• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:13 ]


    Your make-up is terrible

    Niamh Raine Pierce.
    Vragend keek hij mij aan. "Naar mij? Waarom, zo interessant ben ik niet hoor." Hij lachte eventjes en wanneer hij de spullen in de kast legde, volgde ik zijn bewegingen. Hij was lang, langer dan dat ik ben, zeker anderhalve kop. "Nou vertel eens wat over jezelf." Zei hij wanneer hij weer tegenover mij ging zitten. Ik wendde mijn blik af naar de tas, deed deze dicht en schopte deze onder mijn bed, waarna ik op mijn bed ging zitten en weer aan mijn broekje frunnikte. Ik wilde het niet over mij hebben, dat ging vast en zeker weer een diepgaand gesprek worden. Gelijk kwam de herinnering aan die jongen weer omhoog en ik tuitte bedenkelijk mijn lippen wanneer ik de andere kant opkeek, maar hierna weer richting Darren. "Dat wil ik niet. Ik ben benieuwd naar jou en je achtergrond," vertelde ik hem koppig, echter ook nieuwsgierigheid erin verworven.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Ik moest van Nikki vragen of je wilt reageren in Greenfields Coven.]

    Nigtshade

    Ze wilde niks vertellen over zichzelf vertellen dat zag ik heel duidelijk aan haar lichaamstaal. "Dat wil ik niet. Ik ben benieuwd naar jou en je achtergrond," zei ze toen koppig. Precies zoals ik al dacht. "Hmm, okay. Dan niet." zei ik met een verleidelijke glimlach en liet me op mijn rug vallen. "Nou ik ben Darren Shade, geboren in Londen's weeshuis. Ik heb mijn ouders nooit gekend, maar dat maakt me amper iets uit. Ik studeer voor geneeskunde en ben bijna klaar." Eigenlijk had ik mijn studie al afgemaakt, maar dan zou ik teveel opvallen. "En verder uuuhm, doe ik hier mee. Nog meer vragen?" vroeg ik glimlachend.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:41 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Katherine Sarah Gray
    'Ah, de camera's, natuurlijk!' Zoekend kijk ik door de kamer, maar vind niets. 'Die hebben ze wel echt verdomd goed verstopt. Ik had eigenlijk verwacht dat er gewoon mensen zouden zijn die ons zouden volgen en niet dat er geheime camera's hangen. Dat is best een eng idee, stel je voor, camera's in de badkamers en misschien ook in de slaapkamers.' Hoewel ik nog meer wil praten, hou ik toch mijn mond. Ik praat te veel en moet Rikki ook de kans geven haar mond open te trekken, al weet ik niet of zij wel zo'n prater is.


    everything, in time

    Ayaki.

    'Voor deze keer, daarna ga jij in je bed en ga je slapen.' Ik glimlach even heel kort voor me uit. Sal kan het niet zien. Fascinerend die bezorgdheid. Ik heb vaker dan eens meegemaakt dat mensen zich zorgen om me maakten, me in hun armen sloten en me zelfs een slaapplek toewezen. Of wat te eten, of wat er ook in hun gulle onbaatzuchtige hoofd opkwam. Als ik niet in staat zou zijn gewetenloos bloed te laten vloeien, dan zou ik nog spijt krijgen van mijn ware intenties ook. Maar de waarheid is: de zachte, vriendelijke Ayaki is overleden vanaf het moment dat Hij mijn lichaam als behuizing gebruikte. Daarom heb ik hoofdpijn en lijd ik aan slapeloosheid. Twee zielen in een persoon gaat niet goed. Het enige wat er beter op is geworden is mijn fysieke kracht. Ik heb Zijn kracht geërfd, maar niet alleen dat. Ook zijn meedogenloosheid.
    'Goed. Volg mij.' Ik ga Sal voor naar beneden. Een paar plukken haar hebben zich uit de staart losgemaakt, waarschijnlijk door mijn valpartij net. Daar zal ik later voor zorgen.
    We kruisen de eerste verdieping. Mijn blik kruist een open deur. Ik vang heel vaag de geur van een bekende op. Ik stop even en werp een blik naar binnen. Ah, die man verblijft hier al langer dan ik. Nightshade, als ik het goed heb. Ik heb me eenmaal formeel aan hem voorgesteld, maar hij is het soort persoon dat zelfs mij me oncomfortabel doet voelen. Ik vraag me af hoe sterk hij is. En er is het meisje Amartistus. Een engelengezicht, maar de duivel zelve. Zij en ik hebben wat dat betreft veel van elkaar weg. Alles draait om het spel en bedrog. Ik weet ook niet in hoeverre zij een bedreiging voor me is. Verder is er nog een vrouw die ik niet vaak heb gezien in mijn korte verblijf hier. Partenope als ik me niet vergis. Haar aanpak verschilt erg van die van mij. Ze is wat mannen noemen, een verleider. Mocht een van die drie me tot hinder zijn, dan maak ik ze af.
    Ik ga nog een trap af, tot we op de begane grond komen. Nog meer stemmen, nog meer geluiden.
    'Waarom draag je een capuchon? Heb je het koud?' vraag ik als ik hem voor ga de keuken in.


    No growth of the heart is ever a waste

    Rikki Madeleine Beck

    "Ah, de camera's, natuurlijk!" Ze kijkt zoekend door de kamer en ik volg automatisch een beetje haar voorbeeld zonder resultaat. "Die hebben ze wel echt verdomd goed verstopt. Ik had eigenlijk verwacht dat er gewoon mensen zouden zijn die ons zouden volgen en niet dat er geheime camera's hangen. Dat is best een eng idee, stel je voor, camera's in de badkamers en misschien ook in de slaapkamers." Ik grimas even bij het idee.
    "Oké, misschien hadden we dat contract toch wél door moeten lezen." mompel ik terwijl ik nog even rondkijk. "Straks stond er in waar ze ons wel en niet mogen filmen of zoiets. Stel je voor!"


    Your make-up is terrible

    (Sure, all done. ^-^)

    Niamh Raine Pierce.
    “Hmm, okay. Dan niet.” Zei hij met een verleidelijke glimlach en liet zich op zijn rug vallen. Ik denk niet na over verleidelijke glimlachjes en evenmin voor de knipogen die jongens gaven, maar dit keer maalde mijn gedachten toch wel erover. Ik had geen idee waarom eigenlijk, aangezien hij het al een paar keer eerder had gedaan.
    “Nou ik ben Darren Shade, geboren in Londen's weeshuis. Ik heb mijn ouders nooit gekend, maar dat maakt me amper iets uit. Ik studeer voor geneeskunde en ben bijna klaar.” Ik knikte en was opgelucht dat hij verder geen vragen over mij stelde, maar gewoon wat over zichzelf vertelde. “En verder uuuhm, doe ik hier mee. Nog meer vragen?” vroeg hij glimlachend.
    “Eh,” Ik knipperde verward, alsof ik net uit een dagdroom werd wakker gemaakt, en keek hem kort aan, waarna mijn blik de kamer weer rond ging. Ook al had ik deze al genoeg gezien en bekeken. “wat vindt je zo interessant aan geneeskunde? Waarom heb je het gekozen?” stelde ik toen maar. Alles om niet over mijzelf te beginnen, dat wilde ik echt niet.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Amaristus
    Niemand sprak me aan, dus ik besloot een ander wezen te gaan zoeken. Ik voelde gewoon dat "Darren" even geen behoefte had aan mijn aanwezigheid. Dus ik ging op zoek naar Ayaki. 'Ayaaaki.' fluisterde ik met mijn engelenstem. 'Waar ben je?' Ik liep verder de hal in, en zag dat hij de trap af kwam, samen met nog een andere jongen. Het gezicht van de jongen kon ik niet zien, omdat hij een capuchon diep over zijn ogen had getrokken. Ik liet even een illusieschim voor ze zweven, zodat ze op zouden kijken.


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    Katherine Sarah Gray
    Lachend knik ik om aan te tonen dat ik het met Rikki eens ben. 'Ach,' vervolg ik en wapper met mijn hand om als het ware het onderwerp weg te waaien. 'Het zal allemaal wel goed komen. Ik neem aan dat er in deze groep minstens één iemand is die het contract wel gelezen heeft, dus het zal allemaal wel goed zitten. En anders moet je voor de zekerheid nergens naakt rondlopen en douchen in bikini. Of badpak, al neem ik aan dat je een bikini draagt.'


    everything, in time

    [You are back, dat duurde lang. Ik verveelde me al! D:]

    Nightshade

    “Eh,” zei ze alsof ze uit een droom kwam, “wat vindt je zo interessant aan geneeskunde? Waarom heb je het gekozen?” Ik glimlachte eventjes en stak mijn hand uit alsof ik het plafon wilde aanraken. "Ik vind het menselijke lichaam erg interessant en daar wil ik gewoon meer over weten en wat mee doen." Interessant vond ik het zeker, heel interessant zelfs. "En dan kan ik later mensen helpen, ook niet onbelangrijk." Ik zou ze nooit helpen, maar dat zeggen deed het altijd goed bij meisjes.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    'Goed. Volg mij,' zei Ayaki. Hij ging voor mij aan naar beneden. Ik had op de trap gewacht en volgde hem nu weer naar de eerste verdieping. Ik zag dat Ayaki in een kamer keek waar de deur van open stond. Ik wachtte tot hij weer verder ging lopen en ik volgde hem haast blindelings. Wanneer ik langs de open deur kwam nam ik een vluchtige blik naar binnen. Een meisje met een jongen. Kon mij vrij weinig schelen wie ze waren. Ik zal ze vast en zeker wel vaker terug zien. We liepen verder naar de begane grond. Ik hoorde stemmen van mensen waar ik de naam toch niet van kende. Waarschijnlijk zou ik niet eens de moeite nemen om ze te weten en om ze vervolgens te gaan onthouden. Het was maar de vraag hoe lang ik de naam Ayaki ging onthouden.
    'Waarom draag je een capuchon? Heb je het koud?' vroeg hij toen hij voor mij de keuken in ging. Ik dacht even een seconde na om de woorden die ik hem ging vertellen, maar besloot om aan hem hetzelfde vertellen aan ieder ander.
    'Waarom zou ik geen capuchon dragen?' vroeg ik aan Ayaki. 'Waarom zou ik mijn gezicht laten zien aan mensen die het eigenlijk niets eens kan schelen hoe iemand eruit ziet. Als mensen mij willen zien moeten ze er maar wat voor doen. Bovendien hoef ik niet alles om mij heen te zien.'


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Hm, ik? lol. Ik ging even terug antwoorden.)

    Niamh Raine Pierce.
    Er kwam een glimlachje op zijn lippen en hij stak zijn hand uit alsof hij het plafond aan wilde raken. Even was ik mijn gedachten weer kwijt en keek er gefascineerd naar, waarna deze weer onderbroken werd door het praten. "Ik vind het menselijke lichaam erg interessant en daar wil ik gewoon meer over weten en wat mee doen. En dan kan ik later mensen helpen, ook niet onbelangrijk." Ik vond het een mooie reden, maar ik vond dat je enkel op jezelf kon vertrouwen, waardoor ik mijn neus kritisch ophaalde en de andere kant opkeek om er niets over te hoeven zeggen. Het zou namelijk onbeschoft zijn om het onderuit te halen. "Oké, interessant," antwoordde ik dus enkel.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sirens schreef:
    [ Nikki, kan je zijn achternaam veranderen in Riverson, ik heb steeds de neiging om dat te typen D: ]

    Caleb Nathaniel Riverson

    iedereen heeft wel eens zo'n aanval. Kom, zullen we samen even wandelen Caleb?" Ik frons en als ik haar lach zie grijns ik even. Dat ze niet weg is gevlucht. "Tuurlijk, met jou wel." zei ik toen met een charmante grijns. Ik kijk haar aan en knik.


    Dahlia Evangeline Orellana
    Caleb grijnst even. "Tuurlijk met jou wel" zegt hij met dit keer een charmante grijns en hij knikt. Ik glimlach charmant terug en loop alvast naar de deur, en begin me weer te irriteren aan het klikkende geluid van mijn pumps. Ik pak de deurkreuk vast en kijk over mijn schouder terug naar Caleb. "Kom je nog?" vraag ik en zet nog een charmante glimlach op.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Nightshade

    "Oké, interessant." antwoordde ze enkel. "Meer niet?" vroeg ik verbaasd en ging overeind zitten. "Normaal reageren mensen daarop heel anders. Vind jij het niet belangrijk dan?"


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Rikki Madeleine Beck

    Ik kijk haar even bedenkelijk aan. "Dat hoop ik maar. Ik denk dat ik die persoon eens ga zoeken en diegene ga uithoren erover." Ik grinnik kort. "Elke keer in een badpak of bikini, ik draag inderdaad een bikini, douchen lijkt me namelijk ook vervelend." vertel ik haar en ik kijk even om me heen. Het is toch raar om iemand zomaar te vertellen of je een badpak of bikini draagt. Misschien ligt het wel aan mij hoor.


    Your make-up is terrible

    [@Kaien, kan Sal reageren op Amaristus/Amy haar schim? ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.