• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.


    Topic 3

    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 7:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Bo Cruz
    Even keek ik Mia verbaasd aan, ik had er geen idee van wat ze van plan was te gaan doen. Maar toen ik het bange gezicht van Ashley zag verscheen er weer een grijns op mijn gezicht. Mia had een hele week na kunnen denken over nieuwe straffen, dus wát ze ook wou gaan doen, het zou zoiezo leuk zijn... voorons dan. Daarom keek ik even naar Bradley en maakte ik een gebaar dat ie moest helpen, waarna ik Ashley stevig bij haar ene arm vast pakte en wachtte tot bradley hetzelfde had gedaan.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Stornoway schreef:
    Landon Arthur van Gwendor || 22 || Verboden bos
    "Wie zegt dat we meteen in het paleis moeten infiltreren?", vraagt Lance. "We zouden veel beter onszelf voorbereiden, zoveel mogelijk mensen die tegen de koning zijn verzamelen en ze trainen. Als we meteen informatie willen verzamelen, voordat we dat hebben gedaan, lopen we het risico om ontdekt te worden en dan valt alles in duigen."


    Julia Dubois
    Gelijk toen hij dat zei merkte ik dat ik hier niet voor was geboren en opgeleid. 'Oké' antwoordde ik daarom. 'We doen het op jou manier. Zeg maar waarmee je wilt dat ik je help' Hij was, na de lange training die hij van mijn vader gekregen had, veel beter in dit geworden dan ik ooit in mijn leven zou zijn.


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Poor Poncho. :/ I wanna saaaaave you, but I don't think I caaaaan. Ik mag denk ik geen spreuken over Bo en Mia uitspreken en ik weet nog nier of Amelie langs komt rijden. XD]


    help

    {Anders probeert ze het en weet Cris het te voorkomen, hij is niet voor niets een Ridder :Y) En dan heeft ze direct zijn vertrouwen verloren :3}

    Cristiaan ''Cris'' Daniël Knight

    'Ik verveel me toch dood hier' Zei ik schouderophalend, ik werd nu wel benieuwt waarom ze zo 'zwaar bewaakt' werd. Wat had ze gedaan? Iemand vermoord ofzo? 'Graag of niet'


    Don't be like the rest of them, darling

    [Oeh en dan krijgt ze straf omdat ze wilde ontsnappen. (cat)]


    everything, in time

    Landon Arthur van Gwendor || 22 || Verboden bos
    "Wel", begint Lance, "ik denk dat iedereen eerst eens moet ingelicht worden over wat er aan de hand is. Over wat er écht aan de hand is. Niet dat we de koning haten en daarom ons in het bos verstoppen, maar dat we echt actie moeten ondernemen."


    help

    Stornoway schreef:
    [Poor Poncho. :/ I wanna saaaaave you, but I don't think I caaaaan. Ik mag denk ik geen spreuken over Bo en Mia uitspreken en ik weet nog nier of Amelie langs komt rijden. XD]


    [ Wat mij betreft mag je best een spreuk uitspreken over Mia. Weet alleen wel dat er gevolgen zullen zijn. -pampampaaaam- ]


    everything, in time

    Julia Bellamy
    Even keek ik hem geschrokken aan. 'Bedoel je... dat we ze moeten vertellen wie ik écht ben?' vroeg ik. Ik was er namelijk nog steeds niet over uit of de mensen hier die de koning haatte niet net zo'n grote hekel aan mij hadden. Aan sommige gesprekken te horen was het namelijk maar goed dat niemand wist wie ik echt was. Maar aan de andere kant zou ik dan wel weer mijn echte naam, Faye Julia Bellamy Dubois, kunnen gebruiken...


    Keep your head up, keep your heart strong

    [Sorry, moest eten]
    Ashley Poncho
    Ik kijk angstig als ze zegt dat ze me naar de rivier moeten brengen. Dan word ik hard beetgepakt door Bo. En ik kijk richting Bradley. 'Heer Cruz,' begin ik. Er moet iets zijn om ze tegen te houden. 'Bent u niet bang dat uw vader hier van hoort? Zoals vrouwe Cruz al opmerkte zijn hier veel mensen, die zien het als u me meeneemt. En er worden dingen weleens gefluisterd.' ik laat niet zien dat ik angst heb. Geen zwakte tonen Ashley.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    WillNotLearn schreef:
    {Anders probeert ze het en weet Cris het te voorkomen, hij is niet voor niets een Ridder :Y) En dan heeft ze direct zijn vertrouwen verloren :3}

    Cristiaan ''Cris'' Daniël Knight

    'Ik verveel me toch dood hier' Zei ik schouderophalend, ik werd nu wel benieuwt waarom ze zo 'zwaar bewaakt' werd. Wat had ze gedaan? Iemand vermoord ofzo? 'Graag of niet'


    Drama. Me likey. ^^ en Marleen: Niemand weet dat Amelie een heks is. Mia mag het wel doorkrijgen of zo en haar proberen terug te betalen, maar liefst voor zichzelf houden en niet aan iedereen op het kasteel doorvertellen.

    Clarisse Amelia Arthilde || 19 || Paleis
    "Heel graag", zegt Amelie met een glimlach. "Waar gaan we dan heen?" Ze zou graag naar de weide gaan die aansloot op het begin van het bos. Ze ging er vroeger vaak gaan rijden en jagen met haar vader, totdat haar moeder besloot dat meisjes niet met wapens mogen omgaan.

    Landon Arthur van Gwendor || 22 || Verboden bos
    "Bedoel je... dat we ze moeten vertellen wie ik echt ben?", zegt Julia geschrokken.
    "Niet per se... Wanneer je dat wil zeggen, of als je het ooit wil zeggen, is jouw keus. En jouw keus alleen. We kunnen jou er ook gewoon buiten laten, als Julia, maar we kunnen vertellen dat Faye nog leeft. Dat geeft ze denk ik meer hoop dan je denkt." Hij had het in het begin zo verschrikkelijk vreemd gevonden om haar telkens Julia te noemen. Het zou een hele opluchting zijn om haar weer Faye te noemen, dat wel.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 18:35 ]


    help

    {Moet eten.. Tot zo..!}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Lief van je Marthe dat je Poncho wilt redden :3 maar het komt wel goed met haar ^^.... Hoop ik :3]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Bradley Jason Averes.
    Weer een die grijns. "Zo als u wilt, my lady Cruz." Zo als altijd beleefd tegen de hogere standen. En pak net als Bo de arm van het meisje vast. Ik was well benieuwd naar wat mia van plan was.

    (Sorry internet doet nogal sloom op m'n mobiel)


    someone out there feels better because you exist

    Aowynn Rune Savan

    Ik kon het niet helpen zachtjes te lachen toen ik hem hoorde mopperen. Mannen en schoonmaken, overduidelijk geen combinatie. Licht verrast door zijn plotselinge opkomen kijk ik hem aan en begin te lachen als hij me mee naar buiten trekt. ‘Ik heb schoonmaakspullen,’ reageer ik lachend. ‘Naar mijn winkel, daar halen we wat en natuurlijk help ik je mee.’ Met een brede grijns neem ik hem mee naar mijn winkel, daar binnen gekomen pak ik de benodigde spullen en duw die in zijn armen voordat ik nog wat kleine spullen pak.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    Mia Cruz
    Bo doet gelijk wat ik zeg en ook Bradley luistert goed. 'Zo als u wilt, my lady Cruz,' zegt hij, even beleefd als altijd. Er zouden meer mensen zoals Bradley moeten zijn. Hoewel, als iedereen zo was, hadden Bo en ik ook niemand meer om te pesten. Ik ben, zoals Ashley vraagt, niet bang voor mijn vader. Het interesseert hem immers toch niet meer zoveel wat Bo en ik doen. Als ze echter zegt dat er toch al dingen gefluisterd worden, heeft ze mijn aandacht.
    'Wacht,' zeg ik tegen de jongens. Ik ga voor Ashley staan en kijk haar recht in haar ogen aan. 'Wat wordt er gefluisterd? Zeg op.'


    everything, in time