• Ver weg, in een ander decennium, is er een koninkrijk met een koning die nooit de steun van zijn volk had gekregen, was het niet dat ze bang voor hem waren. Deze koning heeft namelijk de echte, oorspronkelijke koningin van dit land vermoord.

    Er zijn in dit koninkrijk tegenwoordig twee volken: het ene is trouw aan de nieuwe koning en leeft op het land in de buurt van het paleis.
    Maar diep in de bossen, ver weg van de bewoonde wereld, leeft er nog een groep mensen: mensen die allemaal hun eigen reden hebben om de nieuwe koning te haten, allemaal op de één of andere manier in aanraking zijn geweest met de gruwelijke daden van deze nieuwe koning. De mensen strijden, vechten, trainen, wachtend tot het moment dat ze de strijd aan kunnen gaan met de koning.


    Topic 3

    regelss; goed lezen!
    - Denk goed na voor je mee doet, er zijn slechts een beperkt aantal rollen beschikbaar en ik haat snelle stoppers.
    - Ervaring met RPGen verplicht
    - Naamwijzigingen doorgeven.
    - Niet buitensluiten.
    - 16+ is toegestaan.
    - OOC: ()[]{}.
    - Minstens 3 regels.
    - Let op: een reservering blijft 24 uur staan.


    Mensen die trouw zijn aan de koning:
    Meisjes:
    - Mia Cruz - 18 - Broadfields
    - Clarisse Amelia Arthilde - 19 - Stornoway
    - Aowynn Rune Savan - 20 - Bayle
    - Alison Love - 18 - Jaimyhoi


    Jongens:
    - William Riley Smith - 20 - Demi1309
    - Bo Cruz - 19 - TheseWords
    - Cristiaan Daniël Knight - 21 - WillNotLearn
    - Bradley Jason Averes - 18 - xYOLO


    Mensen uit verboden bos:
    Meisjes:
    - Faye Julia Bellamy Dubois (iedereen kent haar als Julia Bellamy) - 18 - TheseWords
    - Alexandra Demi McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Lauren Bella Smith - 19 - Demi1309
    - Vanessa Jessica Mattews - 18 - Europe


    Jongens:
    - Nathaniël McGreggor - 19 - WillNotLearn
    - Sam Jason Moon - 19 - Jaimyhoi
    - Landon Arthur Van Gwendor 22 - Stornoway
    - Nathan Jack Dalfson - 20 - Dictionary

    [ bericht aangepast op 11 aug 2012 - 7:58 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Bo Cruz
    Als ik Ashley hoor zeggen dat ik haar los moet laten kijk ik haar even verbaasd aan, waarna ik erachter kom dat ik haar nog vast heb en haar snel los laat, waarna ik haar arm beet pak. Dat kon temminste geen kwaad.


    Keep your head up, keep your heart strong

    William Riley Smith

    Ik pak haar hand aan en trek haar naast me op de grond. 'Pebbe val aan,' lach ik. De hond maakt geen aanstalten om op zijn baasje af te gaan. Ik houd Aowynn vast. 'Nee joh nu niet zeker.' ik stort me zelf op Aowynn en begin haar te kietelen. 'Vond je het grappig dat Pebbe mij aanviel?' Ik kijk haar dreigend aan en begin dan weer te kietelen. Wachtend tot ze gaat smeken. Ik lach en stop dan. 'Misschien moet ik je te vriend houden. Anders help je me niet meer,' lach ik. Ik sta op en trek haar ook overeind. Dan pak ik de emmer en staar naar alle middeltjes.


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    TheseWords schreef:
    (...)

    [Ja, hij verzint ook maar iets, hij praat onzin]


    Kay. ^^

    Clarisse Amelia Arthilde || 19
    "Excuseer?", vraagt Amelie beledigd aan Bo. Ze doet alsof ze het woord "heks" als een scheldwoord op neemt, en niet de letterlijke betekenis. Was het zo opvallend geweest of zo? "En waarom zou u, heer Cruz, ooit kunnen denken dat ìk, een rebelse jongedame die zich niet naar jonkvrouw gedraagt de troon zou willen overnemen? Bent u bang dat iemand anders de troon van u wilt stelen, misschien?", oppert Amelie met minzame en spottende stem. Ze kijkt hem recht in de ogen en kijkt geen seconde weg.

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 21:47 ]


    help

    Bo Cruz
    Als Amelie zegt dat ik bang ben dat iemand de troon van mij steelt begin ik te lachen. 'Als dat gebeurd, dan stil ik hem gewoon terug' antwoordde ik 'We weten beide dat dat mijn familie al eens eerder gebeurt is en je moet toegeven dat het land er alleen maar beter op geworden is' Zolang iedereen bleef denken dat iedereen van de familie Dubois dood was en niemand erachter kwam dat de prinses ontsnapt was, zou iedereen ons aan de troon laten.


    Keep your head up, keep your heart strong

    Ashley Poncho
    Hij heeft me los gelaten wat me verbaasd. Hij heeft geluisterd naar me. Hij heeft nog wel stevig mijn arm beet. Mijn handen zitten nog steeds vastgebonden. En ik probeer ze los te maken wat alleen maar pijn doet. Laat me gewoon gaan, denk ik. Ik wil hem slaan, maar ik doe het niet.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [wow Bo is ineens totaal veranderd. Totaal anders dan hij bij Aowynn en William was:)]


    Embrace your weirdness - Cara Delevingne

    Clarisse Amelia Arthilde || 19
    "Alleen maar beter, hé? Ik kan me geloof ik niet herinneren dat de vorige koning ooit een van zijn onderdanen probeerde te wurgen. En ik ben er zeker van dat u wel weet dat zulke dingen op een paleis niet echt stilgehouden kunnen worden. Zeker niet door de jonkvrouwen, die roddeltantes vertellen alles aan elkaar", zegt Amelia met een onschuldige glimlach. Ze stijgt terug op op haar paard en geniet even van het moment dat ze hem vanuit de hoogte - letterlijk - kan aankijken.


    [Nu kan ze niet meer weglopen. Het zou een beetje vernederend zijn als ze dan terug naar het paleis zou gebracht worden... XD En dat weet ze, dus het zal voor een andere keer zijn.]


    help

    Demi1309 schreef:
    [wow Bo is ineens totaal veranderd. Totaal anders dan hij bij Aowynn en William was:)]


    Da's omdat Amelie daar is. ^^ Nah, just kidding. XD


    help

    Cristiaan ''Cris'' Daniël Knight

    Zelf besloot ik ook mijn paard op te zoeken na niet meer te reageren en het meisje dat Bo vasthad een verontschuldigende blik toewierp op een manier zodat Bo het niet kon zien en steeg toen op om met Clarisse weer terug te gaan naar het kasteel.


    Don't be like the rest of them, darling

    [WAIT WHUT?!

    Ze laten haar achter!

    BO DOE DAAR IETS AAN xD]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Aowynn Rune Savan

    Voor ik het door heb trekt hij me naast zich op de grond. Met een brede en voldane grijns kijk ik toe hoe Pebbe blijft staan waar hij staat. ‘Mijn hond is netjes afgericht hoor,’ grinnik ik waarna William zich vervolgens op mij stort en me begint te kietelen. Gierend van het lachen probeer ik zijn handen weg te duwen en smeek hem vervolgens te stoppen met kietelen. ‘Dat is misschien een slimme zet,’ hik ik, als hij eindelijk stopt met kietelen en me met hem mee overeind helpt. ‘Dit ding, moet je vullen met water,’ zei ik plagend, toen ik bijgekomen was van het lachen en hem met de emmer zag staan. ‘En dan doe je er dit middel in, en gebruik je deze lap om te poetsen,’ voeg ik er met een plagende blik aan toe.


    'Three words, large enough to tip the world; I remember you.'

    jaimyhoi schreef:
    [WAIT WHUT?!

    Ze laten haar achter!

    BO DOE DAAR IETS AAN xD]


    {Dan heeft hij grote kans dat hem hetzelfde gebeurt als haar en geen ridder meer kan worden!}


    Don't be like the rest of them, darling

    Clarisse Amelia Arthilde || 19
    Amelie kijkt naar Cris, die ook opstijgt. Ze kijkt om zich heen naar de omgeving en voelt het glimpje vrijheid weer door haar vingers heen glippen. Nu kàn ze gewoonweg niet proberen weg te rennen. Na wat ze gezegd heeft is het vrijwel onmogelijk geworden zijn. Bo zou veel te vol zijn van zichzelf en haar uitlachen. En dat zou haar eer niet laten gebeuren. Een verdrietig en opgesloten, haast claustrofobisch gevoel maakt zich van haar meester, maar ze haalt diep adem en kijkt naar het meisje. "Ga je met ons mee of blijf je liever in het gezelschap van zijne koninklijke hoogheid Prins Cruz?"

    [ bericht aangepast op 10 aug 2012 - 21:59 ]


    help

    jaimyhoi schreef:
    [WAIT WHUT?!

    Ze laten haar achter!

    BO DOE DAAR IETS AAN xD]


    NO THEY DON'T.


    help

    [Oké, even serieus. Als Clarisse iedereen gaat vertellen wat hier voor is gevallen gaat Bo iedereen vertellen dat ze een heks is en ookal weet hij dat nu nog niet, elk klein spoortje bewijs proberen te vinden.

    @Deems: Dat is hoe Bo echt is, dit -nu- is alleen hoe bo zich voor moet doen]


    Keep your head up, keep your heart strong