• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.


    Topic 3

    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 7:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Smith

    Ik knik en kijk haar grijnzend aan. Dan loop ik naar buiten om het water te vullen met het water van de fontein. Tevreden loop ik terug. 'Luister is,' begin ik grijnzend. Ik gooi het sop in de emmer. 'Je moet niet vergeten met wie je te maken hebt.' ik pak het sop op en loop naar haar toe. Lachend spat ik het op haar. 'DUs stop met plagen,' grinnik ik en en spet nog een beetje sop op haar. Dan pak ik de doek en begin. Vanuit mijn ooghoek zie ik Pebbe lopen en hij loopt er dwars doorheen. 'Nee! Pebbe!' ik lach even. 'Ja je hebt hem prima afgericht,' grinnik ik.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Ashley Poncho
    Een angstig gevoel besluipt me als de ridder ook opstijg en met een verontschuldigende blik naar me kijkt. Ik kijk naar de vrouw en dan zegt ze bevrijdende woorden. 'Ik ga graag met u mee,' zeg ik tegen haar. 'Het spijt me heer Cruz, maar als u het niet erg vind ga ik met jonkvrouwe Clarisse mee.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    TheseWords schreef:
    [Oké, even serieus. Als Clarisse iedereen gaat vertellen wat hier voor is gevallen gaat Bo iedereen vertellen dat ze een heks is en ookal weet hij dat nu nog niet, elk klein spoortje bewijs proberen te vinden.

    @Deems: Dat is hoe Bo echt is, dit -nu- is alleen hoe bo zich voor moet doen]


    Dat zou awesome zijn. Maar nee, het was gewoon een dreigement. Amelie heeft niet echt iemand aan wie ze het kan doorvertellen, behalve haar ouders, maar die houden van de koning en zijn familie, dushjah. xd Het was gewoon een dreigement, maak je niet druk. ^^


    help

    Bo Cruz
    'Jij gaat helemaal nergens heen' zei ik tegen Ashley 'Nergens behalve naar de schandpaal' Het gedrag van deze jonkvrouwe en deze ridder in opleiding was niet te toleren, vooral niet omdat ze dachten hoger dan mij te staan. Van haar zou ik het mijn vader vertellen en hem zou ik tijdens de trainingen wel laten merken dat hij verkeerd zat.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Nathan Jack Dalfson

    Zodra Lauren eruit is klim ik ook snel naar beneden en ren dan achter haar aan. Hijgend komen we weer aan bij ons kamp. Ik laat me op een steen zakken en smijt wat water uit een kom in mijn gezicht. 'Damn hee.' Ik trek Lauren bij me en knuffel haar. 'Je bent geweldig wist je dat?'


    ~

    {Niet slim.. Helemaal niet slim om Cris de les te gaan lezen Bo.. Je gaat wel zien wat daar van komt}


    Don't be like the rest of them, darling

    [Aan de ene kant (als Bo) vind ik ze echt twee sukkels die nooit trouw zouden kunnen zijn, maar aan de andere kant (als Julia) weet ik dat deze twee mensen misschien heel goed van pas kunnen komen, haha]


    Keep your head up, keep your heart strong

    {Als hij zo doorgaat heb je grote kans dat Cris zich bij Julia voegd }


    Don't be like the rest of them, darling

    [Jheej! Laat ik maar doorgaan!
    Nee! You can't do that, anders heeft Bo niemand meer...

    Oké, zoals je ziet voel ik me nu echt raar. Moeilijk hoor, twee totaal verschillende personages]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ashley Poncho
    'Jij gaat helemaal nergens heen,' zegt hij tegen mij. 'Behalve naar de schandpaal.' ik heb waarschijnlijk vingerafdrukken van hem in mijn arm. 'U doet mij pijn Heer Cruz,' zeg ik zacht. En ik begin een beetje te trekken met mijn arm. Laat me gewoon los verdomme, vloek ik in mijn hoofd. Klootzak. Tering jong. Cholera kind.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    {Maar Cris wil erg graag Ridder worden.. Dus hij weet het niet.. }


    Don't be like the rest of them, darling

    Aowynn Rune Savan

    Lachend schud ik mijn hoofd en kjk half toe hoe hij de emmer vult en vervolgens terug komt. Als ik mijn mond open doe om iets terug te zeggen voel ik de spetter op mijn gezicht komen. ‘Ieuw,’ breng ik uit en veeg mijn gezicht droog. ‘Het is de bedoeling dat je het huis schoonmaakt, niet mij,’ grap ik, als nadruk op het feit dat hij me zei te stoppen met plagen. Nog voor hij begint steek ik mijn tong naar hem uit. ‘Laat maar eens zien met wie ik te maken heb,’ lach ik en onderdruk een proestbui als ik Pebbe zie. ‘Oke, Pebbe, nu laat je me wel een beetje in de steek,’ zei ik tegen de hond en veeg wat sop op mijn handen om die vervolgens naar William te blazen. ‘Niet lachen jij.’


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    [Hee! Dat was toen een hele erge ziekte waarmee je nu scheld hoor Jaim!


    Als Jules dit zou zien en ze weer terug op de kroon komt laat ze Cris echt wel ridder worden hoor, haha]

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 22:14 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Lauren Bella Smith

    Ik lach. 'Dankje.' ik Glimlach en knuffel hem ook even. Dan laat ik hem los en leg mijn spullen naast me neer. 'Anders stellen we aan Lance voor dat hij of ik je trainingen geef.' Ik glimlach en kijk hem aan. 'Waar is je zusje?' ik rek me even uit en pak een tak. Uit verveling begin ik die te slijpen. Ik lach even. 'Weer avontuur beleefd.' Ik grinnik en kijk hem aan. 'Is het je al opgevallen dat je heel veel complimentjes geeft?' Ik lach even en sta op. 'Ik ga Julia even zoeken. Misschien moet jij Lance maar zoeken dan kan je over het trainen praten.'


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    TheseWords schreef:
    [Oké]

    Bo Cruz
    'Ik denk... nee, ik weet zeker dat ik een veel betere koning ga worden dan wanneer een heks die net bijna de prinses heeft proberen te vermoorden en nooit zonder toestemming het kasteel mag verlaten, wanneer jij, de troon op zich neemt' zei ik. Ik wist niet zeker of ik het goed gezien had, maar iets vertelde me dat ik net precies de reden had gevonden waarom ze niet weg mocht van het kasteel had gevonden. 'Bradley, wil jij Mia naar huis brengen?' vroeg ik toen ze zei naar huis te willen. 'Dan reken ik wel met deze drie hier af...'


    Bradley Jason Averes.
    "natuurlijk." antwoord ik en keek Mia vragend aan. met een hoofdknik richting het kasteel vroeg ik haar of ze mee zou gaan. ze zou het wel begrijpen.


    someone out there feels better because you exist