegen aan. Dan haal ik mijn schouders licht op.
    "Dat zie je denk ik wel in de komende tijd." antwoord ik met een licht glimlachje. "Echt niet dat ik het nu ga rondbazuinen. Je weet maar nooit wat er dan gebeurd hé." verklaar ik er snel achter aan.


    Your make-up is terrible

    Niamh Raine Pierce.
    "Hmm okay, beetje raar voor iemand die niet zo sociaal is en ongemakkelijk word als iemand naast haar komt zitten." zei hij zachtjes lachend. "Niet dat ik het erg vind natuurlijk." Ik haalde nonchalant mijn schouders op en wanneer ik al mijn kleding in de kast had gedaan, keek ik hem even met een onderzoekende blik aan. "Ik was nieuwsgierig naar jou," Meldde ik hem.
    "Waar wil je dat ik dit neerleg?" Hij had de rest gesorteerd en ik grinnikte even kort. "Dank je," zei ik als eerste. "Ik doe het gewoon in mijn kledingkast." vertelde ik hem met een klein grijnsje en hurkte naast hem neer.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Assassin schreef:
    Haha natuurlijk. Al gedaan.


    Dankjewel :3


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Nightshade

    "Ik was nieuwsgierig naar jou." zei ze. Ik keek haar vragend aan. "Naar mij? Waarom, zo interessant ben ik niet hoor." Ik lachte eventjes en legde toen de spullen in haar kast, waarna ik tegenover haar ging zitten. "Nou, vertel eens wat over jezelf."


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.