• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:13 ]


    Your make-up is terrible

    Niamh Raine Pierce.
    Verschillende soorten mensen en bijna niemand had zin om voorop te lopen, waardoor ik het initiatief nam en vervolgens doorliep om voor de anderen te komen. Ze leken me nogal nerveus, maar ik begreep niet goed waarom, want het was toch gewoon een show? Niet echt, en dus ook niets om bang voor te zijn.
    Wanneer we binnen waren gekomen, sloeg de deur dicht en ging op slot. Ik draaide me om, om er even zwijgzaam naar te kijken, maar zuchtte toen en haalde mijn slanke vingers door mijn goudblonde haarlokken. Ik leek wel de enige die licht haar had, de anderen hadden bijna allemaal donkere haarlokken.
    Ik wreef met mijn wijsvinger vervolgens kort over mijn donkerrood gestifte lippen en liep wat door, terwijl ik naar de trap staarde die naar boven leidde. Wat zou er op de eerste verdieping zijn? Wat zou er zich bevinden? Het leek me vrij normaal allemaal.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Dahlia Evangeline Orellana
    Ik loop achter de andere het huis binnen. Als de deur achter ons dichtslaat en op slot gaat haal ik mijn neus even op. Ik vind het maar een vaag gedoe, waarom deed ik hier ook alweer aan mee?
    Ik kijk even om me heen. Boven zullen de kamers vast zijn? Met mijn koffer in mijn hand loop ik de trap op. Ik loop een willekeurige kamer binnen waar ik mijn koffer op het bed dump en een blik werp in de spiegel van de kaptafel.
    Ik loop mijn kamer weer uit naar beneden. Ik zie nog een paar andere staan maar begin toch mijn onderzoek op de beneden verdieping en loop de woonkamer in

    [ben net wakker zie ik dit xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nightshade

    Het werd steeds luidruchtiger beneden en ik likte mijn witte lippen af. "Bloed, vers bloed." mompelde ik voor mezelf. Toen grinnikte en wreef ik met mijn hand over mijn broek. "En misschien nog een leuk meisje ook." een brede grijns verscheen op mijn gezicht toen ik dacht aan de laatste keer dat ik een meisje mee naar mijn kamer had genomen. Ik vond het een erg leuke nacht, maar of zij het zo leuk vond. Ik grinnikte nog wat harder.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [omg mitchell xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    CyberLord schreef:
    [Sam, waarom een verduisteringsgordijn? Op de zolder zijn geen ramen.]
    oh mijn excuses. Jusy ignore that part. Maarre alle wezens slapen op de.zolder danneem ik aan? Ohdamn moey nog echt leren om mey een mobiel tetypen.


    No growth of the heart is ever a waste

    [Hij is een verkrachter, een moordenaar en een vampier, wat wil je?]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Ivan schreef:
    (...) oh mijn excuses. Jusy ignore that part. Maarre alle wezens slapen op de.zolder danneem ik aan? Ohdamn moey nog echt leren om mey een mobiel tetypen.

    [Dat hoeft niet, maar dat dacht ik wel xd Sorry.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [haha ja sorry maar vond even grappig dat stukje dat ie ook echt over zn broek wrijft en daar aan denkt xD]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    [haha ja sorry maar vond even grappig dat stukje dat ie ook echt over zn broek wrijft en daar aan denkt xD]

    [Het word nog veel erger.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    CyberLord schreef:
    (...)
    [Het word nog veel erger.]


    [geil]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Caleb Nathaniël Pike

    Ik liep de trappen op. Er moest toch nog ergens een kamer zijn? Ik zag een meisje een kamer uitglippen en wist dat ik het al had gevonden. 'Mooi.' mompelde ik in mezelf. Ik liep naar een lege kamer en dropte mijn spullen daar. Ik hield mijn armen even in mijn nek en keek om me heen. Hmm, gezellig. dacht ik bij mezelf en liep toen weer de kamer uit om te kijken hoe of wat.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    [Ik heb zin om te beginnen, echt te beginnen. xd]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [ Moet zo gaan..kom op mijn telefoon maar verwacht niet te veel xd ]


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Niamh Raine Pierce.
    Voordat ik de trap opliep naar boven, keek ik naar de anderen die er nog stonden, waarna ik mijn tas oppakte en deze mee naar boven nam. Twee anderen zag ik al een kamer uitkiezen en ik haalde enkel mijn schouders nonchalant op, waarna ik een random kamer uitkoos ergens in het midden van de gang en deze opendeed om vervolgens dicht te laten knallen. Het was best een lege kamer, maar het deerde me niets, als er maar een bed stond. Ondertussen was ik al op het bed neergeploft en de tas naast het bed laten vallen. Wanneer komen die dingen dan waar we o-zo bang van moeten worden? Vast ergens in de nacht, want dan kunnen we niet zien dat het 'niet echt' is, ook al weten we dat heus wel. Ik rolde mijn ogen en liet me achterover op het bed vallen. Dit was saai.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 14:12 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Saai? Wacht maar totdat je verkracht word. Eens kijken hoe saai het dan nog is. Ghehe]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.