• House of Nightmares, hét nieuwe realityprogramma van het jaar. Acht mensen, vier jongens en vier meisjes, gaan het grote oude huis in om daar geconfronteerd te worden door hun grootste nachtmerries in de hoop te winnen. Wat ze niet weten is dat zodra ze het huis binnen zijn gegaan en de deur achter hun sluit, alle connectie met de buitenwereld verloren gaat. Maar dat was niet het orginele plan. De wezens die in dit oude huis wonen nemen de controle over. Nu is het een zaak van overleven geworden.

De regels:
    - Geen ruzie OOC.
    - 16+ is toegestaan.
    - Niet moorden zonder toestemming.
    - Als je niet meer reageert, vermoorden we je karakter.
    - Alleen ik, DarkSavior en Rechazame openen nieuwe topics.
    - Geen one-liners, minimaal 5 regels. Als je dat niet doet, krijg je echt een waarschuwing.
    - Geen perfecte karakters die zich uit elke situatie kunnen redden etc.

Rollen:

Meisjes:
    - Dahlia Evangeline Orellana ~ Rechazame
    - Rikki Madeleine Beck ~ Assassin
    - Katherine Sarah Gray ~ Broadfields
    - Niamh Raine Pierce ~ Frey

Jongens:
    - Matthew Freeman ~ InOblivion
    - Sal Levine ~ Kaien
    - Caleb Nathaniël Riverson ~ Sirens
    - Nathaniel Carter ~ Rizzoli

Wezens:
    - Nightshade ~ DarkSavior
    - Parthenope ~ CottonCloud
    - Amartistus/Amy Jackson ~ RememberYoux
    - Ayaki ~ Ivan

Even een kleine beschrijving van het huis:
    Het huis heeft in totaal vijf verdiepingen. De kelder, de begane grond, de eerste verdieping, de tweede verdieping en een zolder. Daarbij is er nog een achtertuin met een veranda waar je kan zitten. De tuin zelf is overwoekerd en er staat een hoge muur omheen. De achterdeur is dan ook de enige buitendeur die niet op slot is.
    De kelder is een donkere ruimte die amper verlicht word. Het is er net een doolhof met gangetjes en opgestapelde dozen. Er gaat een trap heen en bovenaan die trap zit een deur.
    Op de begane grond is alles een stuk normaler. Er is een keuken, een eetkamer, een huiskamer en een wc. In de hal is er een trap die naar boven leid. Er zijn verder geen tv's of radio's aanwezig. Ook is er geen Wi-Fi.
    Op de eerste verdieping slapen de kandidaten. Ze hebben allemaal een identieke slaapkamer met een kleine badkamer eraan. Het bevat een groot, houten bed, een kledingkast en een kaptafel. De badkamer heeft een wc en een kleine douche. Er is maar een beperkte hoeveelheid warm water.
    De tweede verdieping heeft ook allemaal kamers. Deze bevatten schilderijen, portretten, oude stoffige meubels met lakens erover heen, alles wat je je maar kan bedenken. Het is geen fijne omgeving.
    Op de zolder is geen licht en ook geen ramen. Daar kan je ook niet zien wat voor vreselijks zich daar bevind.
    Er zijn maar weinig stopcontacten in het huis. Die heb je ook niet nodig want telefoos, laptops, tablets etc. zijn dan ook niet toegestaan. Er is wel gewoon electriciteit.

Rollentopic

[ bericht aangepast op 13 aug 2012 - 21:13 ]

Your make-up is terrible

Nightshade

"Nee, ik-" begon ze maar voor ze haar zin kon afmaken viel ze voorover en kon zich nog net op tijd vast gegrepen en bleef even zo staan. Ik moest me inhouden om niet te lachen. Ze ging snel weer rechtop staan en liep, heel voorzichtig, verder naar beneden. "Ik ben soms gewoon klunzig." zei ze toen we weer beneden op de grond stonden. Ik lachte eventjes. "Nou ik ben blij dat je niet naar beneden bent gevallen." Ik legde mijn hand op haar schouder, zo voorzichtig mogelijk. "Gaat het een beetje?"

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Caleb Riverson
    "Vind ik prima" antwoordt ze. Als ze haar koffer opent ligt er een blauw lingerie setje.
    Oké, dat had ik niet verwacht ik grinnik even als ik zie dat ze knippert en even op haar hoofd krabt. "Yup...die draag ik ook" zegt ze droogjes en ik grinnik en er komt een grijns op mijn gezicht. 'Hmm, sexy.' zeg ik dan en wiebel met mijn wenkbrauwe. Ze schraapt haar keel even. "Oke. beginnen we met de kleding of de toilet spullen" zegt ze droog en knipoogt even speels naar me. Een scheve grijns komt op mijn gezicht. "Zeg maar, het zijn jou spullen. "

[ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 0:14 ]

The duty of youth, is to challenge corruption.

[Ik zou het fijn vinden als de personage's van Frey en mij alleen gelaten worden. Dan kunnen we morgen rustig verder. Behalve als Frey dat niet erg vind natuurlijk xd]

[ bericht aangepast op 14 aug 2012 - 0:17 ]

I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

Dahlia Evangeline Orellana
    "Hmmm sexy" zegt Caleb, wat me toch even laat grinniken. "Zeg jij maar, het zijn jou spullen" antwoord hij. Ik haal mijn schouders op. "Oke kleding dan maar" Ik loop heupwiegend naar de kast en open die. "Hé nog meer stof!" zeg ik. Ik slaak een diepe zucht. Ik houd niet van stof op mijn kleding. Ik loop de kamer rond. "AHA!" zeg ik en houd triomfantelijk een stoffer dingetje ergens achterin. Ik maak de kast stofvrij. "Oké laten de de kleding maar eerst gaan doen" Ik draai me om en kijk Caleb weer even aan.

[i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

Caleb Riverson

Ik volgde iedere beweging die Dahlia maakte en ik moest lachen. "Oké laten de de kleding maar eerst gaan doen" Ik knikte. "Geef ik je de kleding aan?" vroeg ik toen en liep naar haar koffer. Ik gaf haar het lingerie setje. "Berg die maar goed op." grinnikte ik even.
    "Verder haalde ik al haar toilet spullen eruit en keek haar aan. "Ik geef je gewoon alle truien en broeken, de rest mag je zelf doen." zei ik toen en lachte.

"Geef ikje de kleding aan?" Caleb loopt naar de koffer en geeft me het lingerie setje aan. 'berg die maar goed op" Hij haalt de toilet spullen eruit. "Ik geef je gewoon alle truien en broeken, de rest mag je zelf doen" Ik lach even. "ga jij maar zitten ik doe het zelf wel even snel" zeg ik lachend. Ik berg snel alle kleding op in de kast en de toilet spullen op de kaptafel. De schoenen berg ik op naast de kast en schuif de koffer onder het bed. "Zo das beter" zeg ik. Dan glimlach ik even.

Caleb Riverson

"ga jij maar zitten ik doe het zelf wel even snel" zegt ze lachend. Ik grinnik en laat me op bed vallen en kijk naar wat ze doet.
    Als ze klaar is zucht ze en glimlacht. "Zo das beter" zegt ze en grijnst.
    Alles staat op zijn plek en ik kijk haar met een grijns aan. "Hmm, en nu?" vraag ik dan en klop naast me op het bed. Ik grijns en kijk haar aan.

"Hmm en nu?" vraagt Caleb. Hij klopt naast zich op het bed. Ik plof naast hem neer. "Ik weet het niet zeg het maar" antwoord ik met een glimlach op mijn volle lippen. Ik kijk Caleb even aan en grijns even.
    Ik kijk even om me heen. De hele kamer was een beetje stoffig. Ik hielt daar niet zo van. Ik heb geen smetvrees maar houd er wel van als het een beetje schoon is. Hier en daar een beetje stof maakt niet uit maar dit is té. Onbewust bijt ik op mijn onderlip terwijl ik een spin in de gaten houd die op het plafond zit.

Caleb Riverson

Als ze een spin in de gaten houdt grijns ik.
    'Weet je zeker dat je geen kleine angst voor spinnen hebt Dahlia?' ik porde haar in haar buik en lachte.
    Ik keek de kamer rond en het was nogal stoffig. 'Zullen we de rest van 't huis verkennen?' vroeg ik toen en keek haar aan.

"weet je zeker dat je geen kleine angst voor spinnen hebt Dahlia?" Caleb port me in mijn buik en automatisch pak ik zijn hand vast om het tegen te gaan. "Ik ben niet bang voor spinnen. Ik vind ze gewoon vies" Ik trek een vies gezicht voor ik hem weer aan kijk, net op het moment dat hij weer rond kijkt.
    "Zullen we de rest van 't huis verkennen?" Vraagt Caleb en kijkt me weer aan. "ja is goed" antwoord ik. Ik sta op van het bed en loop weer richting de deur en draai me plotseling weer om. "waar wil je heen?"

CyberLord schreef:
    (...)
    [Wacht maar, deze sluipt in haar leven, wil alles over haar weten en pakt haar dan terug met die dingen en verkracht haar :Y)]

Hehehehe geraffineerd, heel geraffineerd :D.

No growth of the heart is ever a waste

Amaristus
    'Wat zegt mijn uiterlijk over mij als persoon?' Vroeg Ayaki. Ik keek hem in zijn ogen en zag heel diep verborgen het verlangen naar bloed. Daaroverheen zaten de lagen die hij nu gebruikte. 'Vriendelijk, een beetje schuw en asolute slapeloosheid.' Ik wilde hem de waarheid vertellen, dus knikte kort naar de muur. Daar verscheen een seconde lang in druipende, rode letters het woord bloed. Ik grijnsde. 'The secrets are the eyes...' Zei ik op mysterieuze toon. 'Je bent slim, Sal. Mensen zullen jouw geheimen niet snel kennen.'

These rings that I'm breaking are making you a personal debt.

[Sorry Nikki, internet had gister weer een faalmoment.
    Ik hoop dat deze lang genoeg is, want ik typ het op mijn iPod.(': ]

Katherine Sarah Gray
    'Slimme keuze, badpakken hebben nogal de neiging iemand dikker te laten lijken dan dat ze werkelijk zijn.' Ik heb geen idee hoe Rikki tegenover haar uiterlijk staat. Niet dat ik haar dik of lelijk vind, absoluut niet, maar ik bedoel meer of ze zich ook zo met kleding bezig houdt, dat haar lichaam er niet dik in uitkomt. Of dat ze schoenen draagt die haar benen langer doen lijken. Gewoon, haar uiterlijk dus. Zelf ben ik daar thuis met vrienden vrijwel altijd over bezig, maar dan moet ik ook wel toegeven dat ik wat dat betreft enorm ijdel ben. Kleding en make - up is gewoon belangrijk.
    Inmiddels heb ik mijn benen opgetrokken en zit ik in kleermakerszit op de stoel. Rikki leunt nog altijd tegen de tafel en hierdoor kijk ik haar meer opzij aan, dan dat ik haar recht aankijk.
    'Als je die persoon gevonden hebt, laat het me dan vooral weten. Wie weet - weet hij of zij ook of er in het contract stond dat we zulke slechte kamers kregen, of dat er ons eigenlijk betere beloofd zijn.'

everything, in time

Haha geeft niet. Ik verwacht echt niet dat je elke keer snel reageert ofzo.

Rikki Madeleine Beck

Ik kijk toe hoe Katherine in kleermakerszit gaat zitten en verplaats mijn gewicht ietsjes naar mijn ene been. Ik lach eventjes over haar opmerking over de kamers en negeer het badpakken gedoe. Het interesseerd mij niet zoveel, ik koop gewoon wat ik mooi vind, niet wat anderen mooi vinden.
    "Zo slecht zijn die kamers toch niet?" vraag ik. "Ik bedoel, we hadden het veel slechter kunnen treffen, nu hebben we tenminste alles wat we nodig hebben. Voor zover ik kon zien tenminste." Ik heb namelijk alleen maar vlug rondgekeken en niet speciaal alles onderzocht om te kijken hoe het is. Misschien neem ik ook wel gewoon snel genoegen met dingen, een simpele ziel zoals ze het noemen.

Your make-up is terrible

Ivan schreef:
    (...)
    Hehehehe geraffineerd, heel geraffineerd :D.

[Ben ik, ben ik. Ghehehe.]