• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.


    De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.


    Rollen:

    Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

    Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

    Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

    Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

    Rollentopic

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:13 ]


    Your make-up is terrible

    Niamh Raine Pierce.
    "Meer niet?" vroeg hij verbaasd en in mijn ooghoeken zag ik hoe hij overeind ging zitten, nog steeds keek ik hem echter niet aan. "Normaal reageren mensen daarop heel anders. Vind jij het niet belangrijk dan?" Ik trok een gezicht alsof ik net betrapt was en zuchtte even diep, voordat ik me eroverheen had gezet dat het misschien wel handig was de waarheid te zeggen.
    "Ik vind het een hele mooie gedachte," begon ik voorzichtig maar naar waarheid, dit keer, en keek hem ondertussen aan, "maar je kunt alleen op jezelf vertrouwen." Nonchalant probeerde ik toen mijn schouders op te halen, terwijl ik zijn reactie probeerde te peilen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Caleb Nathaniel Riverson

    "KOm je nog?" vroeg ze mer een charmante glimlach en ik knikte en liep naar de deur terwijl ik die voor haar open hield. "Waar wilt mevrouw heen?" vroeg ik toen en keek haar aan terwijl ik om me heen keek.


    The duty of youth, is to challenge corruption.

    Ayaki.

    'Ayaaaki,' hoor ik iemand zeggen. Ik kijk op. Het is Amaristus.
    'Aangenaam,' groet ik en maak een korte buiging. Ik kijk op door de gangen en zie een kleine illusie voor mijn ogen. Ze is een meester in illusies.
    'Indrukwekkend,' zeg ik alsof het de doodnormaalste zaak van de wereld is dat er plotseling illusies opduiken. Ik schenk haar een klein glimlachje, waarnaar mijn gezichtsuitdrukking weer naar zijn normale staat verandert.
    'Ik was net van plan om onze gast wat te drinken aan te bieden, voel je vrij om ons te vergezellen.' Ik stap de keuken binnen.
    Ik zet de waterkoker aan en zet de thee klaar. Ondertussen begint Sal te praten.
    'Waarom zou ik geen capuchon dragen? Waarom zou ik mijn gezicht laten zien aan mensen die het eigenlijk niets eens kan schelen hoe iemand eruit ziet. Als mensen mij willen zien moeten ze er maar wat voor doen. Bovendien hoef ik niet alles om mij heen te zien.' Ik laat de woorden tot me doordringen en ga zitten. Ik neem hem in me op, maar hij heeft zijn ogen niet mijn kant op gericht.
    'Ik ben wel benieuwd hoe je eruit ziet,' zeg ik naar waarheid.
    'Maar ik begrijp je verlangen om ongewenste zaken uit je blikveld te willen filteren. Maar soms zijn er dingen die geëlimineerd moeten worden omdat je er niet langsheen kan kijken,' voeg ik toe.
    'Wil je ook thee?' vraag ik als het water kookt en ik weer op sta om mezelf een kopje in te doen.
    'Verder is er water en nog wat melk. Ik ka niet garanderen dat het nog goed is. De voorzieningen hier zijn wat matig.' Ik neem een slokje van mijn thee en wacht tot hij zijn keuze heeft gemaakt. Zou dat zijn angst kunnen zijn? De angst om iemand zijn uiterlijk te laten zien? Laat dat hem een gevoel van kwetsbaarheid geven?

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 22:33 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Nightshade

    "Ik vind het een hele mooie gedachte," begon ze voorzichtig, "maar je kunt alleen op jezelf vertrouwen." Ze probeerde nonchalant haar schouders op te halen. Ik keek haar even aan en lachte toen. "Is dat wat je niet wilde vertellen? Dat mag je rustig zeggen." Ik glimlachte geruststellend naar haar, "Ik ben het ook met je eens hoor, maar voor als het niet lukt vind ik het leuk om ze te helpen." Ik streek even door mijn haar zodat het weer goed zat. "Uiteindelijk sterf je alleen op deze wereld en je zult altijd op jezelf moeten letten."

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 22:27 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Dahlia Evangeline Orellana
    Caleb knikt en loopt op me af. Vervolgens houd hij de deur voor me open. Ik glimlach naar hem en loop de deur door. "Waar wilt mevrouw heen?" vraagt Caleb vervolgens. Ik haal mijn schouders op, "Ik heb geen idee" zeg ik naar de waarheid. "We zouden naar boven kunnen gaan, of naar beneden. Of die gang door of" Ik haal mijn schouders even op. "het maakt me echt niet aan meneer" Ik glimlach even uitdagend.


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    RememberYoux schreef:
    [@Kaien, kan Sal reageren op Amaristus/Amy haar schim? ]

    Oke ik heb effe mijn post aangepast, ik keek aanvankelijk over de jouwe heen ;].


    No growth of the heart is ever a waste

    Amaristus
    'Indrukwekkend.' zei Ayaki. Ik glimlachte even, en hij vroeg of ik mee ging naar de keuken. Ik knikte en liep met ze mee. De jongen met de capuchon vertelde dat mensen zijn uiterlijk niet hoefden te zien omdat ze er toch niet om gaven. 'Ik geef wel om uiterlijk.' zei ik. 'Niet omdat ik om uiterlijk geef omdat het er leuk uitziet, maar omdat het veel over een persoon zegt.' Ik keek even naar hem, en dan naar Ayaki. 'Ik hoef niks te drinken.' zei ik tegen hem, en keek maar de melk.

    [ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 22:37 ]


    These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

    [Sorry RememberYoux, dat ik niet reageerde. Ik lees niet alles omdat beetje veel tijd kost ;$.
    & ik ga dan nu een reactie maken xd. Uno momento]


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Niamh Raine Pierce.
    Hij keek me even aan, waar ik iets zenuwachtig door werd, en lachte toen, waardoor ik verbaasd fronste. Het was dan ook iets dat ik niet verwacht had, meestal stellen ze mijn eerlijkheid niet op prijs als het ten koste van iets gaat. "Is dat wat je niet wilde vertellen? Dat mag je rustig zeggen." Hij glimlachte geruststellend naar me, waardoor ik weer iets glimlachte. "Ik ben het ook met je eens hoor, maar voor als het niet lukt vind ik het leuk om ze te helpen." Hij streek even door zijn lange haar zodat het weer goed zat en ik keek er automatisch naar. "Uiteindelijk sterf je alleen op deze wereld en je zult altijd op jezelf moeten letten." Toen ik dat hoorde, keek ik op naar zijn lichte ogen en glimlachte groot, als teken dat ik blij was dat hij mij snapte. "Inderdaad," klonk het verbaasd, maar toch opgelucht uit mijn mond. Een glunderende blik had ik in mijn kristalblauwe ogen, die op dat moment iets grijs leken. "Je weet nooit wie je bedriegt, al denk je diegene nog zo goed te kennen," vertelde ik hem, al was dit meer iets onbewust en wanneer ik door had dat ik dit gezegd had, klapte ik mijn mond weer snel dicht. Ik had het niet willen zeggen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    [Pas wel op dat je wezen niet teveel krachten krijgt RememberYoux. Hij mag niet perfect zijn.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Nightshade

    "Inderdaad," zei ze verbaasd, maar opgelucht. Ik zag een glunderende blik in haar ogen. "Je weet nooit wie je bedriegt, al denk je diegene nog zo goed te kennen," zei ze toen tegen me. Ah, daar heb ik al een hint, zeker toen haar mond weer snel dicht ging. Ik knikte zachtjes. "Ja, dat lijkt me echt niet fijn." zei ik medelevend, "Dat is jou toch niet gebeurd of wel?" Ik keek haar bezorgd aan. Wat was ik toch goed in acteren.

    [Ik ga het straks echt zielig voor haar vinden dat ik haar verkracht.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Sal Levine

    Ayaki ging zitten. Ik zag zijn blijk naar mij uit een ooghoek, maar ik vertikte het nu om naar hem te kijken. Boven had ik al te recht naar hem gekeken.
    'Ik ben wel benieuwd hoe je eruit ziet,' zei hij en het klonk alsof hij de waarheid sprak, maar mensen kunnen wel meer zeggen en sommige kunnen behoorlijk goed liegen. Hij vroeg of ik ook thee wou toen de water aan het koken was en hij opstond om zijn eigen kopje te doen.
    'Verder is er water en nog wat melk. Ik ka niet garanderen dat het nog goed is. De voorzieningen hier zijn wat matig,' vertelde hij en ik zag een beetje dat hij een slok nam van iets, waarschijnlijk van zijn thee. Ik had ondertussen wat dingen voorbij zien komen, maar kon net zo goed zijn dat ik het mij verbeelde door de lange reis die ik had afgelegd.
    'Amy,' hoorde ik opeens iemand zeggen en een hand werd naar mij uitgestoken. Ik keek er vaagjes na en wist niet helemaal zeker of diegene het wel tegen mij had, maar niemand anders pakte die hand beet. Ik nam hem eventjes beet.
    'Sal,' zei ik en ik liet haar hand weer los. Vluchtig bekeek ik haar een beetje. Mijn blik ging weer richting Ayaki.
    'Ik denk dat ik dit keer voor melk ga,' zei ik tegen hem.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    (Het is ook zielig. (A))

    Niamh Raine Pierce.
    Hij knikte zachtjes en ik vervloekte mijzelf in mijn gedachten dat ik dat los had gelaten, want dat had ik helemaal niet gewild. “Ja, dat lijkt me echt niet fijn.” Zei hij medelevend en ik keek hem even fronsend aan. “Dat is jou toch niet gebeurd of wel?” Hij keek me bezorgd aan, maar ik sloeg mijn ogen voor een seconde neer, boog voorover zodat mijn gezicht nu bij mijn knieën was en de goudblonde haarlokken voor mijn gezicht. Denk na, denk na, je moet jezelf hieruit redden, Niamh, praatte ik mezelf moed in. Even beet ik weer op mijn lip en kwam helemaal overeind waarna ik hem aankeek met een glimlach. “Kom, laten we naar buiten gaan,” Het mag dan wel een neppe glimlach zijn, maar voor mij werkte het nu en opeens leek deze kamer griezelig klein te worden. Ik draaide me al om, om naar de deur te lopen.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Nightshade

    Ze sloeg haar ogen neer en boog voorover. Haar goudblonde haarlokken hingen voor haar gezicht. "Kom laten we naar buiten gaan." zei ze uiteindelijk met een iets te vrolijke glimlach. Ze stond op en liep naar de deur. Ik knikte. "Is goed." zei ik zo kalmerend mogelijk en stond ook op, "Na jou."

    [Ik ga zo slapen, dus ik reageer zo of pas morgen weer.]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    [ik wacht nog teeds p reactie....aargg klte toetsebord me toetsjes doen vervelend]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]