• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.


    Topic 3

    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 7:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nathan Jack Dalfson

    Ik zucht even en kijk naar het zwijn. ´Ja ik ben ook oke, alleen mijn zusje weet nu niet dat we hier in een boom zitten´ fluister ik terug. Ik kijk eventjes naar beneden en dan weer naar Lauren. ´Kunnen we niet iets bedenken om hier weg te komen of om dat beest te verjagen?' vraag ik fluisterend en kijk naar Lauren. 'Niet dat ik het niet leuk vind met je hoor, maar het gaat me om mijn zusje.' Ik bloos even.


    ~

    [Oeps, toen was Amelie plots 22... Sorry, ik ben met drie RPG's tegelijk bezig. xd]


    help

    Cristiaan ''Cris'' Daniël Knight

    'En dat geeft jullie het recht om haar bijna te verdrinken?' Vraag ik hem vervolgens, hij kon dan wel de zoon van de koning zijn maar aangezien ik een ridder ben moet ik zorgen voor de mensen en daar komt niet bij dat ik toekijk hoe ze iemand laten verdrinken. Ik kijk geschrokken naar Mia die plots geen adem meer lijkt te halen, 'Gaat het?' Vraag ik haar vervolgens.


    Don't be like the rest of them, darling

    Bo Cruz
    Kwaad keek ik Cristiaan aan toen hij zo tegen ons begon te praten. Hij mocht dan wel een ridder in opleiding zijn, maar wij stonden nog altijd hoger qua status. 'Gaat het, vrouwe Cruz, is het voor jou' verbeterde ik hem. Waar dacht hij zich in hemelsnaam mee te kunnen bemoeien. 'Tevens hebben we haar niet verdronken en waren we dat ook niet van plan. Dus, Cristiaan, wat dacht je ervan om je gewoon met je eigen zaken te bemoeien?' Het feit dat hij die jonkvrouwe zomaar mee van het kasteel had genomen gaf mij al genoeg redenen om hem aan te geven bij mijn vader. Als hij dan ook nog eens zo begon te doen...

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 21:32 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Ellie! Dat ging ik zeggen. :/]

    Clarisse Amelia Arthilde || 19
    "Dit... mens dacht dat ze Mia zomaar uit kon gaan maken voor een slet en allemaal leugens over haar kon komen vertellen", zegt Bo.
    "En dat geeft jullie het r-", begint Amelie, maar Cris is haar voor.
    "En dat geeft jullie het recht om haar bijna te verdrinken?"
    "Of om haar te wurgen", voegt Amelie daar bij. "Het is niet alleen erg, het is ook nog eens zielig. Dus je geeft meer om je eigen naam, of die van je zus, dan het welzijn van je volk? Wel, ik vraag me af wat voor koning daar gaat uit groeien."


    help

    [Ik wil Bo nu echt laten zeggen dat hij vast een veel betere koning gaat worden dan wanneer een heks als haar de troon op zich neemt, die net bijna zijn zusje heeft laten stikken, maar dat kan hij niet weten...]


    Keep your head up, keep your heart strong

    TheseWords schreef:
    [Ik wil Bo nu echt laten zeggen dat hij vast een veel betere koning gaat worden dan wanneer een heks als haar de troon op zich neemt, die net bijna zijn zusje heeft laten stikken, maar dat kan hij niet weten...]


    :Y) Je kan altijd haar imago de grond in timmeren, dan gaat Cris haar meteen argwanen. ^^


    help

    Aowynn Rune Savan

    ‘Breng me niet op ideeen,’ grinnik ik en loop achter hem aan naar de spullen toe. ‘We beginnen met water halen voor een sop te maken,’ reageer ik en kan nog net op tijd aan de kant gaan voor Pebbe, die met enorme vaart komt aangerend. Helaas voor William zag hij hem niet aankomen, en deze beland vervolgens samen met Pebbe op de grond. Even sla ik mij hand voor mijn mond, maar als ik zie dat William ligt te lachen terwijl hij de hond van hem af probeert te krijgen kan ik niks anders doen dan mee lachen. ‘Pebbe,’ lach ik en doe een poging de hond van hem af te halen. ‘Sorry, als hij in de gekke vijf minuten is let hij nergen op,’ zei ik zodra ik Pebbe eindelijk van hem had afgekregen en mijn hand naar hem uitstak om hem overeind te helpen.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mia Cruz
    'Gaat het?' vraagt Cristiaan dan. Shit, ik dacht dat het niemand was opgevallen. Dat heeft er vast ontzettend stom uitgezien. Ik schud lichtjes mijn hoofd, waarnaar ik me wend tot Bo. 'Lieve broer, wil jij haar voor mij in de schandpaal laten plaatsen?' vraag ik met een knikje richting Ashley. Dan richt ik mijn blik op Cristiaan en Clarisse. 'Jullie zouden een voorbeeld moeten nemen aan Bradley. Geen praatjes, maar wel ontzettend beleefd en trouw. Kunnen jullie nog heel wat van leren!' Ik schraap even mijn keel en mompel dan zachtjes: 'Nu wil ik graag naar huis.' Het is te veel. De opmerkingen en mijn natte jurk in combinatie met het feit dat ik nog niet volkomen genezen ben, laten me alleen nog maar slechter en ontzettend moe voelen.


    everything, in time

    [Oké]

    Bo Cruz
    'Ik denk... nee, ik weet zeker dat ik een veel betere koning ga worden dan wanneer een heks die net bijna de prinses heeft proberen te vermoorden en nooit zonder toestemming het kasteel mag verlaten, wanneer jij, de troon op zich neemt' zei ik. Ik wist niet zeker of ik het goed gezien had, maar iets vertelde me dat ik net precies de reden had gevonden waarom ze niet weg mocht van het kasteel had gevonden. 'Bradley, wil jij Mia naar huis brengen?' vroeg ik toen ze zei naar huis te willen. 'Dan reken ik wel met deze drie hier af...'

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 21:40 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lauren Bella Smith

    'Ik weet niet,' fluister ik. Ik kijk naar het beest en kijk dan om me heen. Ik pak mijn mes en snij stukjes schors los. Die begin ik in het water te gooien. Hopelijk helpt het. Het beest kijkt op, maar blijft bij de boom staan. Ik denk even na en snijd dan een tak af. Ik werp een tak naar de jonkies. Een hels kabaal barst los. Ik kijk afwachtend naar beneden. Het zwijn sprint weg. 'Kom,' fluister ik. Ik klim de boom uit en klim naar beneden. Zo snel mogelijk begin ik te rennen.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Cristiaan ''Cris'' Daniël Knight

    'Gaat het, vrouwe Cruz, is het voor jou' Verbeterde Bo me vervolgens, ik werd gek van dat kind aangezien hij vond dat hij alles kon en laten, ik hield me nou eenmaal niet graag aan regels. 'Tevens hebben we haar niet verdronken en waren we dat ook niet van plan. Dus, Cristiaan wat dacht je ervan om je gewoon met je eigen zaken te bemoeien?' Vroeg hij vervolgens. Als ik niet erg graag ridder wilde worden had ik hem tegen gesproken, maar in dit geval besluit ik mijn mond te houden voordat het uit de hand loopt tot ik de woorden van Bo hoor en hem ongelovig aankijk.


    Don't be like the rest of them, darling

    [Hij weet niet dat ze een heks is! Ik bedoelde het imago van dat ze altijd probeert weg te lopen. XD En dàt is de reden dat ze niet van het kasteel weg mag, omdat ze altijd probeert weg te lopen.]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 21:41 ]


    help

    Ashley Poncho
    Ik kom weer meer op adem, hoewel Bo zijn arm nog steeds heel strak om mijn keel zit. Ik haat Mia. En ben blij dat ze verslagen lijkt. 'U kunt me loslaten Heer Cruz,' zeg ik hijgend. 'Alstublieft.' ik klink smekend. Ik wil niet aan de schandpaal. En ik hoop dat Cristiaan en Clarisse er wat tegen kunnen doen. Waarschijnlijk doen ze niets. 'Laat me gaan, alstublieft.' en dan begint Bo weer te praten. En ik hap ongelovig naar huis. Dadelijk wilt hij mij gebruiken tegen Cristiaan en Clarisse. Ik zie hem er voor aan.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 21:42 ]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Stornoway schreef:
    [Hij weet niet dat ze een heks is! Ik bedoelde het imago van dat ze altijd probeert weg te lopen. XD En dàt is de reden dat ze niet van het kasteel weg mag, omdat ze altijd probeert weg te lopen.]


    [Ja, hij verzint ook maar iets, hij praat onzin]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 21:42 ]


    Keep your head up, keep your heart strong