• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.

Topic 3

regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.

Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi

Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO

Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe

Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary

[ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 7:58 ]

Keep your head up, keep your heart strong

{Waar zijn ze dan nu? Dan laat ik Cris gewoon daar zijn samen met Clarisse}

Don't be like the rest of them, darling

[Ik zei toch dat Ashley dom is, Watch me ^^]

Ashley Poncho
    De greep om mijn keel wordt verslapt, hij laat me leven. Hij vraagt aan Mia wat ze wil doen met me. Ik slik. De schandpaal, dan kan ik net zo goed dood zijn. Dus laat ik maar een messteek uitbrengen: 'Ik beledigde haar niet met opzet Heer Cruz, ik sprak gewoon de waarheid.' en ik kijk Mia aan. Ze is een verwend kreng. Dat niet naar andere wilt luisteren.

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

[Le me est back.]

help

[Ik moet eerst even de katten in hun kot steken. Ellie, je mag al posten hoor; ]

help

Bo Cruz
    Zodra ze dat zegt versterk ik mijn greep weer, waarna ik haar weer midden in haar ogen aankeek. 'Jij weet helemaal níks over haar' zei ik kwaad, waarna ik me op Mia en Bradley richtte. 'De schandpaal wordt het' stelde ik vast. 'Kunnen jullie me even helpen haar daarheen te slepen?' Ik wist dat hoe langer ik met dit mens hier zou staan, hoe verder ik zou gaan, totdat het te ver ging. Daarom wou ik het liefste zo snel mogelijk weer van haar af.

[ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 21:07 ]

{Ik weet het.. Maar zullen we Cris en Clarisse een beetje doorspoelen tot ze op hun paard zitten ofzo.? }

[ Ze zijn nu in een bos, vlakbij een meer]

Mia Cruz
    Terwijl Bo haar verder straft, probeer ik mezelf rustig te laten worden. 'De schandpaal klinkt oké,' besluit ik dan. 'Dan zal iedereen haar vol minachting aankijken, niet alleen wij.' Ik denk er nog even over na, als ik Ashley weer hoor praten en dat, terwijl ze me recht aan kijk. Ze wil gewoon dood, ik weet het zeker.
    'Jij slet!' gil ik in blinde woede en hoewel Bo haar nog steeds vast heeft, geef ik haar een knietje in de maag. Niet erg lady-like, maar daar geef ik op het moment niets meer om.
    'Ik help met alle plezier,' vervolg ik wanneer Bo vraagt of we kunnen helpen en kijk Bradley afwachtend aan. Mijn borst beweegt heftig op en neer en ik probeer mezelf opnieuw rustig te laten ademhalen.

[ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 21:08 ]

everything, in time

[Baaaack! Yep, doe maar.]

[ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 21:08 ]

help

Bayle schreef:
    Aowynn Rune Savan

Lachend schud ik met mijn hoofd als ik William sip zie kijken en volg hem mee naar binnen. Vervolgens zet ik de spullen midden in de woonkamer neer en veeg mijn haren aan de kant. ‘Hey, jij wilde hieraan beginnen,’ plaagde ik terug en zette mijn handen in mijn zij terwijl ik hem aankeek. ‘We kunnen de bezem ook aan jou vast maken, het enige wat je dan hoeft te doen is rondjes lopen,’ reageer ik en steek net als hem mijn tong uit.

William Riley Smith

'Ja joh, zal ik dan ook nog even hinniken en doen alsof ik een paard ben die een koetst sleept?' Ik lach even en kijk even naar de spullen. 'Met wat moeten we beginnen?' Ik kijk haar even lachend aan en loop naar de spullen. Net als ik iets wil pakken, word ik getackeld door Pebbe. Lachend val ik om met Pebbe boven op me. Lachend probeer ik de hond van me af te halen. 'Aowynn help?' lachend lig ik op de grond. Het gelik van Pebbe te voortduren. 'Bah ik zit onder het kwijl,' lach ik weer. 'Pebbe maak de grond schoon niet mij!'

Embrace your weirdness - Cara Delevingne

Cristiaan ''Cris'' Daniël Knight

Na een tijdje gereden te hebben door het bos zie ik Mia en Bo en voor wat ik kan zien waren ze niet gezellig aan het praten dus stapte ik af en liep ik naar hun toe. 'Jij slet!' Hoor ik Mia nog gillen waarna ik dichbij genoeg ben om te zien wat ze vervolgens doet, 'Wat zijn jullie aan het doen?' Vroeg ik hun vervolgens ongelovig.

Bo Cruz
    'Dit... mens' begin ik, na het juiste woord gezocht te hebben 'dacht dat ze Mia zomaar uit kon gaan maken voor een slet en allemaal leugens over haar kon komen vertellen' legde ik aan Cristiaan uit. Als hij nu niet aan onze kant zou staan, nadat ik hem dit verteld had, moest ik me toch echt eens af gaan vragen of hij wel een goede ridder was...

Clarisse Amelia Arthilde || 19
    Na een tijdje te hebben gereden, komen Cris en Amelia langs het meer. Amelia's ogen gaan wijdopen en er verschijnt een koude, kwade blik in als ze ziet wat er aan de hand is.
    "Jij slet!", schreeuwt Mia tegen het meisje, dat volgens Amelie Ashley heet terwijl Bo haar haast aan het wurgen is. Amelie weet niet goed wat te doen en springt van haar paard, terwijl ze met ijskoude stem een paar woordjes prevelt. Ze pakt de teugels van haar paard en gaat bij Cris staan terwijl ze zogezegd geschrokken toekijkt naar het effect van haar spreuk.

[Het effect van die paar woordjes is dus dat Mia voor tien seconden stikt, begint te hyperventileren en eventjes niet meer weet hoe ze moet praten. ^^ Als je dat niet goed vindt, moet je het maar zeggen. xd]

[ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 21:27 ]

help

Ashley Poncho
    Ik krijg een knie in mijn buik en kreun zacht van pijn. Dan komt er een ridder, Christiaan. En ik luister hoe Bo mij de grond induwt. 'Ik maakte vrouwe Cruz niet voor slet uit!' zeg ik dan. 'Ik vertelde haar wat er in het dorp over haar gefluisterd wordt. Jullie doen alsof ík het rond spreid over haar.' en ik hijg even. 'Maar dag is niet zo. En zij heeft me geprobeerd te verdrinken.'

I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

Bradley Jason Averes.
    mijn ogen glimmen ongezien. "maar natuurlijk, jullie wens is mijn bevel hè." meld ik beleefd. ik was geen prater maar ik was trouw.opeens komt er nog iemand bij en hij klinkt niet echt vrolijk, Bo legt uit wat er gebeurd is en ik kijk hem argwaanend aan.

someone out there feels better because you exist

[Haha, nee ik vind het prima! Ik moet alleen even kijken hoe ik dat ga beschrijven!x] ]

Mia Cruz
    Bo legt aan Cris uit wat we aan het doen zijn. Ashley wil zichzelf verdedigen en ik wil het tegengaan, als ik plotseling geen adem meer krijg. Ik dwing mezelf te ademen, maar het lukt me gewoon weg niet. Het lukt me ook niet om help te roepen en ik raak langzamerhand in paniek, maar voor ik een poging doe om te gillen, krijg ik ineens plots adem en adem daarom gelijk diep in. Angst overspoeld me. Wat was dat? Snel kijk ik om me heen en verschuil me een beetje achter Bo, terwijl ik trillend het juiste ademhalingsritme weer oppak.

everything, in time